/
/
מה מלמדים בקורס בינה מלאכותית לילדים?

מה מלמדים בקורס בינה מלאכותית לילדים?

איך שה-AI הפך לנושא החם והמדובר ביותר, במכללת שחקים לא יכולנו לעמוד מנגד. נכון שאנחנו מכללה טכנולוגית ומחויבים להישאר עם האצבע על הדופק, אבל כאן כבר היה מדובר בסקרנות בריאה שתורגמה לקורס סופר מרתק, פרקטי ומהנה לילדים.

AI או בינה מלאכותית בשמה העברי, זהו כבר לא טרנד חולף, וככל שהימים עוברים אנו מבינים עד כמה מדובר בכלי עזר הכרחי שבא אלינו כדי להישאר.

במכללה שקדנו על בנייתו של קורס שיקנה לילדיכם כישורים שהיום נדמים כצדדיים או שוליים, ובעתיד הם ייחשבו להכרחיים ואפילו בסיסיים. בדיוק כמו שכיום כל בוס או בוסית משערים שהעובדים יודעים להשתמש ב-word או בתוכנות נוספות, כך בעתיד ייתכן מאוד שלכל בוס ובוסית יהיה מובן מאליו שעובדיו יודעים להשתמש בבינה מלאכותית ולתעל אותה למטרות העבודה.

לצד דף הקורס שלנו שמספר על לימודי בינה מלאכותית לילדים ונוער, נוכחנו לגלות כי לא מעט הורים פונים אלינו עם שאלות נוספות, ולכן יצרנו עבורכם את המדריך הבא.

למי הקורס מיועד?

אם עוד טרם הספקתם להכיר אותנו, אז כאן תבינו מיד את הקונספט 🙂

בשחקים אנחנו מציעים לימודים טכנולוגיים לילדים ועד לבני נוער (כולל). עם זאת, תכני הקורס הם מעט מתקדמים ומורכבים יותר, ועל-כן הם פונים לבני ובנות נוער. 

כל מה שנרשמי הקורס צריכים הוא היכרות בסיסית עם המחשב, אנגלית בסיסית (יכולת לזהות אותיות ולקרוא מילים) ומעבר ראיון קבלה אישי (יותר תיאום ציפיות שנוודא שבאמת אתם נרשמים למה שיעניין אתכם ויעורר ניצוץ).

משם אנחנו לוקחים את המושכות ומלמדים את משתתפי הקורס משלב בסיס ועד לרמה המתקדמת ביותר.

בגדול מה מאפיין את הבינה המלאכותית? 

היא מאפשרת לנו לקצר מאוד אבל מאוד את העבודה. היא חולשת על הכול משלב הרעיון ועד לשלב הביצוע, כולל הביצוע.

הבינה המלאכותית כיום יכולה לאפיין רעיון, לתת עליו משוב, לכתוב קוד, לעצב, לבנות אתר!, לבצע בדיקות איכות, היא יודעת לכתוב תוכן, היא יודעת לתת פן שיווקי, לעצב גרפית וזה רק על קצה המזלג.

את כל הדברים הללו שבעבר היינו צריכים עבורם איש מקצוע או כמה אנשי מקצוע, ניתן לערוך באמצעות כלי בינה מלאכותית.

קורס מאסטר AI לילדים ונוער נבנה במטרה לחשוף את ילדיכם את הכלים הללו. לאפשר לכל ילד וילדה וכל נער ונערה לבנות מיזמים וסטארטפים המבוססים על כלי בינה מלאכותית. להקנות כישורים המאפשרים ליצור יישומים, תוכן ועוד מגוון נושאים מרתקים, הכול בזמן קצר ובמקצועיות.

כך למשל, נלמד על כלי ובו אנחנו נתכתב עם קבצי המחשב שלנו, ונאפשר סריקה מהירה ושימוש ביישומי מחשב, כשהכל מסתמך על שפה ושאילתות פשוטות.

הכל טוב ויפה, אבל מה נלמד במהלך הקורס?

הקורס יפתח במבוא לבינה מלאכותית ובו נכיר את סוגי המודלים השונים, סוגי הבינות המלאכותיות, שימושים נפוצים כיום וראייה אל העתיד הנגלה אל העין, וגם זה הרחוק.

לאחר מכן במודל השני, נעבור להיכרות וחשיפה אל יישומי בינה מלאכותית מובילים (והרבה הרבה מעבר ל-ChatGPT).

למשל, כלים המאפשרים לנו לצייר איורים בין רגע, או אפילו מיצגים שנראים ממש כמו תמונות. נכיר כלים המאפשרים לנו לבנות אפליקציה או אתר אינטרנט והכל מתוך משפט טקסט בודד. על-ידי מתן משפט הוראה קצרה.

נכיר כלי Generative AI המאפשרים לערוך דברים שעד לא מזמן היו נתפשים כמדע בדיוני: להתכתב עם דמות מפורסמת כמו עם דונלד טראמפ או עם באגס באני או מיקי מאוס. והם עונים באופן שמותאם להם ולקווי האופי שלהם שנבנה בחדשות, בסדרות ועוד.

נכיר כלים המאפשרים לכתוב קוד ולבדוק אותו, נבין כיצד מתכנתים מקצרים את זמני התכנות שלהם פי 20 (שכן אחרי הכול אנחנו מכללה לתכנות לילדים ונוער).

נכיר יישומי בינה מלאוכתית במתולוגיית No Code ואיתם נבנה מערכות טכנולוגיות המסוגלות לזהות אדם שחובש מסכה אל מול אדם שלא, או מערכת שיודעת לקטלג ולזהות פריטים ותמונות ולחלק אותם אוטומטית לקטגוריות.

במודל השלישי והאחרון של הקורס נבין כיצד משתמשים בבינה המלאכותית ומטמיעים אותה ביום יום. איך להפוך לפרודוקטיביים יותר במהלך היום, איך לעזור לאבא או אמא בדברים יומיומיים, אך כסטודנט או כתלמיד לקצר ולייעל תהליכי למידה (כאן אנו מלמדים זאת באופן מבוקר ואחראי שתסייע ללמידה ולא תנוון).

כיצד הקורס נלמד?

לימודי בינה מלאכותית לילדים נלמדים במתכונת מקוונת בתוכנת ה-ZOOM.

אנחנו לא מאמינים בלימודים אונליין שמועברים בהקלטות, ורואים ביכולת של המדריכים והמדריכות שלנו ללוות את התלמידים ולענות על שאלות מידיות, כחלק בלתי נפרד וקריטי ללימוד יעיל ונכון.

האם הקורס משלב פרקטיקה?

אין אצלנו חיה כזאת קורס תיאורטי, וגישת הלימוד של שחקים היא לימוד על-ידי חוויה ומשחק.

עם סיום הקורס, ילדיכם יצאו עם תיק עבודות עשיר ורחב של פתרונות אותם הם בנו באמצעות טכנולוגיות בינה מלאכותית.

בוגרי הקורס יערכו 8 פרויקטים מבוססי AI בנושאים שונים ומגוונים לרבות יצירת טקסטים, בניית אתרים ואפליקציות, עריכת וידאו, תמונות וזה רק על קצה המזלג.

נכיר כיצד עושים את התהליך משלב בסיס ועד למתקדם.

התייעצו איתנו

בכל שאלה והתייעצות, אנו במכללת שחקים נשמח לעמוד לשירותכם.

למידע על לימודי בינה מלאכותית לילדים אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר טלפוני או להשאיר פניה באתר, ויועצי הלימודים שלנו ישובו אליכם בהקדם.

השאירו פרטים

השאירו פרטים ויועץ לימודים ישוב אליכם בהקדם.

תפריט:

סושיאל: