/
/
קורס יוניטי חינם

קורס יוניטי חינם

תמיד חלמתם לבנות משחקי מחשב בכוחות עצמכם? או שמא אתם ההורים שקוראים את שורות אלו 🙂 וילדיכם מבלים שעות רבות מול מסך המחשב? ברוכים הבאים למכללת שחקים סייבר – מכללה ללימודי גיימינג ותכנות לילדים ונוער.

אנחנו מניחים שהגעתם אלינו אל מאמר מידע זה כיוון שחיפשתם אחר קורס Unity חינם; אנחנו אמנם לא מציעים מסלול חינמי, אך שמחים לאפשר לכל המעוניינים והמעוניינות בלימודי פיתוח משחקי מחשב, נקודת יציאה לאחר שני שיעורים בלבד!

אנו מתייחסים לכך יותר כאל שיעורי ניסיון, וכבר מן המפגש הראשון נקפוץ אל המים העמוקים. ההרגל שלנו להתחיל ישר בעשייה, בלי להתמהמה יתר על המידה, מאפשר לכל התלמידים והתלמידות להבין במדויק אם זהו הנושא הלימודי הנכון עבורם.

האם נוכל לקבל פרטים על שיעורי הניסיון?

בטח! יועצי ויועצות הלימודים שלנו זמינים עבורכם בכל שאלה והתייעצות.

לצד הרישום לשיעורי ניסיון, נציין פרט חשוב: כל המועמדים והמועמדות לקורס יוניטי (וכן לכל מסלול לימודי אחר), מוכרחים לעבור ראיון קבלה אישי.

סעיפי הקבלה שלנו לקורסים הם קלילים למדי ומצריכים אנגלית בסיסית וזיקה בסיסית למחשבים, אין שום צורך ברקע בתכנות.

עם זאת, ראיון הקבלה הוא השלב החשוב ביותר, כיוון שהוא מאפשר לנו לערוך תיאום ציפיות, להסביר על הקורס ולשמוע מהם הרצונות והציפיות של המועמדים והמועמדות.

לעתים אנחנו מגלים שזה בול מה שרציתם! ולעתים נגלה שייתכן וקורסים מקבילים אחרים יוכלו לענות ולעלות על הציפיות.

כבר בשיחה עם יועצי הלימודים שלנו תוכלו לקבל מידע מקיף וכולל, אך אם נשארתם עם סימני שאלה, גם ראיון הקבלה הוא מועד נהדר לקבלת פרטים נוספים שיאפשרו לקבל את ההחלטה הנכונה.

הילד כל הזמן מדבר על UNITY, מה זה בכלל??

נתייחס ליוניטי כתוכנה, מדובר בתוכנה לבניית משחקי מחשב, והיא נחשבת לאחת מן הפלטפורמות הפופולריות ביותר בעולם.

Unity מאפשרת לנו לבנות משחקי מחשב בגרפיקה דו-ממדית ותלת-ממדית, ובזכותה כולנו הכרנו כמה מן המשחקים היותר אהובים וממכרים כגון כמו Rust, פיקמון גו, Hitman Sniper, משחק Call of Duty בגרסת המובייל וזה רק על קצה המזלג.

היופי שטמון ביוניטי הוא בכך שניתן לתכנת דרכה משחקי מחשב מרשימים וממכרים בטירוף, וכל זאת מבלי לדעת ולו פיסת קוד אחת.

לא צריך תכנות!?!? לא… טוב… תראו, תלוי את מי אתם שואלים.

כי אנחנו במכללת שחקים פשוט לא יכולים ללמד איך להשתמש בפלטפורמה מבלי לקחת אותה עד לקצה, מבלי לסחוט את הלימון.

ביוניטי אמנם ניתן לתכנת משחקי מחשב בלי באמת לתכנת, אך מי שמכיר ויודע להשתמש בשפת C# זוכה ובגדול. קדימון קצרצר – אנחנו מלמדים את זה 🙂

וחזרה לתיאור של יוניטי עצמה:

זהו ממשק מקיף ומלא שמציע את מלוא החוויה לבניית ופיתוח משחקי מחשב. 

היוצרים של יוניטי שאפו (ובהחלט הצליחו) להפוך את הפלטפורמה ל-One Stop Shop עם אפשרות למוניטיזציה עבור יצירת רווח מהמשחק, אפשרויות לשיווק המשחק ועוד.

והנה דוגמה קטנטנה מתוך הפלטפורמה:

להפיק מיוניטי את המיטב

נכון שלא מדובר בקורס יוניטי חינם, אך כבר במסגרת שני שיעורי הניסיון, תיחשפו במפגשים להיבטים הבסיסיים ביותר בתכנות.

בניית משחקים שנסמכת אך ורק על היכולות שיוניטי מעניקה היא נהדרת, אך היא לא מאפשרת לנו לסחוט אותה עד תום. כדי לעשות זאת, מוכרחים להיעזר בתכנות באמצעות שפת C#.

במסגרת הקורס נלמד את שפת סי שארפ לעומקה, החל מן הבסיס והדקדוק ועד לרמות המתקדמות ביותר, וכל זאת כדי שבוגרי ובוגרות הקורס יוכלו לתכנת ולבנות כל משחק שרק ירצו.

אנו פועלים על בסיס לימוד תוך כדי תנועה, כשהמטרה היא שלא נשנן עוד חומר לימודי כמו בבית הספר; כאן אנחנו מפתחים חשיבה עצמאית.

תכנית הלימודים לקורס יוניטי

תכנית הלימודים מבוססת על מספר נושאים ששלובים זה בזה ומשלימים זה את זה.

הקורס מחולק ל-30 מפגשים שבועיים, כל מפגש בן 75 דקות.

מבואות

כבר מן המפגש הראשון נתחיל לתרגל ולהכיר את פלטפורמת unity.

את שלב המבואות גם נקדיש ללימוד הבסיס של שפת סי שארפ ונבין כיצד היא פועלת, את אבני הבסיס של שפת סי שארפ, כיצד בונים קוד בתחביר בסיסי, ואט אט נרים את הקצב.

נכיר מגוון אפשרויות ופונקציות בסיסיות בפלטפורמת יוניטי ואפילו נכין משחקונים קטנים כגון חידונים, משחקי מרוצים מותחים ומשעשעים ועוד.

היכרות עומק עם שפת C# ויוניטי

זה הזמן להעלות הילוך ולהבין במדויק מהי המשמעות של המונח תכנות מונחה עצמים.

התלמידים והתלמידות בשלב זה, ישפרו באופן ניכר ודרמטי את היכולות והמיומנויות שלהם הן על פלטפורמת יוניטי והן בתכנות בשפת סי שארפ. כפי שציינו קודם לכן, אלו למעשה שלבים שמשלימים זה את זה בכל מפגש ומפגש.

נבין אלמנטים תכנותיים מתקדמים לרבות הורשה, מחלקות, פולימורפיזם וזה רק על קצה המזלג.

ביוניטי נלמד כיצד לבנות משחק שבתוכו יכולים להשתתף מספר שחקנים (מה שנקרא: משחק מרובה שחקנים), כיצד לתכנת ולבנות משחקי יריות, משחקים המבוססים על נקודות, ריבוי שלבים במשחק ועוד.

גרפיקה

אין כיף גדול יותר בגיימינג מאשר ליצור. היכולת שלנו לייצר עולם שלם שכולו ככולו פרי דימיוננו.

ניקח את הרצון הזה שלב אחד ענק קדימה, ונלמד כיצד להשתמש בפלטפורמת בלנדר שבה ניתן לעצב מגוון רחב של דמויות בתלת ממד.

את הדמויות נעצב עד לרמה המתקדמת ביותר עם אנימציה מדהימה וירידה לפרטי פרים. נייבא את הדמויות אל הפלטפורמה ונשדרג באופן משמעותי את התוצרים שנפיק במהלך הקורס.

פרויקט גמר

אל דאגה, אין פה משהו מלחיץ או מבאס כמו עבודות הגשה – הכל אבל הכל נעשה בכיף ועם יצר של יצירה והרפתקה.

בפרויקט הגמר נבנה משחק בפלטפורמת Unity שיארח בתוכו מספר משתתפים רב, נבין כיצד ליצור את המשחקים שעשויים בהחלט להפוך לדבר הוויראלי הבא, והכל מעשה ידיהם של ילדיכם.

לצד כל אלו, נבין אלמנטים שיווקיים שיעזרו לילדיכם לקחת את יוניטי אל כיוונים רווחיים יותר (מוניטיזציה), בניית קהילה סביב המשחק, שיווק ועוד.

התייעצו איתנו בכל שאלה

רוצים לדעת יותר? או ללמוד על מסלולים נוספים שלנו בתחום הגיימינג כגון קורס רובלוקס או קורס מיינקראפט?

אנו במכללת שחקים סייבר מזמינים אתכם ואתכן לשיחת ייעוץ עם יועצי הלימודים שלנו. בשיחה תוכלו לקבל פרטים מלאים, הכוונה ומענה לכל תהייה, התלבטות ושאלה.

השאירו פרטים

השאירו פרטים ויועץ לימודים ישוב אליכם בהקדם.

תפריט:

סושיאל: