/
/
שיעורי העשרה בבתי ספר

שיעורי העשרה בבתי ספר

מנהלים ומנהלות ברוכים הבאים למכללת שחקים סייבר. המכללה מאושרת על-ידי משרד החינוך בהעברת מסלולי תל”ן, מספרנו 7722, ואנו רשומים כ”ניצני סייבר – תכנית שחקים”.

ההורים פונים אליכם ומחפשים אחר תכנית לימודים נוספת עם תכני לימוד שונים? שוברי שגרה? משהו שיביא איתו משב רוח קצת שונה ומגוון?

אנחנו יודעים, אנו מעט משוחדים, אך באמת ובתמים שבנינו ושקדנו על כמה וכמה תכניות לימוד במחשבים שיקנו לתלמידים והתלמידות חוויה שונה, ערך מוסף אדיר וידע פרקטי המשמש את אנשי ונשות המקצוע ממש בתוך התעשייה.

ללמוד מחשבים תוך כדי חוויה

אנו מציעים מגוון מסלולי לימוד ללימודי תכנות ומחשבים, כאשר הקו המנחה אותנו הוא לימודים לשם החוויה, ולא לימוד לשם הלימוד.

לימודי קוד אמנם מצריכים לא מעט שינון ויכולת ‘לשלוף’ את הפקודה הנכונה ליצירת התכנות הרצוי. אולם בו בזמן, עולם התכנות, על אף היותו רחב מאוד, מצריך גם את היכולת לחשוב מחוץ לקופסה, לתכנן את הצעדים, ממש לפעול מתוך היגיון וחשיבה מקדימה, ולא רק על-ידי כתיבת הקוד לשם הכתיבה.

כאנשי מחשבים, יוצאי יחידות טכנולוגיות, בוגרי תארים רלוונטיים וככאלו המגיעים מתוך התעשייה, שקדנו על שיעורי העשרה בבתי ספר בתחומי התכנות והסייבר המבוססים על לימודים תוך כדי תנועה, תוך כדי חוויה.

דרך משחק, דרך משחקי תפקידים, עלילות, טורנירים ושלל רגעים עמוסים באדרנלין; הילדים ועד לבני ובנות נוער, יוצאים מן המסלול עם אנרגיה, מוטיבציה ורצון לשוב אל המפגש הבא. ומבלי שהם שמים לב, הם מחזיקים בידע רחב וחשוב, ידע הנדרש גם שנים לאחר מכן בשוק העבודה.

מסלולי התל"ן של שחקים סייבר

במכללת שחקים נשמח לשוחח עמכם, ולהכווין אתכם אל תכניות ההעשרה לבתי ספר שיתאימו במדויק ליעדיכם.

להלן מסלולי הלימוד השונים המוצעים אצלנו במכללה:

1. חוג מיינקראפט

תכנית לימודים המתמקדת במשחק המחשב הפופולרי בעולם.

מיינקראפט איננו מציע גרפיקה מרשימה, אך הוא מאפשר לשחקניות והשחקניות ליהנות מעולם וירטואלי שלם, עם דמות וירטואלית משלהם ללא כל צורך במשימות כאלו ואחרות. 

הייחודיות הזו הקנתה לו את יוקרתו, כאשר מיליוני ילדים, ילדות, בני ובנות נוער משחקים בו מדי יום ויום. כיום, מציע מיינקראפט גרסה מקבילה, זהה לחלוטין אך מעט שונה. גרסת ה-Education מאפשרת לתכנת את המשחק וממש להפעיל פקודות קוד בתוכו תוך כדי תנועה.

זוהי הגרסה שתלווה אותנו בקורס, ובמהלכה המשתתפים והמשתתפות ילמדו כיצד להשתמש בשפות הקוד: פיית’ון המשמשת לבניית אתרים ואפליקציות, וכל ללוחמת סייבר והאקינג, ג’אווה סקריפט המשמשת לבניית אתרים ויישומים לנייד, ושפת הסקראצ’ המשמשת להקניית עקרונות התכנות באמצעים וויזואליים.

המשתתפים והמשתתפות אשר יקחו חלק בקורס מיינקראפט, ילמדו כיצד לתכנת את העולם הווירטואלי, כיצד לבנות לעצמם דמויות משלהם, ולערוך שינויים מדהימים בעולם בו הם משחקים עם יכולות תכנות גבוהות.

ערך מוסף חשוב ניכר בכך שהקורס משפר באופן ניכר את השפה האנגלית, וזאת כיוון שכל פקודות הקוד נכתבות בשפה זו.

חוג סייבר קידס

מן העבר השני, מסלול לימודי נוסף אותו אנו מציעים, עונה לשם קורס סייבר קידס.

מטרתו של הקורס להקנות למשתתפים ולמשתתפות יכולות מרשימות וגבוהות במחשבים, החל מהיכרות המחשב, דרך בניית אתרים ועד ליכולות סייבר והאקינג.

הקורס פונה לגילאי היסודי, ויש לו מסלול מקביל העונה לשם האקר פרו אשר פונה לבני ובנות נוער בגילאי חטיבה ועד תיכון (כולל).

את המסלול אנו נוהגים לחלק ל-3 שלבים:

  • מבואות במחשבים – במהלכם אנו לומדים כיצד המחשב עובד תוכנה וחומרה. אנו לומדים כיצד האינטרנט פועל, מה גורם לאתר להיות באוויר, מהו אחסון, מהי רשת WIFI, מה זה ראוטר ועוד.
  • שפות קוד – אנו למדים 3 שפות קוד שונות: HTML, CSS ו-JavaScript, וכלום לא נשאר בתיאוריה 🙂 תוך כדי הלימודים המשתתפים והמשתתפות בונים אתר אינטרנט משלהם.
  • האקינג ולוחמת סייבר – על האתר שנבנה נתנסה עם מגוון פעולות סייבר ובראשן הפלת אתרים. אנו נבין את החולשות הקיימות בתקשורת שבין שפות הקוד, וננצל זאת לטובתנו. נלמד גם את דרכי הפעולה של לוחמי הסייבר מן הצד השני.
זהו קורס מרתק, עמוס באדרנלין ומלא בפרויקטים ותרגילים כיתתיים מהנים.

האקר פרו - מסלול 'סייבר קידס' רק לבני ובנות נוער

לאחר שהצגנו את לימודי סייבר קידס, לא נותר לנו להרחיב רבות על מסלול האקר פרו, שהוא למעשה המסלול המקביל של סייבר קידס המיועד לבני ובנות נוער.

קורס האקר פרו דומה במרבית חלקיו למסלול לילדים, רק שהוא מביא חומרי לימוד מורכבים יותר ומעמיקים הרבה יותר.

לשם הדוגמה, אנו למדים עוד 2 שפות קוד נוספות: SQL ו-PHP. שתי השפות הללו מאפשרות לנו לבנות לא עוד אתר אינטרנט, אלא רשת חברתית ממש כמו פייסבוק.

כמיטב המסורת של מכללת שחקים, נלמד גם כיצד לפרוץ את האתר ולהפילו.

לצד אלו, נלמד עוד מגוון רחב של טכניקות האקינג, מתקפות סייבר ודרכי מגננה. נלמד לפצח סיסמאות ולערוך פעולות סייבר שעד לא מזמן נחשבו לשמורות אך ורק לאנשי המקצוע בתעשייה.

חוג פיית'ון

חשוב לציין כי בשונה מקורס סייבר קידס שיש לו חלופה גם בדמות קורס האקר פרו, הרי שקורס Python פונה מראש לבני ובנות נוער. זאת לאור מורכבותו.

בתכנית לימודים זו, אנו משלבים בין לימודי תכנות לבין לימודי סייבר, ונכון לכתיבת שורות אלו, זהו הקורס היחידי בישראל המשלב בין השניים.

אנו נלמד את העקרונות לתכנות בשפת פיית’ון, מדוע היא כה פופולרית, הוורסטיליות שלה והיכולת שלה להשתלב בבניית אתרים, יישומים לנייד ועד לפעולות האקינג ולוחמת סייבר.

הקורס משלב מגוון פרויקטים מעשיים מדליקים כגון מחולל פריצת סיסמאות אוטומטי עם אחוזי הצלחה מטורפים!

קורס בניית משחקי מחשב

ולסיום, נשמח לחשוף אתכם גם לחוג גיימינג לילדים שכבר מזמן הפך לדבר החם הבא!

קורס רובלוקס מלמד את המשתתפים והמשתתפות כיצד לבנות משחקי מחשב תלת ממדיים מטורפים באמצעות מנוע רובלוקס.

מדובר בפלטפורמה חברתית בדומה לפייסבוק, רק שכאן היוזרים שגולשים ברשת הזו הם אלו שמשחקים במשחקים או אלו שבונים אותם.

בקורס המשתתפים והמשתתפות ילמדו תכנות מנוחה עצמים בשפת LUA עד לרמה גבוהה ומקצועית מאוד שתאפשר להם להיות בוני משחקי מחשב מן השורה.

רק כדי לסבר את האוזן, חברות רבות מחפשות אחר בוני ובונות משחקים בתחום, וישנם בני נוער המתפרנסים מכך לכל דבר ועניין. והנה כמה דוגמאות שיראו את היכולות של מנוע רובלוקס המופלא:

שיעורי העשרה בבתי ספר: אורך החוגים

כל החוגים המוצעים מעלה, אורכים כשנה, כל מפגש בן 75 דקות.

התייעצו איתנו

בחיפושכם אחרי תוכניות תל”ן טכנולוגיות, אנו במכללת שחקים נשמח לעמוד לשירותכם.

נשמח לענות על כל שאלה בוואטסאפ, ביצירת קשר טלפוני או בהשארת פניה באתר לקבלת שיחה חוזרת.

השאירו פרטים

השאירו פרטים ויועץ לימודים ישוב אליכם בהקדם.

תפריט:

סושיאל: