/
/
מכללה לגיימינג לילדים

מכללה לגיימינג לילדים

מכללת שחקים מזמינה אתכם ואתכן להיכנס לענף הגיימינג עם הידע המקצועי ביותר בשני מסלולי לימוד המתמקדים בפלטפורמות בניית המשחקים המובילות בעולם רובלוקס ויוניטי.

את מסלולי הלימוד עיצבנו וגיבשנו למגוון רחב של גילאים, עם קורסים הפונים למקבצי גילאים בכיתות היסודי, מקצבים לכיתות חטיבות הביניים ועד לתיכון, כולל!

בכל הקורסים שאנו מציעים, מלימודי סייבר, דרך לימודי מודינג במיינקראפט ועד למחלקת הדגל ללימודי הגיימינג, אין צורך בשום רקע קודם. ממש ככה.

אנחנו כבר נדע לקחת אתכם מן הרמה הבסיסית ועד לרמה המתקדמת ביותר.

בוגרי קורסי הגיימינג שלנו יוצאים עם ידע מקצועי רחב הן בפלטפורמות הנלמדות והן בשפות קוד שמהן… ובכן מהן השמיים הם הגבול 🙂

אודות מחלקת הגיימינג של שחקים

שחקים נוסדה ב-2016 במטרה להקנות לדור העתיד את הידע המקצועי בתחומי ההייטק והטכנולוגיה, כשהכל על דרך המשחק, על דרך של חוויה ואדרנלין.

כל תכניות הלימוד של המכללה מבוססות על למידה חווייתית תוך כדי תנועה. רבים מן התלמידים והתלמידות רוכשים את הפרקטיקה בטכנולוגיות הקוד השונות אפשר לומר.. באמת אבל באמת – בלי לשים לב!

בואו נודה על האמת, ללמוד קוד כדי ללמוד קוד זה משעמם. זה כמו לשנן חומר לשיעור היסטוריה ומיד לאחריו ‘לשפוך’ את הידע על גבי נייר. 

כאנשי מחשבים והייטק בעצמנו, אנחנו יכולים להעיד שכאשר לומדים תכנות מתוך תרגול, מתוך חוויה, משחקי תפקידים ומשימות, הדברים הופכים לברורים הרבה יותר, האסימונים נופלים, ומחכים עם ניצוץ בעיניים לשיעור הבא.

ואיך אפשר שלא ללמוד תוך כדי משחק במחלקת הגיימינג שלנו.

הן בקורס Roblox והן בקורס Unity, תיחשפו לפלטפורמות תוך כדי התנסות אמיתית, תיצרו משחקי מחשב ותיכנסו לנעליהם של בוני משחקי מחשב מקצועיים.

לא מדובר ב’טעימה’ לא מדובר בהצצה חטופה; אתם ואתן תהיו בוני ובונות משחקי מחשב ברמה הגבוהה ביותר, ועם ידע בטכנולוגיות קוד שלא מבייש איש ואשת מקצוע בוגרים ומנוסים.

מסלולי הלימוד לגיימינג

שנקפוץ אל המים העמוקים? יאללה!

במכללת שחקים תוכלו לבחור בין שני מסלולי גיימינג נבחרים: המסלול ללימודי פיתוח משחקי מחשב ב-Unity, והמסלול לפיתוח משחקי מחשב בפלטפורמות Roblox.

חשוב לנו לציין: מדובר בשני מסלולים נפרדים שכל אחד מתמקד בפלטפורמה נפרדת.

רבים שואלים אותנו למה אין קורס מאוחד, והסיבה היא כי מדובר בפלטפורמה שכל אחת מצריכה התייחסות פרטנית ולימודי עומק.

קורס Roblox

רובלוקס הוא לא רק מנוע גרפי סופר עוצמתי לבניית משחקי מחשב; מדובר גם ברשת חברתית לכל דבר ועניין. וזה אחד מן האלמנטים המרתקים שלו.

לצד העובדה שהוא מאפשר לבנות משחקי מחשב בגרפיקה גבוהה, רובלוקס היא פלטפורמה חברתית, משמע מי שגולש בה נהנה ממשחקי המחשב ונחשף אליהם, ומי שגולש בה הוא גם זה שבנה את המשחק.

באופן הזה, רובלוקס סוללת את הדרך לחשיפתם של משחקי מחשב חדשים בפני מיליוני המשתמשים שלה מ-כ-ל רחבי העולם! שמעתם נכון גבירותיי ורבותיי.

כמכללה לגיימינג לילדים, כאשר מדובר בפלטפורמה שהיא גם רשת חברתית וגם מנוע גרפי עוצמתי, פשוט אי אפשר שלא להציע מסלול מקצועי שכזה. 

למידע נוסף על הקורס >>>

קורס Unity

בקורס זה נלמד לבנות משחקי מחשב בפלטפורמת יוניטי שנחשבת לפופולריות אפילו יותר מרובלוקס.

בנוסף, יוניטי נחשבת במידה רבה לחזקה יותר ביכולותיה מרובלוקס. החיסרון בהשוואה בין השתיים טמון בכך שיוניטי לא מהווה רשת חברתית, ולכן החשיפה למשחקי המחשב נעשית בדרך שונה.

גם בפלטפורמה זו, בדיוק כמו ברובלוקס, נתנסה ונבנה משחקי מחשב; נלמד כיצד לבנות משחקים ללא כל ידע בקוד, ולצד זאת, נלמד גם את שפות הקוד הרלוונטיות, וזאת כדי שנוכל לבנות משחקי מחשב מרשימים ומבלי שנהיה מוגבלים בצעדינו.

ביוניטי, גם נלמד כיצד לבנות משחקי מחשב תלת ממדיים ולצדם משחקי מחשב דו-ממדיים מרשימים ובעלי יכולות מדהימות.

לימוד טכנולוגיות קוד מתקדם

אם כבר בחרנו להיות בוני משחקי מחשב מקצועיים, אז נעשה את זה עד הסוף.

בחיפושכם אחר מכללה ללימודי גיימינג לילדים, בשחקים אנו שמחים להציע לימודים על פלטפורמות יוניטי ורובלוקס, יחד עם שילוב טכנולוגיות קוד רלוונטיות.

שתי הפלטפורמות מאפשרות לבנות משחקי מחשב ללא כל ידע תכנותי, אולם בפועל ידע חסר שכזה עלול להגביל את בונה המשחקים. ‘לא בבית ספרנו’ כמו שנהוג לומר.

לימודי שפת LUA ברובלוקס

במסגרת לימודי Roblox נלמד לתכנת בשפת LUA.

LUA היא שפת תכנות מונחה עצמים, נחשבת למעין אחות או ‘בת דודה’ של שפת סי שארפ. זוהי גם השפה השלטת בפלטפורמת רובלוקס, ולכן אנו נלמד אותה משלב הבסיס ועד לרמה המתקדמת ביותר.

עד כמה שאנחנו קופצים הישר אל המים העמוקים, הלימודים הם הדרגתיים, ונתחיל בעקרונות ותחביר השפה, כאשר אט אט נעלה את הקצב ונלמד נושאים מתקדמים כגון לולאות, משתנים, אירועים, ניהול אובייקטים ועוד.

לימודי שפת C# ביוניטי

אפשר ממש לומר כי מדובר בשתי שפות מקבילות. ובדומה לLUA, אנו נלמד בפלטפורמת יוניטי את השפה השלטת והיא סי שארפ.

בדומה למסלול רובלוקס, אנו נתחיל בהיכרות עם השפה, התחביר והעקרונות שלה, ואט אט נעלה את הקצב ואת דרגת הקושי וניגע בנושאים מתקדמים יותר כגון מחלקות והורשה.

מה ההבדל בין שתי הפלטפורמות?

שאלה נפוצה היא מה ההבדל בין פלטפורמת יוניטי לרובלוקס? 

הרי בסופו של דבר מדובר בשני מנועים גרפיים שמאפשרים לבנות משחקי מחשב וברמה גבוהה.

ראשית כל, יוניטי נחשבת למעט יותר עוצמתית ומעט יותר פופולרית מרובלוקס. עם זאת, ההבדל הוא זניח במידה רבה, שכן בונה משחקי מחשב מקצועי ירצה לטווח הרחוק לשלוט בשתי הפלטפורמות. לשתיהן קהל צרכנים של מיליוני גיימרים מכל רחבי העולם.

מבנה מסלולי הלימוד

שני מסלולי הלימוד הינם בני 30 מפגשים.

כל מפגש הינו בן 75 דקות.

הלימודים מתקיימים אונליין ב-ZOOM במחזורים קבועים.

ישנם גם לימודים המתקיימים פרונטלית אך הם תלויים במספר המשתתפים, ויש לבדוק זאת מראש מול מזכירות החוג.

'אין שום צורך ברקע קודם? כלום?'

שמעתם / קראתם נכון 🙂

עם זאת, אנחנו כן רואים חשיבות בקיום ראיון קבלה אישי שבמסגרתו נערוך תיאום ציפיות, נסביר על הקורס, נבין מה אתם רוצים להשיג מן המסלול, ונגבש החלטה משותפת אם לצאת אל הדרך.

לצד אלו נדרשים התנאים הבסיסיים הבאים:

  • אנגלית ברמה בסיסית (היכרות עם האותיות, יכולת לקרוא מילים כדי להבין פקודות קוד)
  • זיקה למחשבים (שום רקע בתכנות לא נדרש)

התייעצו איתנו

רוצים לדעת יותר? בחיפושכם אחר מכללה לגיימינג לילדים אנו בשחקים מזמינים אתכם ואתכן ליצור קשר עם יועצי הלימודים שלנו.

ניתן להשאיר לנו פניה באתר, ליצור עמנו קשר טלפוני או להתכתב איתנו בוואטסאפ.

השאירו פרטים

השאירו פרטים ויועץ לימודים ישוב אליכם בהקדם.

תפריט:

סושיאל: