/
/
קורס גיימינג לילדים

קורס גיימינג לילדים

ילדיכם מבלים שעות על גבי שעות מול המסך? במכללת שחקים ללימודי קוד לילדים ונוער, אנחנו יודעים איך להפוך את האהבה הגדולה לגיימינג לידע פרקטי שיאפשר לילדים ועד לנוער עד התיכון וכולל, לבנות משחקי מחשב בדו-ממד ותלת ממד ועד להיבטים הנוגעים למציאות מדומה.

קורס הגיימינג בהגדרה של שחקים הוא לימודי יוניטי; מנוע גרפי למשחקי מחשב שנחשב לאחד מן הפופולריים ביותר בעולם.

קורס גיימינג נוסף אותו נשמח להציע עבורכם הוא לימודי מיינקראפט, המשחק המשוחק ביותר בעולם עם מיליוני משתמשים, ובו נלמד קוד ישירות על המשחק, נשנה את העולם הווירטואלי, ניצור דמויות חדשות אווטרים ונרכוש ידע בקוד על דרך של משחק. הקורס עבר עדכון לאחרונה וכיום הוא משלב גם תכנות במשחק הפורטנייט!

כאן נשמח לפרט לכם אודות תוכניות הלימוד, ובכל שאלה והתייעצות, ניתן לשוחח עם יועצי הלימודים של שחקים.

על פלטפורמת Unity

יוניטי הינה פלטפורמה המהווה מנוע גרפי עוצמתי לבניית משחקי מחשב בגרפיקה תלת ממדית ריאליסטית ומרשימה. מנוע המשחקים עצמו הוא וורסטילי מאוד ומאפשר לערוך כל משחק דו-ממדי ותלת-ממדי אותו נרצה לבנות. 

דוגמה בולטת שאנחנו אוהבים להשתמש בה היא Angry Birds, המשחק הפופולרי שנוצר ביוניטי.

במסגרת תוכנית הלימודים אנו מקנים לתלמידים והתלמידות ידע המאפשר לנצל ולמקסם את יכולות הפלטפורמה. יוניטי שואפת להפוך את עצמה (והיא מצליחה) ל-One Stop Shop, תוך שהיא מאפשרת לבנות בה משחקים, לשווק דרכה את המשחקים הנבנים ואפילו לשלב אפשרויות מוניטיזציה, כלומר – שהמשחק יכניס כסף ממשי לבונה המשחקים שיצר אותו.

לימודים שמתכתבים עם שוק העבודה

מצד אחד עדיין מדובר בילדים ונוער, ומן הצד השני, תמיד טוב להקנות חומר לימודי שצועד יד ביד יחד עם שוק העבודה. (ובמאמר מוסגר נספר לכם שישנם נערים ונערות העובדים בכך, בונים משחקים ביוניטי ומתפרנסים מהם לכל דבר ועניין).

במסגרת קורס גיימינג לילדים ונוער להכשרת מתכנתי UNITY, נלמד כיצד לנצל את מלוא יכולותיה של הפלטפורמה ללא כל צורך בידיעת קוד. ועם זאת, כחלק מן הקורס, אנו משלבים גם לימודים פרקטיים ומעמיקים בשפת ה-C# – טכנולוגיית הקוד של יוניטי, ובאמצעותה יוכלו התלמידים לתכנת כל משחק העולה בדעתם, ומכאן השמיים הם הגבול.

מטרתנו במכללת שחקים היא להבטיח כי התלמידים והתלמידות יצאו עם ידע התואם את צורכי שוק העבודה, ולצד בניית משחקי מחשב מאפס, אנו נלמד גם כיצד לתחזק משחקי מחשב ולתחזק שרתי יוניטי. חברות גיימינג רבות מחפשות אחר אנשי מקצוע שיתחזקו את המשחקים הקיימים ויבטיחו את התאמתם למכשירים שונים, רזולוציות שונות וכן תחזוקה שוטפת.

אנו צועדים יד ביד עם השינויים בשוק העבודה, ומשלבים זאת בכל קורס וקורס.

מבנה קורס גיימינג לילדים ביוניטי

חלקי הקורס הינם:

  • יסודות יוניטי – כיצד פלטפורמת יוניטי עובדת? נעבור ונכיר את יכולות הממשק ונקפוץ אל המים העמוקים. נייצר משחקונים קטנים כדי להשתפשף מעט יותר דוגמת יצירת שעון מעורר, הקמת חידונים, אפליקציות קטנות, משחקי מירוץ ועוד.
  • טכנולוגיית קוד – כיצד עובדת שפת C#? לא רק שואלים אלא מבצעים! נעמיק בשפת הקוד ונלמד את אבני השפה, התחביר ועד לרמה המתקדמת ביותר. תלמידי הקורס יוצאים עם ידע פרקטי ומעמיק בשפת סי שארפ ויכולים להיעזר ביכולות השפה בתוך יוניטי.
  • לימודי עומק ביוניטי – זה הזמן לקחת את הצעד ה-ענק ב-Unity וכאן נלמד מהו תכנות מונחה עצמים, וכיצד לייצר ולשכלל סט כישורים חשוב לתכנות משחקי מחשב. נלמד וניישם מושגים מתקדמים מעולמות התכנות: הורשה, פולימורפיזם, מחלקות ועוד.
  • עיצוב גרפי – הקורס מוקדש בחלקו ללימודי עיצוב גרפי, ובמסגרתו נכיר את בלנדר לעיצוב אווטרים תלת ממדיים.  נלמד להקים דמויות באנימציה מתקדמת ולייבא אותן אל המשחק.
  • תוספות – לצד הידע הכולל והרב של הקורס, נלמד את המשתתפים והמשתתפות כיצד לשלב מוניטיזציה במשחקים כך שירוויחו מהם כסף הלכה למעשה. הקורס כולל פרויקט גמר בו נקים משחק רב משתתפים שיוכל לארח שחקנים מכל רחבי העולם.

על קורס מיינקראפט

קורס תכנות באמצעות מיינקראפט מיועד לגילאי היסודי ועד לחטיבה כולל, והוא מקנה לתלמידים והתלמידות את האפשרות לתכנת ישירות בתוך המשחק.

הדבר מתאפשר באמצעות פלטפורמה מקבילה בשם מיינקראפט Education. יוצרי מיינקראפט הקימו פלטפורמה לימודית, ובה נלמד כיצד לבנות עולמות וירטואליים חדשים, לבנות דמויות תלת ממדיות ולהשפיע ולשנות את כלל הפיזיקה של המשחק.

הקורס כולל 3 טכנולוגיות קוד: 

  • Java Script, 
  • לימודי Python 
  • ולימודי סקראצ’ (שפת תכנות שנוצרה במיוחד עבור ילדים ללימודי בסיס בקוד).
 

שילוב פרק פורטנייט

לאחרונה יוצרי משחק פורטנייט יצרו פלפורמה דומה לגרסת ה-Education של מיינקראפט, והקימו את ה-Creative Mode, ובו יכולים חברי קהילת פורטנייט לתכנת את המשחק.

במסגרת פרק זה נלמד כיצד לתכנת ולכתוב קוד בפורטנייט ולהקים ‘חוויות’ חדשות כפי שיוצרי המשחק הגדירו זאת. את החוויות נעלה ישירות לתוך Fortnite Experience עם אפשרות להפיץ את המודים באופן חינמי וגם בתשלום.

פרק זה מתמקד בתכנות מנוע המשחקים Unreal Engine, מנוע גרפי עוצמתי שמאפשר לייצר משחקים ריאליסטיים ברמה שמתעתעת מה מציאותי ומה דמיון.

לקריאה מורחבת על שילוב הפרק החדש של פורטנייט בקורס >>>

התייעצו איתנו

חיפשתם קורס גיימינג לילדים ומצאתם אותנו? מתלבטים בין 2 האפשרויות או רוצים לקבל פרטים נוספים? נשמח לסייע!

למידע נוסף וקבלת פרטים, צרו עמנו קשר או השאירו פניה, ויועצי הלימודים של שחקים יחזרו אליכם בהקדם.

השאירו פרטים

השאירו פרטים ויועץ לימודים ישוב אליכם בהקדם.

תפריט:

סושיאל: