/
/
חוג הייטק לילדים

חוג הייטק לילדים

רוצים לתת לילדיכם טעימה מראיית עולמם של מובחרי יחידות 8200? לסלול את דריסת רגלם הראשונית בעולמות ההייטק של ‘המבוגרים’? ברוכים הבאים למכללת שחקים סייבר 🙂 וכאן תפגשו במסלולי לימוד חווייתיים ופרקטיים להקניית ידע בתכנות, סייבר וגיימינג. 

בשחקים אנו נוקטים בגישה שללמוד קוד על-ידי שינון שייך לעבר, מועיל חלקית ואיננו מפתח חשיבה יצירתית ויכולת פתרון בעיות. כדי שילדיכם יישארו בעניינים (עם הניצוץ בעיניים) לכל אורך הקורס וממפגש למפגש, וכדי שיסיימו את לימודיהם עם ידע תכל’ס ומעשי – הלימודים הם ‘על הדרך’, ‘תוך כדי תנועה’ ומטמיעים חשיבה של מתכנתים ואנשי הייטק לכל דבר ועניין.

עם תרגולים חווייתיים, משימות מאתגרות, טורנירים כיתתיים וקמפוס לימודי אינטרנטי עם קהילה תוססת – ילדיכם יחזיקו בידע שאיננו יורד מזה של אנשי מקצוע, וכל זה מבלי שכלל ישימו לב שהם לומדים.

קורס הייטק לילדים או חוג?

אנו יודעים שייתכן ופגשתם בנו כאן כיוון שחיפשתם אחר חוג הייטק לילדים. השאלה המתבקשת היא – האם מדובר במסלול שימלא את חודשי הקיץ לילדיכם / יתפרש על פני מספר חודשים בודדים?

נאמר כבר במעמד זה שמדובר במסלולי לימודים מתקדמים וממושכים – ובאותה נשימה, נספר לכם כי מדובר בקורסים מקוונים שנערכים LIVE עם משתתפים ומשתתפות מכל רחבי הארץ. כיתה אינטרנטית המדמה את הלימוד הפרונטלי.

לא תצטרכו להקפיץ את ילדיכם אל הקורס, וניתן ללמוד יחד איתנו מכל מקום, רק צריך להצטייד במחשב.

[נציין במאמר מוסגר שאנו גם פותחים לימודים פרונטליים בעשרות מוסדות לימוד ברחבי הארץ, אך מומלץ לברר זאת ישירות מול יועצי הלימודים באשר למועדים]

“רגע, האם ניתן ללמוד את התחום בחוג מקוצר?”

חשוב לנו להיות שקופים מולכם ההורים ולהסביר שבתחומים הטכנולוגיים על סוגיהם, מאתגר עד בלתי אפשרי להקנות חומר לימודי מקצועי ושתואם את צרכי השוק בתוך מספר חודשים בודדים. כאן תמצאו מסלולי הייטק מקצועיים אמיתיים.

הגביע הקדוש של ההייטק - הניסיון

אפשר לדבר עם תעודות מקצועיות, אפשר לדבר על תואר אקדמי, אך כאנשי ונשות מקצוע שמגיעים מתחומי ההייטק, אנו יכולים להעיד (ואנו מאמינים שאין מדובר בסוד כמוס) כי בהייטק תמיד מחפשים את הגביע הקדוש – ניסיון פרקטי בשטח.

במסלול הסייבר המקיף שאנו מציעים, בלימודי פיית’ון משולבי סייבר ועד ללימודי גיימינג, בנינו תכניות לימוד שנועדו להקנות כישורים ויכולות טכנולוגיים.

לשים את המשתתפים והמשתתפות שבקורס במוקד של תעשיית ההייטק עם הכישורים והיכולות המשפרים את סיכוייהם להתגבש על תחומי עניין מקצועיים חשובים ומבוקשים בשוק העבודה.

האם אנחנו מבטיחים ניסיון?

נהיה כנים ונאמר שאף מכללה לנוער לא מספקת ניסיון בראיית עולם של מעסיק, כי אם ניסיון שרלוונטי לבני ובנות נוער. ידע וניסיון בטכנולוגיות חדשות, בבינה מלאכותית, בשפת תכנון פיית’ון וטכנולוגיות קוד נוספות – כלים חשובים, קריטיים וחיוניים שסוללים את הדרך אל עמדות טכנולוגיות מקצועיות באזרחות ושאפילו מגדילים במעט את סיכויי הקבלה ליחידות הטכנולוגיות.

קורסי הייטק לילדים ונוער

קורס CPK (לימודי Cyber Python Kids)

קורס ה-Python היחידי בישראל שמעניק למשתתפים שילוב בין לימודי שפת פיית’ון לבין לימודי סייבר.

הקורס מותאם לגילאי התיכון מכיתות י’ ועד י”ב, ובמהלכו לומדים המשתתפים את רזי עולם הסייבר באמצעות שפת פיית’ון, השפה הנחשבת כיום למובילה בשוק.

הקורס מתפרש על פני 36 מפגשים שבועיים ומקוונים אונליין.

חשוב לציין כי אין כל צורך בידע מוקדם, והדבר נכון לכל חוג הייטק לילדים בו תבחרו.

לאורכם של הלימודים, נחשפים המשתתפים במגוון עשיר ורחב של משימות תכנותיות ובקונספטים הלקוחים מעולמות אבטחת המידע והסייבר, ההאקינג ובניית האתרים.

בין נושאי הלימוד ניתן למנות:

  • מבוא ללימודי שפת פיית’ון
  • מבוא מתקדם להקניית דקדוק השפה
  • תכנות סייבר באמצעות Python
  • תכנית משחקים באמצעות PyGame
  • תכנות מונחה עצמים מבסיס ועד למתקדם
  • סקריפטינג ויצוע התקפות סייבר באמצעות קוד פיית’ון
  • ושימושי השפה על סוגיה.

ולמה דווקא Python?

מדובר בשפה ורסטילית ונהדרת לשימוש.

היא קלה ופשוטה, כאשר פקודת קוד בשפה טכנולוגית אחרת נכתבת ב-10 שורות – פיית’ון עושה זאת ב-3 בלבד.

היא משמשת למגוון רחב של פעולות החל מבניית אתרים ואפליקציות, דרך בניית יישומים ועד לפעולות סייבר הגנתי והתקפי.

התחביר הפשוט שלה הפך אותה לאחת מן השפות המועדפות על-ידי מוסדות טכנולוגיים ללימודי הייטק לילדים.

התחביר הפשוט שלה גם הקנה לה פופולריות עצומה בקרב האקרים ומומחי סייבר עולמיים.

למידע נוסף על הקורס >>>

קורס האקר פרו

לצד לימודי פיית’ון אנו שמחים להציע את מסלול הדגל שלנו ללימודי סייבר, האקינג ואבטחת מידע – קורס האקרו פרו להכשרת האקרים ומומחי אבטחת מידע צעירים.

מדובר במסלול לימודי המתפרש על פני 3 שנים – 72 שעות אקדמיות. 

אנו מיד אומרים כי אם ילדיכם או שמא נאמר הנערים והנערות הצעירים נמצאים בכיתה י”א או י”ב, הרי שניתן לבחור גם בקורס במתכונת מתקדמת ובקצב גבוה (אך שמאפשר לימוד יעיל ונכון). המתכונת לתלמידי י”א ו-י”ב מאפשרת לרכוש את כל הידע הנלמד בתוך שנה קלנדרית אחת.

את נושאי הלימוד נחלק לשלבי הקורס:

  • שלבי המבוא – כאן נלמד על מבואות המחשב, כיצד עובד עולם האינטרנט, מהו ראוטר, מהו שרת אחסון, נבין את בסיסו של עולם אבטחת המידע וההאקינג ונלמד לפתור מגוון רחב של תקלות מחשב נפוצות.
  • בניית אתר אינטרנט (וחכו חכו מה יקרה לו) – כאן נלמד טכנולוגיות קוד המאפשרות לבנות אתר אינטרנט לבד, ויותר מזה: ילדיכם ילמדו לבנות רשת חברתית ממש כמו פייסבוק. לשם כך, נלמד באופן מעמיק לימודי Html, Css, JavaScript וכן לימודי SQL ו-PHP.
  • מפילים את האתר ולומדים סייבר התקפי ואבטחת מידע – בשלב הזה המשתתפים והמשתתפות ייכנסו לנעליהם של לוחמי סייבר הגנתיים ולנעליהם של ההאקרים המבקשים לנצל את החולשות המתקיימות בתקשורת שבין שפות הקוד השונות. אנו בהחלט יכולים לומר כי מדובר בשלב שבו כל האקשן מעלה הילוך 🙂

לצד כל אלו, נלמד גם על מערכת ההפעלה לינוקס איתה עובדים בצבא ובתעשייה. 

למעשה – אי אפשר להיות בעולמות הסייבר מבלי להכיר ולהתנסות בלינוקס.

זוהי מערכת הפעלה המתחרה בווינדוס, והיא נמצאת בשימוש רחב מאוד בקרב מחשבי שרתים גדולים שהם אלו שלמעשה ‘מניעים’ את האינטרנט. הלינוקס הוא מערכת ההפעלה התעשייתית, הבסיס עבור אנשי רשתות ועד למומחי סייבר ואבטחת מידע.

למידע נוסף על הקורס >>>

לימודי גיימינג

ילדיכם מביעים עניין רב יותר בבניית משחקי מחשב?

בשחקים אנו שמחים להציע את מסלולי הלימוד לבניית משחקי מחשב בפלטפורמת Roblox ובפלטפורמת Unity.

אלו הן שתי פלטפורמות נפרדות יש לציין, והן נלמדות בשני קורסים נפרדים. כל אחת מהן בעלת פופולריות אדירה עם מיליוני משתמשים בכל רחבי העולם.

באמצעות פלטפורמות אלו, המשתתפים והמשתתפות ילמדו כיצד לבנות ולעצב משחקי מחשב שיכולים להפוך לדבר הוויראלי הבא.

אם חיפשתם אחר חוג הייטק לילדים שעם סיומו הבוגרים ידעו לבנות משחק מחשב לבדם – אנו מקנים את כל הידע המקצועי הנדרש, משלב הבסיס ועד למתקדם: שימוש בפלטפורמות ועד להקניית שפות קוד המאפשרות ‘לסחוט את הלימון’ ולהפוך כל בקשה וכל רצון במשחק למציאות.

קורס רובלוקס כולל לימודי שפת LUA וקורס יוניטי כולל לימודי שפת C#, בהתאם לדרישות הפלטפורמה.

למידע נוסף על הקורסים >>>

האם הקורסים פונה לנוער או לילדים?

אל קורסי ההייטק ניתן להירשם כבר מגילאי היסודי (החל מכיתה ג’), והם מותאמים על-פי שכבת הגיל.

רמת הקושי ומורכבות החומר הנלמד עולה בהתאם לגיל, כאשר קורסי ההייטק המתקדמים ביותר פונים לבני ובנות נוער.

אנו כאן כדי להכיר לילדיכם ועד לנערות ולנערות את עולמות ההייטק על סוגיהם, והרבה מעבר להיכרות שטחית – פרקטיקה, ידע מעמיק ויכולות שאינן יורדות מאלו של המבוגרים.

מה הם תנאי הקבלה?

כל חוגי ההייטק פתוחים לרישום ומותנים באנגלית בסיסית, גישה בסיסית טובה למחשבים וראיון קבלה אישי.

ראיון הקבלה הוא השלב החשוב ביותר, והוא מאפשר לנו להבין יחד אתכם ויחד עם ילדיכם, באשר למסלולי הלימוד שיענו ויעלו על הציפיות.

למידע נוסף תנאי הקבלה >>>

התייעצו איתנו

בכל שאלה והתייעצות, אנו בשחקים סייבר נשמח לעמוד לשירותכם.

למידע נוסף, ניתן ליצור קשר עם יועצי הלימודים שלנו או להשאיר פניה ואנו נשוב אליכם בהקדם.

השאירו פרטים

השאירו פרטים ויועץ לימודים ישוב אליכם בהקדם.

תפריט:

סושיאל: