/
/
ללמוד לבנות משחקים ב-Construct

ללמוד לבנות משחקים ב-Construct

במכללת שחקים סייבר אנחנו שמחים להציע שורה של קורסי גיימינג לבניית משחקי מחשב. לרוב אנו נוהגים לדבר על מנוע UNITY שמככב בראש ומנוע Roblox שמדהים לא פחות וזוכה אף הוא לפופולריות עצומה. והפעם? עכשיו נעניק את אור הזקורים ל-Construct.

אז מה זה קונסטרקט? בסופו של דבר, מדובר בפלטפורמה נוספת שבה אנו יכולים לבנות משחקים. 

בדומה לרובלוקס ובדומה ליוניטי, לא נדרשת הבנה ולו במעט בכתיבת קוד. מספיק שנלמד כיצד לעבוד עם הפלטפורמה כדי להפיק את המירב ולייצר משחקים מדהימים, וכאלו שיכולים אף להפוך לדבר הוויראלי הבא.

מבוא מצוין לפלטפורמות מתקדמות

במכללת שחקים אנו מתמחים בלימודי סייבר וגיימינג לילדים ובני נוער. 

כלל הקורסים שלנו לא מצריכים שום (אבל באמת ששום) ידע קודם, זאת למעט אנגלית בסיסית, זיקה בסיסית למחשבים ומעבר ראיון קבלה אישי (וזהו התנאי החשוב ביותר).

אנחנו מאמינים גדולים בקפיצה אל המים העמוקים, אך בו-זמנית גם בהתאמת הקורס המושלם עבור המועמדים. אם מועמד או מועמדת יתחילו בקורס שיותיר בהם ‘טראומה’, וודאי שלא עשינו כאן דבר, ויודעים מה? אפילו פגענו בתהליך.

אז למה אנחנו חותרים כאן בעצם:

הן בלימודי UNITY והן בלימודי Roblox, אמנם מדובר בפלטפורמות שגם בהן ניתן לבנות משחקים ללא שום ידע בקוד, אך אנחנו מקפידים ללמד את שפת הקוד הרלוונטית (שפת LUA לרובלוקס ושפת C# ליוניטי) ומשם… משם השמיים הם הגבול.

בקורס Construct לעומת זאת, אנחנו לא לומדים קוד בכלל, ומפיקים את משחקי המחשב מן היכולות של הפלטפורמה.

באופן הזה, מדובר בקורס גיימינג מושלם שמתאים לצעירים וצעירות המבקשים לקבל הצצה לעולם בניית המשחקים.

למעט מוטיבציה ודמיון פורה, לא נדרש שום ידע קודם.

קצת על מנוע Construct

קונסטרקט הוא מנוע לבניית משחקי מחשב שמבוסס על שפת HTML5. המנוע פותח על-ידי חברת Scirra, ומטרתו היא לאפשר את בנייתם המהירה של משחקי מחשב, והכל באמצעות תכנות וויזואלי.

את המשחקים שאנו יוצרים באמצעות באמצעות קונסטרקט, ניתן לייצא לכל הפלטפורמות שוודאי תעלו על דעתכם: פלטפורמות WEB, יישומים לניידים (הן אנדרואיד והן iOS), למחשבים, לקונסולות המשחקים השונות ועוד.

המיוחד ב-Construct הוא הפשטות של מנוע זה; ובאמצעותו תוכלו ליצור במהירות מגוון עשיר של משחקים, כולם ככולם מבוססים בראש ובראשונה על דמיון פורה, ויכולת לנצל את משאבי המנוע באופן המירבי ביותר.

מה תכנית הלימודים שלנו כוללת?

אנו יכולים להעיד שהפשטות הממכרת של קונסטרקט, סוחפת את הילדים ומאפשרת להם לתת ביטוי לכל קו דמיון פורה ויצירתי שרק ירצו בה.

המנוע לא דורש שום יכולת תכנותית; זיקה בסיסית למחשבים ולתוכנות, תקנה למשתתפים והמשתתפות את היכולת לשלוט בפלטפורמה על כל נגזרותיה החל מתכנון המשחק, עיצובו, הטמעת אנימציות ועד לאפקטים מגניבים במיוחד.

הקורס כולל 

מבוא ובו נכיר את התוכנה ונתנסה בה (כבר אמרנו שאנחנו אוהבים לקפוץ למים העמוקים?)

נלמד להכיר משחקים קודמים שפותחו באמצעות הממשק, דבר שמניסיון רק ייתן בוסט של מוטיבציה למשתתפים והמשתתפות

נתנסה בפרויקט בניית משחק ולאחריו נידרש לפרויקט גמר מקיף וחווייתי.

על פרויקט הגמר

בפרויקט הראשון של קונסטרקט אנחנו נלמד כיצד להתחיל פרויקט מאפס ועד לשלב מתקדם.

נלמד כיצד להוסיף אובייקטים ודמויות, לשלב אנימציות, לעבוד במתכונת הנכונה עם התוכנה המבוססת על שכבות, לבצע בדיקות והרצות, לייצר אירועים ולשפר את התוצאה הסופית.

פרויקט הגמר לוקח את המשתתפים והמשתתפות צעד אחד ענק קדימה, ומעניק שכבה נוספת של מיומנויות מתקדמות. למעשה, בפרויקט זה נבין כיצד ניתן ‘לסחוט את הלימון’ מן הפלטפורמה, ולהגשים את חזנונינו עם משחקים מגניבים במיוחד.

בין היתר נלמד בפרויקט הגמר כיצד להשתמש באפקטים וויזואליים שונים, נתרגל עבודה עם שדות טקסט, נבין כיצד ומתי להשתמש בטיימרים, בדיקת התנגשויות, יצירת עיצובים שונים ועוד.

האם הקורס מתאים לי / לילדיי?

כלל הקורסים שנלמדים אצלנו במכללת שחקים, מתאים לכולם ולכולן, אך אנו מקפידים לערוך ראיון קבלה אישי שבמסגרתו נבין את השאיפות של התלמיד/ה, את השאיפות של ההורים, והציפיות שישנן מן הקורס.

אנגלית בסיסית בלבד וזיקה בסיסית למחשבים יספיקו. ראיון הקבלה? זהו המעמד החשוב ביותר שיעזור לנו ולכם למצוא את הקורס הנכון.

אורך הקורס

הקורס מתפרש על גבי 15 מפגשים שבועיים, כל מפגש בן 90 דקות.

התייעצו איתנו בכל שאלה

רוצים לדעת יותר על קורס קונסטרקט? בכל שאלה והתייעצות, אנו מזמינים אתכם להשאיר לנו פניה באתר או ליצור עמנו קשר טלפוני.

השאירו פרטים

השאירו פרטים ויועץ לימודים ישוב אליכם בהקדם.

תפריט:

סושיאל: