/
/
חוג תכנות לילדים בצפון

חוג תכנות לילדים בצפון

איזה כיף שבאתם לבקר! ברוכים הבאים, אנו מכללת שחקים סייבר, מכללה המתמחה בלימודי מחשבים, תכנות, סייבר וגיימינג לילדים ונוער.

אז נכון.. בואו רגע נדבר על הפיל שבחדר: חיפשתם אחר קורס תכנות לילדים בצפון הארץ, והרי שכאן אנו מציעים מתכונת לימודים מקוונת. למה להטעות!?

ראשית התנצלותנו הכנה 🙂 אך באמת שלא יכולנו להתאפק!

בשחקים יצרנו סביבה מקוונת סופר חברתית ומעניינת לילדים ונוער עם מגוון עשיר של קורסים תכנותיים. את תכניות הלימוד שלנו אנו מתבלים עם קמפוס חברתי שיצרנו ברשת ובו כל התלמידים והתלמידות של המכללה משתתפים, רוכשים ערך מוסף, נהנים מתכנים חינמיים נוספים ומחיי חברה של חברים וחברות מכל רחבי הארץ.

רגע לפני הקורסים, כמה מילים על הקמפוס החברתי שלנו

עד כמה שאנחנו חסידים הדוקים של לימודי מחשבים, הרי שאי אפשר (ואפילו אסור) להוציא את הפן החברתי מן המשוואה.

לצד הסביבה החברתית שילדיכם ייחשפו אליה במהלך הקורס, בשחקים יצרנו קמפוס סטודנטיאלי מקוון ובו חברים כל התלמידים והתלמידות של המכללה.

למי מכם שהמונח ‘דיסקורד’ עודנו חדש, מדובר באפליקציה חינמית שדומה ל-ICQ (נכון שעכשיו נפלו כמה אסימונים? 🙂 ), ובה ניתן ממש להקים קהילות שונות. עיקר הקהילות באפליקציית הדיסקורד עוסקות בגיימינג.

במכללה הקמנו קהילה משלנו ובה משתתפי ומשתתפות הקורס מנהלים דיונים, אנחנו עורכים טורנירים, חידונים, הפעלות ואפילו שיעורי תוספת חינמיים כערך מוסף חשוב.

נכון לכתיבתן של שורות אלו, חברים בקהילה שלנו 400 תלמידים ותלמידות שמשתפים, משוחחים וסתם נהנים מהווי חברתי ונושאי תוכן ותחביב משותפים.

והערת אגב חשובה: הקהילה מפוקחת בכל עת, על-ידי המדריכים שלנו. 

מסלולים לילדים ונוער

בחיפושכם אחר לימודי תכנות בצפון לילדים ונוער, אנו שמחים להציע את המסלולים הבאים:

קורס מיינקראפט

מסלול המיינקראפט פונה בעיקר לילדים בגילאי היסודי ועד חטיבת הביניים.

מיינקראפט יכולים לומר בצניעותם כי הם משחק המחשב המשוחק ביותר בהיסטוריה. וכאשר מיליוני ילדים משחקים בפלטפורמה שלו מדי יום ויום, יוצרי המשחק ניצלו את הכוח העצום בידיהם והקימו את פלטפורמת ה-Education.

מדובר בפלטפורמה שבה אנו למדים כיצד לתכנת את המשחק במו-ידינו ותוך שימוש בקוד בזמן אמת.

הקורס כולל 3 שפות קוד אותן הילדים רוכשים תוך כדי משחק: פיית’ון, ג’אווה סקריפט ושפת סקראצ’.

לצד זאת, אנו שמחים להוביל את הפן הטכנולוגי בישראל ולהציע לימודי מודינג במיינקראפט. במהלך הקורס, ילמדו המשתתפים והמשתתפות כיצד לשנות את כל עולמה של הפלטפורמה עם הבנת קוד ברמה גבוהה ומקצועית. הם יגרמו לגשם של כבשים ליפול מן השמיים, הם ישנו את חוקי הפיזיקה, יקימו דמויות משלהם – וכל זה רק על קצה המזלג.

קורס Cyber Kids

אפשרות נוספת לילדים שאנו מציעים היא מסלול הסייבר קידס. 

מדובר במסלול לימודי מאתגר ומרתק, במהלכו אנו נכשיר את ילדיכם להיות לא פחות מאשר אנשי לוחמת סייבר ואבטחת מידע. לצד זאת, התלמידים רוכשים ידע פרקטי ומעמיק בתפעול תקלות מחשב הן בחומרה והן בתוכנה. או במילים אחרות – הולך להיות לכם טכנאי מחשבים קטנטן שמסתובב בבית 🙂

קורס Cyber Kids בנוי על 3 שלבים:

  • מבואות במחשבים – בשלב ההתחלתי נלמד להכיר את תקלות המחשב הנפוצות וכן נבין כיצד מתרחשים תהליכים שמבחינת כל אחד ואחת מאתנו – הם יומיומיים: כיצד אינטרנט עובד? מה גורם לאתר לעלות בפנינו? מהו רואטר? ומהי טכנולוגיית הוויפי? נלמד בו-זמנית לתקן תקלות מחשב נפוצות.
  • שפות קוד – בדומה למסלול מיינקראפט, גם כאן נלמד 3 שפות קוד רק שהפעם נעמיק בשפות שבאמצעותן בונים אתרי אינטרנט: ג’אווה סקריפט, CSS ושפת HTML. אין כאן מקום לתיאוריות! ואנו נקים איתן אתר אינטרנט משל עצמנו. ממש אתר מעשה ידיו של ילדכם.
  • לימודי אבטחת מידע וסייבר – השלב שבו האקשן מתחיל. אנו נלמד כיצד שפות הקוד מתקשרות זו עם זו וגם יוצרות חולשות אבטחה. נפיל את האתרים באמצעות מתקפת סייבר וכן נלמד עוד מגוון רחב של מתקפות סייבר וטכניקות האקינג לפריצת סיסמאות.

הקורס לא רק שמעניק ידע רחב ומקיף לבוגריו, אלא גם חושף אותם למסוכנות של האינטרנט. אחריו, ילדיכם יהיו אחראיים הרבה יותר, מודעים הרבה יותר ואפילו יגערו בכם על טעויות שתעשו באבטחת המידע של הבית 🙂

מסלולים לנוער

עד כה הסברנו מהן תכניות הלימוד שאנו מציעים לילדים ועד לחטיבות הביניים. בל שכחנו שייתכן וחיפשתם חוג תכנות לילדים בצפון כדי למצוא מסלול עבור הנער או הנערה שבבית:

קורס האקר פרו

מסלול האקר פרו דומה במטרותיו ללימודי סייבר קידס, רק שהוא גדוש בתכנים המתאימים ברמתם לבני ובנות נוער עד לגילאי תיכון כולל.

הלימודים מעמיקים יותר, וכוללים עוד 2 שפות קוד נוספות: PHP ו-SQL. 

בשונה מבניית אתר בלימודי סייבר קידס, כאן נלמד (בזכות 2 שפות הקוד הנוספות) כיצד לבנות רשת חברתית שלמה! ממש כמו פייסבוק.

וכיאה למסורת של שחקים – אנו גם ניכנס אל נעליהם של ההאקרים ונבין כיצד להפיל את האתר, וכיצד לייצא עוד מגוון רחב של מתקפות סייבר מתוחכמות.

הקורסים, הן סייבר קידס והן האקר פרו, מכניסים את התלמידים והתלמידות אל תוך נעליהם של ההאקרים, אך גם לתוך נעליהם של לוחמי הסייבר המגנים בחירוף נפש על הנכסים הדיגיטליים השונים.

קורס פיית'ון

קורס Python לנוער ממסלולי הלימוד היחידים כיום בישראל שמשלבים בין שפת הקוד הזו לבין לימודי סייבר.

אין זה מקרי שבחרנו בשילוב הזה (ואיך לא עשו את זה קודם?!) – זאת כיוון שהאקרים מאוד אוהבים את שפת הפיית’ון.

היא ורסטילית מאוד, והיא גם קלה לשימוש. היא מאפשרת לקצר את משך הקוד הנדרש עבור פקודה מסוימת, והיא שימושית עבור בניית אפליקציות ואתרים, תכנות יישומי WEB ועוד.

אנו נלמד במהלך הקורס את יסודות שפת הפיית’ון, נלמד להבין את עקרונות הפיתוח והתכנות שבאמצעותה, ונרתום את הידע הזה למגוון רחב של משימות מרתקות ומלהיבות.

כך למשל, כבר בשלבו הראשון של הקורס, לומדים המשתתפים לתכנת מערכת הצפנה לאימות דו-שלבי. ואפילו נלמד לייצר מערכת שמפצחת סיסמאות בדיוק של למעלה מ-50 אחוזים!

למי הקורס מתאים?

אין כל צורך בידע קודם. אחרי הכל אנחנו מכללה לילדים ונוער – אנחנו נועדנו מראש עבור הדור הסקרן שרק מבקש לדלות ולשאוב עוד מידע.

עם זאת, אנחנו כן מתנים את הרישום במעבר ראיון קבלה אישי מקדים. מטרת הראיון היא לערוך תיאום ציפיות. לא אחת, ראיון קבלה שכזה, מאפשר לנו לדייק את הצרכים של ילדיכם ולהציע מסלולי לימוד רלוונטיים יותר (ושגם יהיו מהנים עבורו הרבה יותר).

מבנה המסלול

כלל תכניות הלימוד אורכות כשנה, כל מפגש בן 75 דקות.

חיפשתם לימודי תכנות לילדים בצפון? התייעצו איתנו

צוות מכללת שחקים שמח להעמיד לרשותכם יועצי לימודים מקצועיים הבקיאים בכל מסלול ומסלול.

בכל שאלה והתייעצות, אנו נשמח לסייע. צרו עמנו קשר טלפוני, השאירו פניה באתר או כתבו לנו בוואטסאפ.

השאירו פרטים

השאירו פרטים ויועץ לימודים ישוב אליכם בהקדם.

תפריט:

סושיאל: