/
/
תוכניות סייבר לנוער

תוכניות סייבר לנוער

מכללת שחקים סייבר מתמחה בהכשרות ילדים ונוער בתחומי הטכנולוגיה, ומתכבדת להזמין אתכם ואת ילדיכם להתעניין בשני מסלולים מקיפים לבחירה.

אין זה מקרי שישראל ידועה כמעצמה טכנולוגית, וכל שכן בעולמות הסייבר ואבטחת המידע. עם גורמים עוינים המבקשים לטרפד את אורח החיים התקין של אזרחיה, מדינת ישראל שקדה על פיתוחם של מערכי סייבר מן המובחרים והאיכותיים בעולם.

במכללת שחקים אנו שמחים להציע מסלולים המובלים על-ידי אנשי ונשות מקצוע המגיעים מתוך התעשייה, בוגרי יחידות טכנולוגיות, בוגרי תארים רלוונטיים ומרצים ומרצות בחסד עליון אשר יעבירו את התוכן על דרך של לימוד אינטראקטיבי, טורנירים ומשחקי תפקידים.

האני מאמין שלנו הוא ללמוד על דרך של חוויה, ‘למשחק’ את הקורס. כאשר כל מפגש ומפגש מביא עמו אקשן ואדרנלין, הרי שהלמידה היא אפקטיבית יותר, וכן הציפייה אל השיעור הבא גדלה.

שני מסלולים לבחירה

אנו מציעים שני מסלולים לבחירתכם, ובאפשרותכם ליצור קשר עם יועצי הלימודים שלנו לצורך קבלת פרטים נוספים ובירורים מעמיקים על כל קורס וקורס.

קורס האקר פרו – תכנית הלימוד המקיפה ביותר של מכללת שחקים ללימודי סייבר ואבטחת המידע. זהו קורס מקיף שבסיומו ילדיכם יצאו עם ידע בפתרון בעיות אינטרנט ומחשבים, ידע בהקמת אתרים, אחסון ואבטחת מידע וכן ידע נרחב בייצוא מתקפות סייבר ובמגננה מפניהן. זוהי גם תכנית הלימוד המאתגרת ביותר, ובראיון הקבלה עם סגל המכללה, נסביר במפורט ונוודא שאכן זהו הקורס שעונה על ציפיותיכם וציפיות ילדיכם.

קורס פיית’ון – פיית’ון (Python) היא שפת תכנות ורסטילית מאוד, עם תחביר פשוט ושנמצאת בשימושם של… ובכן לא טעיתם – האקרים ואנשי אבטחת מידע. לאור פשטותה, זוהי שפה פופולרית שדרכה מייצאים מתקפות סייבר שונות, וזהו הקורס הראשון בישראל ובו משולב עולם אבטחת המידע והסייבר יחד עם לימודה המקיף והמלא של שפת הפיית’ון. נלמד להקים כלים שונים לייצוא מתקפות, כיצד להתגונן מאותם הכלים וניכנס לנעליהם של ההאקרים המתוחכמים.

אפשרות א': קורס האקר פרו

למעשה ישנם שני מסלולים: קורס האקר פרו הפונה לבני ובנות נוער וקורס סייבר קידס שהוא המקבילה להאקר פרו אך ברמה פשוטה יותר המותאמת למקצבי גילאי היסודי.

קורס האקר פרו מתחלק ל-3 שלבים:

שלב המבואות

שלב זה יכניס אותנו אל תוך הבסיס של עולמות הסייבר והאבטחת המידע, ההיכרות עם החומרה והתוכנה של המחשב, האופן שבו האינטרנט עובד.

נלמד על רשתות וויפי, נבין את האופן שבו האינטרנט פועל, כיצד ראוטר עובד, מהם שרתי אחסון? מה גורם לכך שאתר האינטרנט עולה בדפדפן, טיפול בתקלות מחשב נפוצות ועוד.

עם סיומו של שלב זה, אנו מספרים להורים רבים שילדיהם יוכשרו כמתכנתי המחשבים של הבית.

שלב טכנולוגיות הקוד

בשלב זה נלמד 5 טכנולוגיות קוד שונות: Html, Css, JavaScript, SQL ו-PHP. נציין שבקורס הסייבר קידס למשל, נלמדות 3 טכנולוגיות קוד בלבד וללא PHP ו-SQL.

את הידע הזה לא נקנה באופן תיאורטי בלבד, וניישם אותו הלכה למעשה כאשר המשתתפים והמשתתפות שבקורס יבנו אתר אינטרנט משלהם. למעשה, טכנולוגיות הקוד מספיקות לצורך כך שניצור ממש רשת חברתית לכל דבר ועניין. נקים אתר מורכב מבסיס ועד לרמה מתקדמת.

שלב זה הוא קריטי כיוון שכאן נבין כיצד טכנולוגיית WEB עובדת, כיצד שפות הקוד השונות מתקשרות זו עם זו וגם היכן טמונות החולשות שבקשרים בין טכנולוגיות הקוד השונות.

מה שבנינו זה עתה בשלב השני, נהרוס לחלוטין בשלב השלישי 🙂

שלב הסייבר ואבטחת המידע

אתם מתרגשים? כי אנחנו כן ובכל פעם מחדש.

בשלב הזה ניכנס לנעליהם הן של לוחמי הסייבר והן של ההאקרים.

נלמד כיצד לייצא מתקפות שיפילו את האתר שבנינו, ועוד מגוון טכניקות האקינג שונות כמו התחברות לרשת ציבורית שתאפשר לנו גישה לכל מחשב המחובר על אותה הרשת, כיצד לחשוף סיסמאות ועוד מגוון היבטים הלקוחים מעולמות הסייבר ההתקפי.

מנגד, ניכנס לנעליהם של לוחמי הסייבר ונלמד כיצד מטרפדים מתקפות סייבר ואלמנטים קריטיים באבטחת מידע.

זהו קורס גדוש באדרנלין וחוויה.

אפשרות ב': קורס פיית'ון משולב סייבר

ברוכים הבאים לקורס הנוער היחידי בארץ שמשלב בין לימודי Cyber לבין לימודי שפת הקוד הפופולרית Python.

החלק הראשון של קורס סייבר פיית’ון נועד ללמד את שפת הפיית’ון לעומקה החל מן התחביר הבסיסי ועד לפקודות מורכבות.

אין זה מקרי ששפת הפיית’ון נבחרה בקורס זה. זוהי שפה ורסטילית מאוד המשמשת למגוון רחב של ייעודים שונים כמו בניית אתרים, בניית אפליקציות, יצירת יישומים, גיימינג, ותוכנות ועד לייצוא מתקפות סייבר וטכנולוגיות סייבר הגנתיות.

לאורכו של השלב הראשון נתנסה בטכנולוגיית קוד זו עד לרמה מתקדמת המקבילה לזו של מתכנתים מקצועיים לכל דבר ועניין.

אודות לימוד השפה

במסגרת הקורס נצלול אל עולמות התכנות ונתנסה גם בבניית אתר אינטרנט תוך היעזרות בשפות תכנות מקבילות: HTML, CSS ו-JavaScript.

נתנסה בסוגי משתנים ושורות קוד לפקודות בסיסיות בפיית’ון, סקריפטים באמצעות Python ועד להיכרות עם לולאות, סוגי תנאים שונים, עבודה עם משתנים ופונקציות מורכבות.

מודלים אלו נועדו להכין את השתתפים לקראת השלב ובו נרכוש כלי סייבר מקצועיים המפותחים באמצעות פיית’ון.

אודות לימודי הסייבר

נציין שכבר במודל הראשון של הקורס, נשלב את עולם הסייבר יחד עם לימודי שפת ה-Python כאשר נלמד על איתור וירוסים ומיגור וחסימת הגורמים הזדוניים מתוך המחשב, איתור פרצות בקוד, וסוגי התקפות סייבר כמו גם הדרכים שבאמצעותן האקרים מערימים על קורבנותיהם.

במודל המתקדם לכלי הסייבר, נלמד הצפנות, פרוטוקולים לאתרים מאובטחים, ניצול הפרוטוקולים על-ידי האקרים, בניית כלים לייצוא מתקפות סייבר, טכניקות מגננה ועד לאתיקה בענף ה-CYBER.

איזה מסלול יתאים לילד/ה שלי?

הורים רבים תוהים ומתחבטים בין שני המסלולים, ואנו כאן לומר כי בכל שאלה ניתן להתייעץ עמנו בשמחה.

הקורס הראשון שהצגנו, האקר פרו, כולל נושאים רבים יותר, ולעתים כאשר הנרשם או הנרשמת אינם בטוחים עד כמה הם ירצו להעמיק בתחומי ה-CYBER, הרי שאנו ממליצים על קורס פיית’ון.

קורס פיית’ון פותח צוהר אל עבר עולמות התכנות באופן כללי, והוא מספק בסיס רחב בענף הסייבר וההאקינג.

שיטת הלימוד

כל מסלולי הלימוד, בין אם אלו שצוינו זה עתה, ובין אם מסלולים נוספים שאנו מציעים כגון לימודי תכנות באמצעות מיינקראפט או קורסי גיימינג, מועברים על דרך של משחק.

אנו מאמינים ששינון קוד לא יועיל בדבר, וכאשר רוצים לבסס חשיבה עצמאית המשתמשת בקוד, ההתנסות המעשית וההתמודדות עם אתגרים שונים היא חיונית ואף קריטית להצלחה.

תנאי קבלה

הן קורס פיית’ון והן קורס האקר פרו קיימים עם מקבילה המתאימה לגילאי היסודי.

תנאי הקבלה עבור כל המסלולים ועבור כל הגילאים הם זהים: זיקה בסיסית למחשבים, אנגלית ברמה בסיסית המאפשרת להכיר את אותיות ה-ABC ולזהות מילים, ומעבר ראיון קבלה אישי.

אופי תכנית הלימודים

כל תכנית לימוד מטעם שחקים סייבר מועברת באופן מקוון דרך ה-ZOOM.

הלימוד מועבר למשתתפים והמשתתפות בשידור חי ומאפשר לכולם ולכולן להשתתף בכיתה ולדמות כיתה פרונטלית.

התייעצו איתנו

בכל שאלה והתייעצות אודות תוכניות סייבר לנוער מטעם מכללת שחקים, צוות המכללה ישמח לעמוד לשירותכם.

ניתן ליצור עמנו קשר טלפוני או להשאיר פניה באתר.

השאירו פרטים

השאירו פרטים ויועץ לימודים ישוב אליכם בהקדם.

תפריט:

סושיאל: