/
/
למה לבחור במכללת שחקים?

למה לבחור במכללת שחקים?

אזזזזז קודם כל ברוכים הבאים! כיף גדול שבאתם לבקר אותנו כאן במכללת שחקים סייבר.

אנו במכללת שחקים מתמחים בלימודי קוד, תכנות וסייבר לילדים ובני ובנות נוער במגוון רחב של גילאים מגילאי היסודי ועד לתיכון כולל.

נוסיף עוד כמה סיבות בנאליות רגילות ואז נקפוץ אל הסיבות היותר מקוריות (שעוררו בנו התלהבות וגרמו לנו לכתוב את המאמר הזה) כמו צוות מדריכים ומדריכות מיומן (כי איך אפשר אחרת!), דרך קורסי עומק המתפרשים על גבי 30 מפגשים סופר ממוקדים ומרתקים ועד לניסיון ארוך שנים החל משנת 2016 ועד היום.

הנה כמה דברים נוספים שנשמח לספר לכם אודותינו 🙂

תוכן, תוכן ו... שוב תוכן!

קורסים ארוכים לא מביאים איתם בשורה ויש שגם יגידו ‘הלו… אתם סתם מותחים את התלמידים והתלמידות כמו מסטיק’.

מה שאנו בשחקים מתגאים בו זוהי האיכות של התוכן שלנו והאופן שבו כל מפגש ומפגש מועבר. יכול להיות קורס של 30 מפגשים שבו התלמידים לא ילמדו דבר, או אולי לא יפנימו את התוכן הנלמד, ומנגד קורס בעל 3 מפגשים שילמד המון ויפיל את כל האסימונים הנדרשים.

אנו מאוד מאמינים בנושא של ‘לימוד משחקי’. כלומר, לקחת קונספט לימודי מורכב דוגמת לימודי סייבר, ו’למשחק’ אותו. להפוך את החומר הלימודי לכזה שאנו נהנים ותוך כדי גם מפנימים, מתנסים ורוכשים ידע תיאורטי ורפקטי כאחד.

כל תכנית לימוד המועברת במכללת שחקים, נבנתה באופן המאפשר את הכנסת התוכן העיוני דרך חוויה, משחק, טורנירים ושלל רגעים מותחים ומלאים באדרנלין.

הילדים והילדות כמעט ולא שמים לב שהם לומדים. הם צוברים את הידע דרך חוויה הרפתקנית שמציתה אצלם את הניצוץ בכל מפגש מחדש. 

עבודת תכנות ברמה הגבוהה ביותר

שילוב של מילים שמותירות הרבה רושם, אבל מה הן בעצם אומרות?

אז ככה: את התוכן שאנחנו מעבירים, אנו מלמדים לא רק כדי לדעת לתכנת, אלא כדי לרכוש את הכלים והעקרונות הנדרשים לעבודה בתכנות.

תכנות איכותי, מקצועי ושחושב מחוץ לקופסה, נשען על תפיסות אותן אנו מגבשים במכללה, על עבודת צוות עם קולגות, על כלים טכנולוגיים ויכולת לפתרון בעיות.

אנו גם מפתחים בקרב המשתתפים והמשתתפות מיומנויות קריטיות לתכנות (ושגם יכולות להועיל רבות בעתיד) כגון מוטוריקת מחשב גבוהה ואנגלית.

מעבר ללימודים אנחנו קהילה

הפן החברתי הוא נושא שאנו שמים עליו דגש סופר גדול במכללה.

אם לרגע ניצמד אל לימודי התכנות, אז הרי שיכולת חברתית טובה מאפשרת לכל מתכנת ומתכנתת להיעזר בקולגות, לערוך שת”פים ולצלוח ביחד אתגרים קשים לפיצוח.

מעבר לכך, אנו בשחקים סייבר שמחים להציע לתלמידים והתלמידות אצלנו קהילה גדולה ומגובשת.

מדובר בקהילה של תלמידים מכול טווחי הגילאים כאשר כולם שותפים לאותם תחומי עניין של תכנות, סייבר, גיימינג, עיצוב תלת ממד ומחשבים.

הקהילה מנוהלת בפלטפורמת דיסקורד (וכן גם יש לנו ערוץ יוטיוב), היא מפוקחת על-ידי צוות המדריכים של שחקים ומטפחת סביבה מכילה והנה לכולם/ן.

בתוך הקהילה הזו, ה’קמפוס הסטודנטיאלי’ כפי שאנחנו אוהבים לכנות אותו, נוצרים קשרים וחברויות מדי יום ויום, נולדות יוזמות חדשות ומעניינות, נערכות תחרויות נושאות פרסים ואפילו נערכים מפגשים לימודיים א-פורמליים מחוץ לשעות הלימודים וללא עלות נוספת – מה שמוביל אותנו אל הפסקה הבאה.

מפגשי בונוס קהילתיים

כל תלמיד ותלמידה שמצטרפים למכללת שחקים, זכאים למפגש שבועי אקסטרה ללא עלות במסגרת המפגשים הקהילתיים של שחקים בדיסקורד.

מדובר במפגשים שנערכים אחת לשבוע ובהם אנו עושים 2 דברים מרכזיים:

נחשפים לקונספטים חדשים בעולמות הסייבר, התכנות והגיימינג

מכירים חברי קהילה נוספים

המפגשים מתנהלים באווירה הומוריסטית, חברית, קלילה ונוחה. אנחנו לומדים נושאים שהם מעבר לתוכנית הלימודים הפורמלים, לומדים להכיר טוב יותר את החברים לכיתה וגם חברים מחוץ לכיתה, רוקמים קשרים חברתיים ופשוט נהנים!

קורסים מוקלטים

או במילים אחרות – התוכן נשאר אתכם.

אחד מן היתרונות הגדולים שתמצאו בקורסים של מכללת שחקים, טמון בכך שכל המסלולים שלנו מוקלטים מתחילתם ועד סופן במלואם.

זה מאפשר 2 דברים:

  • ראשית, במידה ואחד מן התלמידים פספס שיעור, הוא יכול להשלים את החומר בקלות רבה. השיעורים מועלים מדי יום לאזור אינטרנטי השמור לחברי הקורס. הגישה היא נוחה ומהירה ומתבצעת דרך אתר שחקים.
  • ושנית, הקלטות השיעורים נשארות פתוחות וזמינות לתלמידי הקורס עד לשנה ממועד הסיום. במהלך השנה הזאת, התלמידים יכולים לצפות בהקלטות בין אם מתוך רצון לתרגל שוב, או בין אם מתוך רצון לרענן את הידע.

ניתן להירשם לקורס פעם נוספת – ללא עלות!

שמעתם נכון 🙂

כל תלמיד ותלמידה שסיימו את הקורס בהצלחה, ומעוניינים לעבור אותו פעם נוספת, יכולים להירשם ללא עלות.

אם זה מתוך כך שהחלטתם שברצונכם לרענן את הידע הנלמד או מכול סיבה אשר תהא – אנחנו כאן כדי לרשום אתכם ואתכן שוב אל הקורס, ולהשתתף בכל השיעורים מחדש.

נכון לכתיבת שורות אלו, שחקים היא הגוף היחידי בישראל שמאפשר לתלמידים לעבור שוב את אותו הקורס ללא שום עלות.

הבנתם שלא מתאים? יש נקודות יציאה

אנו יודעים ומבינים עד כמה קורסי מחשבים ותכנות יכולים להיות מאתגרים ולעתים אף מרתיעים עבור ילדים.

זה לגיטימי ומובן, ולעתים על אף המאמצים שלנו לבנות מסלול המותאם במדויק לילדים ובני/בנות נוער, הרי שלא כל אחד ואחת יתחברו.

לכן, אנו בשחקים סייבר שמחים להציע נקודות יציאה מובנות במהלך כל אחד מן הקורסים, ואחת ל-10 מפגשים ניתן לצאת מן הקורס ללא דמי ביטול.

כל שעליכם לעשות הוא לפנות להנהלת המכללה, ואנו נדאג שלא תצטרכו לשלם על קורס שילדכם או ילדתכם לא מעוניינים בו.

רוצים לדעת יותר? הצלחתנו לסקרן? (יששש). השאירו לנו פנייה או צרו עמנו קשר טלפוני. יועצי הלימודים שלנו ישמחו לסייע 🙂

השאירו פרטים

השאירו פרטים ויועץ לימודים ישוב אליכם בהקדם.

תפריט:

סושיאל: