/
/
תוכניות חינוכיות בבתי ספר

תוכניות חינוכיות בבתי ספר

מנהלים ומנהלות נכבדים, ברוכים הבאים למכללת שחקים סייבר המציעה מגוון של תכניות חינוכיות לבתי ספר בתחומי הטכנולוגיה, ההייטק, הסייבר והגיימינג.

מכללת שחקים סייבר גאה ומתגאה להיות חלק מן המסלולים החינוכיים המאפשרים לתלמידי ותלמידות ישראל ליהנות ממסגרות חינוך טכנולוגיות, מסגרות שכפי שאנו רואים אותן: מכשירות את דור העתיד של ישראל.

מכללת שחקים מאושרת על-ידי משרד החינוך ורשומה תחת המספר המזהה: 7722 כ’ניצני סייבר – תכנית שחקים’.

בנוסף לכך, מכללתנו רשומה בפרויקט גפ”ן ומציעה שני מסלולים לבחירה: קורס תכנות גיימינג הממספר כ-25067 וקורס סייבר פית’ון הממוספר כ-26788.

בכל שאלה והתייעצות, צוות המכללה ישמח לעמוד לשירותכם.

אופי תוכניות הלימוד

כמכללה ללימודי קוד לילדים מדובר באתגר קשה לפיצוח.

שלא תטעו, אנו עומדים מאחורי הנושאים שאנו מלמדים ורואים בהם כמרתקים, אך כאשר מדובר בקהל צעיר, הרי שקל מאוד להיות מוסחים (וזה נכון גם לגבי מבוגרים).

מה עשינו? 

מישחקנו את נושאי הלימוד.

כל הקורסים, כל המסלולים, כולם ככולם מועברים על דרך של משחק, על דרך של חוויה.

עם משחקי תפקידים, עלילות, טורנירים מותחים והרבה רוח ספורטיבית, המשתתפים והמשתתפות בקורסים של שחקים יוצאים עם ידע פרקטי מדהים בקוד, וכל זאת מבלי שהם אפילו שמו לב 🙂

מסלולי התל"ן של שחקים סייבר

בשחקים אנו מציעים מגוון תכניות ההעשרה לבתי ספר ובנושאים שונים.

להלן המסלולים שאנו מציעים תחת תכניות התל”ן:

1. חוג מיינקראפט

אפשר לתאר אותו כמשחק מחשב פופולרי, אך תיארו שכזה יהיה אנדרסטייטמנט משמעותי 🙂

מיינקראפט הוא משחק המחשב המשוחק ביותר בעולם. הוא זוכה למיליוני שחקנים ושחקניות המשתתפים בעולם הווירטואלי שלו מדי יום ויום.

יוצרי מיינקראפט הבינו את הכוח הרב שמצוי בידיהם והקימו את פלטפורמת מיינקראפט Education ובה ניתן ללמוד תכנות תוך כדי המשחק ולבצע שינויים במשחק LIVE.

בקורס זה התלמידים לומדים: פיית’ון, ג’אווה סקריפט ושפת סקראצ’.

רק לכדי לסבר את האוזן, פיית’ון היא שפה שנמצאת בשימוש בוני אתרים ואפליקציות וכן היא זוכה לפופולריות רבה בקרב תחומי הסייבר וההאקינג.

ג’אווה סקריפט אף היא זוכה לשימוש רחב היקף בבניית אתרים ואפליקציות. ושפת סקראצ’ היא שפת תכנות ויזואלית שמאפשרת להקל על ההבנה של תחביר השפות הטכנולוגיות.

לפרטים נוספים על קורס מיינקראפט

2. חוגי סייבר

בשחקים אנו שמחים להציע שני מסלולים לבחירה: מסלול סייבר קידס לילדים והאקר פרו לנוער.

מדובר בשני מסלולים שעוסקים באותו הנושא: הכשרת לוחמי סייבר, אך תכנית הנוער מטבעה כוללת נושאים מורכבים אף יותר, וזאת בהתאם למקבץ הגיל.

בקורס לומדים המשתתפים מבואות במחשבים המסבירים כיצד האינטרנט עובד, מהם שרתי אחסון ועד לחומרה ותוכנה במחשבים.

לאחר שביססנו את היסודות, אנו עוברים ללימוד שפות קוד באמצעותן בונים אתר אינטרנט מן היסוד ועד למוצר מוגמר. השפות הנלמדות בקורס לילדים הינן CSS, HTML ו-JavaScript כאשר הקורס לנוער כולל גם לימודים PHP ו-SQL.

השלב השלישי מתמקד בעולמות הסייבר וההאקינג, כאשר התלמידים זוכים להתנסות בשני צדי המתרס: פעם אחת כהאקרים מיומנים שמפילים את האתר שבנינו באמצעות היכרות עם חולשות הקוד. ובפעם השנייה כלוחמי סייבר המגנים על הנכסים הדיגיטליים.

למידע על קורס סייבר קידס

למידע על קורס האקר פרו

3. חוגי גיימינג

במכללת שחקים אנו מתגאים להציע לתלמידי המכללה שורה של מסלולים העוסקים בתחומי הגיימינג.

הקורסים מתמקדים ב-2 פלטפורמות עיקריות: מנוע משחקי המחשב יוניטי ומנוע משחקי המחשב רובלוקס.

אלו הן שתי פלטפורמות דומות ושונות גם יחד. יוניטי נחשבת לפופולרית אף יותר מרובלוקס (לשתיהן מיליוני יוזרים בכל רחבי העוםל), אך יוניטי מביאה עמה כוח גרפי מעט רב יותר, ואילו רובלוקס מתפקדת כמעין רשת חברתית ובה היוזרים הם אלו שבונים את משחקי המחשב (וכך המשחקים יכולים להפוך לוויראליים בין רגע אחד).

לכל פלטפורמה יש יתרונות משלה, אך גם כל קורס מאפשר לבוגריו להתמצא במערכת המקבילה שכן הן דומות ושונות גם יחד.

בקורס ניצור משחקי מחשב תלת ממדיים מרהיבים, נלמד שפות תכנות C שארפ ליוניטי ו-LUA לרובלוקס. ידיעת הקוד תאפשר למשתתפי הקורס לעשות כל שעולה על רוחם, ולבנות משחקי מחשב יוצאים מגדר הרגיל.

למידע על קורס יוניטי

למידע על קורס רובלוקס

4. חוג פיית'ון סייבר

בשחקים אנו מתגאים לספר שמדובר בקורס היחידי בישראל שמשלב בין לימודי שפת הקוד פיית’ון לבין לימודי סייבר.

כאן נלמד כיצד השפה משתלבת בעולם ההאקינג והסייבר, נכיר את היכולות של השפה, התחביר והשימוש בה בפועל.

זה הזמן להכיר את השפה הוורסטילית ביותר בתחום התכנות כשהיא מסייעת בבניית אתרים ואפליקציות, ועד ליצירת פאנל לייצוא מתקפות סייבר מתוחכמות.

קורס מלא באדרנלין, ועמוס בידע.

למידע על קורס פיית’ון

השתתפות מכללת שחקים בפרויקט גפ"ן

לצד לימודי תל”ן, מכללת שחקים פעילה בפרויקט גפ”ן ומציעה 2 מסלולים לבחירה:

  • קורס תכנות גיימינג תחת מספר התכנית: 25067 מציע שילוב בין מספר קורסים יחדיו עם תכנות ומודינג באמצעות משחק מיינקראפט עליו פירטנו מעלה, קורס תכנות משחקי מחשב באמצעות מנוע משחקי המחשב יוניטי ולימודים בעוםל וירטואלי שבבעלות שחקים עם משחק המחשב טרופי.
  • קורס סייבר פיית’ון שמספרו הוא: 26788 יכיר למשתתפים את שפת הפיית’ון באופן המעמיק ביותר. לצד לימוד בניית יישומים באמצעות השפה, נלמד את המשמעות שלה בקרב האקרים ולוחמי סייבר. המשתתפים בתכנית, ילמדו כיצד לפרוץ חשבונות ואתרים, יבינו כיצד מתבצעת גניבת סיסמאות באמצעות פיית’ון, ובד בבד כיצד מתגוננים מפניהם. הכשרת לוחמי סייבר במיטבם.

התייעצו איתנו

בחיפושכם אחר תוכניות חינוכיות בבתי ספר, אנו במכללת שחקים נשמח לעמוד לשירותכם.

בכל שאלה והתייעצות אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר טלפוני או להשאיר פניה באתר. 

השאירו פרטים

השאירו פרטים ויועץ לימודים ישוב אליכם בהקדם.

תפריט:

סושיאל: