/
/
מהו מנוע המשחק Unreal Engine?

מהו מנוע המשחק Unreal Engine?

כבר שנים רבות מהווים משחקי המחשב חלק כמעט בלתי נפרד מעולמם של הילדים. הם מגרים את הדמיון, הם מרובי פרטים מדויקים, שנוצרים בזכות ותוך שימוש בגרפיקה מעוררת התפעלות, על מנת להפוך את המראות ליותר ויותר מציאותיים.

חישבו כמה מרתק ומעשיר עבור ילדכם יהיה לדעת, תוך כדי משחק, איך בדיוק הוא נוצר. וטוב אף יותר, הם עצמם יכולים ללמוד איך ליצור משחקים עשירים בגרפיקה משגעת וכל מה שהם זקוקים לו, בתור התחלה, הם כישורי מחשב בסיסיים.

מהו מנוע משחק?

בעבר הלא כל כך רחוק נאלצים היו מפתחי משחקי הווידאו לפתח אותם מאפס, ללא כל מסגרת בסיסית תומכת. עובדה זו כמעט ולא אפשרה גמישות, ומול מפתחי המשחקים עמדו לא מעט מגבלות טכניות.

במחצית השנייה של שנות ה-90 עם הופעתם של משחקי התלת ממד השונים, צץ ועלה המושג “מנוע משחק. מנוע משחק הוא הבסיס עליו בנוי המשחק. מדובר בתוכנה המשמשת מפתחים לשם יצירת ופיתוח משחקי ווידאו. מנוע המשחק מספק כלים כגון רינדור (הפיכת מידע לתמונה) גרפיקה, טיפול בפיזיקה, אודיו ועוד. כל אלה מייעלים את תהליך פיתוח המשחק. 

Unreal engine

אחד המנועים החזקים ביותר שפותחו לשם יצירת משחקי מחשב הוא ה Unreal engine. 

קורס ב-Unreal engine מקנה לילדיכם את האפשרויות האינסופיות כמעט לשלב את לימוד הטכנולוגיות השונות. הקורס יפתח את הדמיון, ילמד ליצור ולעצב סצנות תלת ממדיות, לפתח חשיבה לוגית, מרחבית, כישורי עיצוב ותחוש גאווה כשהילד יכול, בסופו של דבר, ליצור משחקים ייחודיים פרי דמיונו ועבודתו.

ידע, הכרה ושימוש במנועי משחק, יכולים בקלות אף לסייע לו בעתיד, כשהוא יוכלו להשתמש במנוע המשחק על מנת להמחיש ללקוחות, או למעסיקים תהליכים שונים או מוצרים שונים, לצורך קידום ופרסום אישי, ליצירת אפליקציות שונות ועוד.

מה זה Unreal Engine?

חבילת כלים ליצירת חווית משחק ייחודית, התומכת בשפע מצעי שימוש ובהן מחשבי Windows , macOS ו-Linux. קונסולות משחקים מגוונות כמו  Xbox One, Nintendo ,Switch וגם בפלטפורמות ניידות כמו iOS ו-Android. ל Unreal Engine, תכונות מתקדמות כמו עיבוד בזמן אמת, תאורה דינמית ותסריט חזותי, המאפשרות למפתחים להגשים את הדמיונות, החזיונות והיצירתיות שלהם לשם בניית משחקים באיכות גבוהה.

מאז הצגתו של המנוע הגרפי העוצמתי Unreal engine הוא הוכיח עצמו שוב ושוב כמצטיין ביצירת גרפיקה איכותית ביותר בשילוב אפקטים מרהיבים. 

מפתחי משחקים נהנים בזכות ה-Unreal Engine מפלטפורמת משחקים מקיפה, מרעננת ואיכותית.

לסיכום

ה- Unreal engine  הוא כלי רב עוצמה המאפשר למפתחים ליצור משחקים עתירי דמיון, מרגשים וסוחפים.

Unreal Engine – מספק למפתחים, בכל גיל, שעה וזמן, את כל הכלים הנדרשים לשם הבאת הדמיון לכדי הגשמה, בזכות תכונות כמו רינדור מתקדם, הדמיית פיזיקה וניהול אודיו.

ואיך זה פוגש אותנו במכללת שחקים?

במכללת שחקים אנו שמחים להציע לילדיכם להכיר את עולם הגיימינג, להתנסות ולקבל בו יכולות פרקטיות מעמיקות דרך הקורס המלא לתכנות במיינקראפט.

במסגרת קורס מיינקראפט נכנס פרק שלם ללימודי תכנות ב-Fortnite, משחק מחשב מן המשוחקים והפופולריים ביותר בעולם (עם למעלה מ-300 מיליון יוזרים אקטיביים). המשחק נבנה על מנוע ה-Unreal Engine ובפרק שלם נכיר את המנוע הגרפי ואת אפשרויות התכנות הקיימות בו.

בכל שאלה והתייעצות, ולמידע נוסף על הקורסים של מכללת שחקים, אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר טלפוני או להשאיר פניה באתר.

השאירו פרטים

השאירו פרטים ויועץ לימודים ישוב אליכם בהקדם.

תפריט:

סושיאל: