/
/
קורס ניהול רשתות לילדים ונוער

קורס ניהול רשתות לילדים ונוער

חיפשתם אחר קורס מנהלי רשתות לילדים ונוער? אז כאן במכללת שחקים יש לנו הצעה מעניינת וקצת שונה. קורס מקיף המכשיר לאבטחת מידע וסייבר התקפי והגנתי, הכולל בתוכו בין היתר לימודי ניהול רשתות.

ובמילים אחרות, אנו מדברים על קורס הדגל של שחקים סייבר – לימודי האקר פרו (ויש לנו גם גרסת סייבר קידס לילדים).

תחום ניהול הרשתות משיק לעולמות אבטחת המידע, וזאת כיוון שמנהל הרשת אמון על הקמת, תחזוקת ותכנונה של תשתית המחשבים בארגון. במילים אחרות: הוא זה שגורם לדברים לפעול באופן רציף ונטול תקלות.

משמעות הדבר היא שהוא מנצח על גבי מספר חזיתות במקביל מרשתות התקשורת ועד למערכות ההפעלה.

בין שלל תפקידיו, נדרש מנהל הרשתות להערכת הסיכונים הקיימים במערכת הקיימת, לנטרול פרצות ולניהול אבטחתה של הרשת כולה.

למה אנחנו מלמדים ניהול רשתות במסגרת קורס אבטחת מידע?

כשם שמנהלי הרשתות אמונים על אבטחתה של רשת הארגון בו הם עובדים, כך נכון הדבר גם לגבי כל אדם האמון על לוחמת סייבר ואבטחת מידע. זהו גם ידע חשוב והכרחי שבו מחזיקים האקרים המבקשים לפגוע בנו מן העבר השני.

אנו מאמינים שכדי להיות אנשי סייבר טובים, על התלמידים והתלמידות במכללת שחקים להיכנס אל תוך נעליהם של שני הצדדים בזירה.

במסגרת קורס האקר פרו, נלמד מן העבר אחד כיצד לבנות אתר אינטרנט, כיצד מאבטחים רשתות תקשורת ונחשף לכל עולמות ה-WEB, החומרה והתוכנה. לצד זאת, נלמד כיצד להפיל את אותו אתר אינטרנט, כיצד להיעזר בחולשה הקיימת בין שפות הקוד השונות שנלמד ולערוך התקפי סייבר קשים וחמורים.

לכן, היינו מרגישים שאנו חוטאים מתפקידנו להכשיר את דור המחר, מבלי שנמנה ונעניק ידע פרקטי ממשי לניהול רשתות מחשב.

מה נלמד במסגרת הקורס?

קורס האקר פרו מתחלק ל-3 שלבים:

  • שלב א’ למבואות מחשבים, רשת ומערכות הפעלה המלמד על ארכיטקטורת המחשב והרשת ומקנה את הידע הראשוני החשוב למערכות הפעלה, ניהול משימות במחשב, שליחת פקודות ב-CMD ותפעול תקלות וסוגיות נפוצות במחשב ובתכנות.
  • שלב ב’ לרשתות תקשורת מוקדש לניהול רשתות מחשב וכולל נושאים רבים ושונים לרבות כתובות IP ו-Subnetting. יתרה מזאת, משתתפי הקורס אף מתנסים הלכה למעשה ביצירת רשתות עם Packet Tracer וכן בהקצאתן של כתובות IP על-ידי פקודות הCMD.
  • שלב ג’ לקוד, סייבר ואבטחת מידע מקנה למשתתפים את הידע הנדרש לעמוד בחוד החנית כמגני סייבר מן העבר האחד וכן כהאקרים מיומנים ומתקדמים מן העבר השני.

האם יש צורך ברקע קודם?

אין צורך ברקע כלל, ותוכנית הלימודים להכשרת ניהול רשתות לילדים ונוער המשולבת בתוכנית האקר פרו פתוחה לרישום עבור כל מי שחפץ או חפצה בקורס טכנולוגי מתקדם ופרקטי.

יש לציין שהקבלה מותנית באנגלית בסיסית, זיקה בסיסית למחשבים (ללא כל רקע הנוגע לחומר הנלמד) וכן מעבר ראיון קבלה אישי שיסייע לנו ולכם להבין כי אכן זהו הקורס שעונה על ציפיותיכם.

לאילו גילאים הקורס מתאים?

קורס האקר פרו פונה לגילאי נוער, מחטיבת הביניים ועד התיכון (כולל).

חשוב לציין כי ישנו קורס סייבר קידס לגילאי כיתות ה’ עד ו’ (המקבילה להאקר פרו עבור הגילאים הצעירים), אך מידת ההתייחסות לניהול רשתות היא מועטה ביחס לגרסת הבוגרים.

התייעצו איתנו

בכל שאלה והתייעצות בנושא קורס האקר פרו בכלל וקורס ניהול רשתות לילדים ונוער הנלמד בתוכו בפרט, ניתן ליצור עמנו קשר טלפוני או להשאי פניה באתר.

יועצי הלימודים של מכללת שחקים ישובו אליכם בהקדם.

השאירו פרטים

השאירו פרטים ויועץ לימודים ישוב אליכם בהקדם.

תפריט:

סושיאל: