/
/
קורס בינה מלאכותית AI לילדים

קורס בינה מלאכותית AI לילדים

הבינה המלאכותית ליוותה את תחילתה של שנת 2023 והביאה איתה בשורה אדירה – שינוי האופן שבו אנחנו צורכים מידע, האופן שבו אנחנו צורכים שירותים שונים, האופן שבו אנו יכולים ליצור, להיעזר במידע ולהפוך דברים שנדמו כלא-נגישים או לא אפשריים לכאלו שזמינים עבורנו ולו במרחק ‘הקלדה’ אחת.

כלי הבינה המלאכותית AI הראו לנו עד כמה ‘קל ופשוט’ ליצור תוכן חדש מאפס וברמה הגבוהה ביותר. כלי הבינה המלאכותית הראו לנו כיצד הם יכולים ליצור ציורים שלמים ואיורים מרהיבים, וזאת על סמך התיאור שהצגנו להם בלבד. 

זהו כלי הזמין לכל אחד ואחת, ומתכנתים לשם הדוגמה, יכולים לבקש מן ה-AI לכתוב קוד בהתאם לצורכיהם. האם הקוד יהיה מדויק לבקשתם? מנסיוננו אנחנו מניחים שיהיה צורך בהתאמות, אך הנגישות והיכולת ליצור, וכל שכן עבור אנשים שאינם מבינים בקוד היא עצומה.

בשחקים סייבר לא יכולנו לשבת רגל על רגל בזמן שהעולם עובר מהפכה טכנולוגית של ממש, ובנינו עבור הדור הצעיר את הקורס המלא להכשרה בתחומי ה-AI לילדים ונוער.

לראייתנו, הדור המבוגר והבוגר עוד יכול להסתכל על ה-AI בחשדנות מסוימת. ואילו הדור הצעיר? הילדים והילדות, בני ובנות הנוער הם אלו שיראו בכלי הזה כחלק בלתי נפרד מחייהם, הם אלו שיעשו בו שימוש ניכר, שירחיבו את צרכיו ויהפכו אותו למכונה משומנת.

למקסם את יכולות ה-AI

טכנולוגיית ה-AI מאפשרת לנו לדלות מידע ולבקש וליצור כמעט כל דבר שיעלה בדימיוננו.

לצד זאת, טכניקות AI נכונות מבטיחות את היכולת למקסם את הביצועים של הטכנולוגיה הזו, ולרתום אותה עבור מגוון רחב של פרויקטים שונים.

אם ילדכם מתעניין או יתעניין בגרפיקה ועיצוב, הרי שהוא יוכל לעשות שימוש ניכר ב-AI

אם ילדתכם תהיה מעוניינת להיות מאבטח מידע ולוחמת סייבר כשהיא תהיה גדולה (ובהערת אגב אנחנו מכשירים נערים ונערות כאנשי סייבר!), הרי שהיא תוכל לחלץ מתוך תוכנת ה-AI מגוון רחב של מידע וקוד בעבור צרכיה. 

טכנולוגיית הבינה המלאכותית יכולה לסייע למקצועות רבים, למקצועות ההנדסה, לפיתוח העסקי לראייה ניהולית.

הקרקע הפורייה שעל גביה ילדיכם יוכלו לדלות מידע, להתפתח וללמוד, היא בלתי נתפשת.

מטרת תכנית הלימודים

קורס בינה מלאכותית לילדים ונוער נועד לאפשר לכל המשתתפים והמשתתפות לרכוש ידע מקצועי והכי חשוב פרקטי במערכות ה-AI השונות הקיימות.

בעודנו כותבים את שורות אלו, ישנם מתחרים רבים ל-ChatGPT שירה את יריית הפתיחה, וההכנה של הקורס תאפשר לכל התלמידים והתלמידות להיעזר בכלים הקיימים כיום ולהתנהל בקלות רבה עם הכלים העתידיים.

נלמד כיצד מיישמים את יכולות הבינה המלאכותית בחיי היום יום, כיצד היא לוקחת חלק בלתי נפרד בפתרון בעיות, בהשגת מידע ועד להיבטים תכנותיים.

למי קורס בינה מלאכותית AI לילדים מתאים?

הקורס פונה לכל מי שמעוניינים ומעוניינות ללמוד כיצד להיעזר בטכנולוגיית ה-AI למגוון רחב של צרכים.

חשוב לציין כי אם שקלתם את הרישום לקורס זה לאור מידת העניין של ילדיכם בתחומים הטכנולוגיים, הרי שניתן להתייעץ עמנו ולקבל פרטים על מסלולי לימוד נוספים.

בשחקים סייבר ניתן ללמוד גיימיג, סייבר והאקינג, לימודי שפת פיית’ון משולב סייבר, לימודי תכנות ומודינג באמצעות מיינקראפט ועוד מגוון תחומים מרתקים מעולמות ההייטק.

כל הקורסים מבוססים על פרקטיקה, התנסות ולימוד על דרך של חוויה.

היכן הקורס נערך?

תכנית הלימודים נערכת אונליין בתוכנת ה-ZOOM, ומועברת יחד עם מדריכים מקצועיים.

התייעצו איתנו

בכל שאלה והתייעצות ניתן ליצור קשר עם יועצי הלימודים של שחקים.

השאירו לנו פניה או צרו עמנו קשר טלפוני ישיר.

השאירו פרטים

השאירו פרטים ויועץ לימודים ישוב אליכם בהקדם.

תפריט:

סושיאל: