/
/
למה שפת פייתון מושלמת לילדים?

למה שפת פייתון מושלמת לילדים?

כחלק ממערך הלימודים שלנו במכללת שחקים, יצרנו קורס שלם המוקדש כולו ללימוד שפת Python. מתוך שלל שפות הקוד, גם הורים שאינם בקיאים בעולמות המחשוב, יודעים לספר על מונחים כגון שפת HTML, שפת CSS או ג’אווה סקריפט; אולם פייתון?  כאן מדובר בנושא לימודי שנשמע מעט יותר סבוך.

ראשית כל נציין כי אכן מדובר בקורס המיועד לבני ובנות נוער (זאת בשונה ממגוון קורסים שאנו מציעים לגילאי היסודי). ושנית נאמר כי מדובר בשפה שנחשבת על-פי רוב לקלה ביותר ללמידה, מה שהופך אותה למושלמת עבור הגילאים הצעירים.

שפת קוד וורסטילית ופשוטה

אחת מן הדרכים היותר נפוצות בה אנו משתמשים כדי לתאר את פשטותה של שפת הפייתון היא ביכולת שלה לקצר את העבודה. בעוד שכתיבת פקודה בשפת קוד אחרת, תצריך מאתנו כ-10 שורות לפחות, הרי שאותה הפקודה ביותר תתפרש על פני 3 שורות בשפת הפיית’ון. 

לצד זאת, מדובר בטכנולוגיית קוד המשמשת לשפע של משימות יישומים שונים כולל ניתוח נתונים, ויזואליזציה, אוטומציה, למידת מכונה (תת-תחום של בינה מלאכותית), בניית אתרים, בניית אפליקציות וזה.. זה רק על קצה המזלג.

בנוסף לכך, לשפה ישנה ספרייה נרחבת התומכת כמעט בכל דבר בו נחפוץ, מה שהופך אותה אף יותר לקלה ללימוד. בזכות כך, עבור ילדים המעוניינים להתנסות בשפת תכנות מונחה עצמים, הרי שהשמיים הם הגבול.

תכנות שהוא חוויה של יצירה

ישנן תוכניות קידוד חזותיות המבוססות על בלוקים המקנות לנו את האפשרות ללמד את התכנות באמצעות השפה, תוך שכל פקודות הקוד וכל הרעיונות שעולים בקורס, נוצרים לנגד עיניהם של המשתתפים והמשתתפות.

ייתרון אדיר של השפה הוא בכך שניתן להשתמש בה גם לפרויקטים יצירתיים שונים, וכך ליצור חוויה מהנה ומרתקת במיוחד.

עד כמה מרתקת אתם וודאי שואלים? ובכן, אנו בשחקים סייבר שמחים להציג את המסלול ללימודי פיית’ון לילדים שמשלב בתוכו הן את לימוד השפה והן יכולות סייבר התקפי והגנתי.

במהלך הקורס אנו למדים ומתנסים בפונקציות וקונספטים הלקוחים מעולמות ההאקינג והסייבר ומתכנתים אותם על טהרת שפת ה-Python. בין היתר אנו בונים פאנל לייצוא סוגים שונים של מתקפות סייבר מתוחכמות.

עבור המשתתפים והמשתתפות מדובר לא רק בלימוד קוד, אלא בחוויה רוויה באדרנלין, אקשן, עלילות ומשחקי תפקידים.

שפת קוד בעלת תחביר פשוט

בשונה משפות תכנות מקבילות, לפיית’ון ישנו תחביר פשוט מאוד להבנה ומאוד… נגדיר זאת ‘סטרייט פורוורד’.

המשתתפים והמשתפות שבקורס לא צריכים לדאוג מהצבת סוגריים מסולסלים כאלו ואחרים או הזחה הנהוגה בשפות תכנות אחרות.

הקלות הרבה שבה ניתן לכתוב בטכנולוגיית קוד זו, הפכה את הפיית’ון במרוצת הזמן לבסיס מומלץ עבור לימוד שפות קוד אחרות והיכרות עם מושגי תכנות מונחה עצמים.

האם קורס פיית'ון יכול להתאים עבורי?

אנו בשחקים סייבר שמחים להזמין כל נער ונערה המבקשים ללמוד תכנות מונחה עצמים וכל הורה המחפש/ת אחר קורס תכנות לילדיהם, ליצור עמנו קשר טלפוני או להשאיר פניה באתר לשיחת ייעוץ חינמית וידידותית 🙂

אין מדובר בשיחה שמטרתה לגרום לכם לקחת דווקא את הקורס המדובר, וישנן פעמים בהן אנו צוללים אל תוך שיחת עומק שבסיומה מגלים כי דווקא מסלול לימודי אחר הוא זה שיכול לענות ולעלות על הציפיות.

תנאי הקבלה עבור הקורס אינם מצריכים כל רקע קודם, אך כן מחייבים ראיון קבלה אישי שנועד לבחון את מידת ההתאמה. נמצא שהציפיות מן הקורס לא תואמות את תכנית הלימודים? ייתכן מאוד שנדע להתאים עבורכם/ן מסלולי לימוד נוספים הנלמדים במכללה דוגמת קורס האקר פרו ללימודי סייבר, לימודי תכנות במיינקראפט ועד ללימודי גיימינג ברובלוקס.

השאירו פרטים

השאירו פרטים ויועץ לימודים ישוב אליכם בהקדם.

תפריט:

סושיאל: