/
/
מהן ההכשרות הפופולריות ביותר לילדים בתחום המחשבים?

מהן ההכשרות הפופולריות ביותר לילדים בתחום המחשבים?

אנחנו וודאי לא מחדשים לכם דבר בכך שילדינו כיום (בשונה מן הילדות שלנו) חשופים כל העת לטכנולוגיות מתקדמות. עבורם הטלפון הנייד והיכולות המרשימות שלו (מחשב לכל דבר) זה פשוט מובן מאליו. ברור שהוא שם.

לכן, מטבע הדברים שגם הרצון שלהם להעמיק את הידע ולהבין אף יותר בטכנולוגיה הוא מובן. לא מדובר בדבר מה זר או מאיים. הם מכירים, הם מודעים, הם חשופים גם ברשת לשפע של מידע.

אך ילדים הם ילדים, וגם היום, קורס מורכב וסבוך מדי המועבר באופן משעמם או חד-גוני, יפספס את המוטיבציה שלהם, יפחית את ההתלהבות ובהדרגה ימסמס את כל הרצון ללמוד. אחרי שבנינו מגוון מסלולי לימוד שמכשירים ילדים וילדות משלב הבסיס ועד למתקדם בתכנות, סייבר וגיימינג, ישבנו לרכז עבורכם את הקורסים שנחשבים לפופולריים ביותר, ושיכולים לספק גם לילדיכם חוויה לימודית יוצאת מן הכלל, שעושה טעם של עוד, ושמעניקה עצמאות מחשבתית של מתכנתים אמיתיים.

לימודי פיית'ון

קורס Python חשוב לציין, מוצע אצלנו במכללה לבני נוער, וזוהי החלטה שלקחנו כיוון שנוכחנו לגלות כי בקרב ילדים בגילאי יסודי, ישנו עדיין קושי מסוים להכיר וללמוד את השפה ואת מורכבויותיה.

היתרון העצום של שפת הפיית’ון עבור גילאים צעירים, ועל כך תוכלו למצוא אינספור מאמרים בארץ ובעולם, טמון בכך שהשפה מתאפיינת בתחביר פשוט וידידותי למתחילים.

זוהי שפה גם ורסטילית מאוד, וניתן ללמוד באמצעותה לתכנת אפליקציות, יישומי WEB, דפדפנים, משחקי מחשב ואפילו לערוך פעולות סייבר ופעולות הגנתיות (אבטחת מידע).

זהו אחד מן הקורסים הפופולריים אצלנו במכללה ובקרב מכללות רבות ללימודי קוד לילדים, והוא מקנה ידע מעשי באחת משפות התכנות הפופולריות ביותר בעולם.

תכנות באמצעות מיינקראפט

באנגלית אגב, הקורס נקרא גם Minecraft Modding. 

מדובר במשחק המחשב הפופולרי ביותר בעולם, עם מיליוני שחקנים ושחקניות מכל רחבי הגלובוס.

מיינקרפאט מציע עולם וירטואלי בו השחקנים יכולים לעשות כל שעולה על רוחם, למלא משימות וגם סתם להכיר אנשים טובים באמצע הדרך.

יוצרי המשחק הבינו את הכוח העצום שטמון בידם, ויצרו לפני מספר שנים פלטפורמה מקבילה של מיינקראפט ללימודי תכנות. מדובר באותו המשחק בדיוק, רק שכאן יכולים השחקנים והשחקניות לתכנת את המשחק בזמן אמת, ולראות כיצד התכנות שלהם משנה את העולם הווירטואלי, יוצק לתוכו חוקים פיזיקליים חדשים, יוצר דמויות חדשות ועוד.

במכללת שחקים אנו מציעים קורס מיינקראפט שמתאים מגילאי היסודי ועד תיכון, ובמסגרתו לומדים 3 שפות תכנות:

ג’אווה סקריפט, פיית’ון (טעימה מעולה עבור ילדים בגילאי יסודי בשונה מקורס שממש מתמקד רק בזה) ושפת סקראץ’ שנוצרה במיוחד עבור לימוד קוד לילדים.

פיתוח משחקי מחשב

קורסי פיתוח משחקים פונים לכל הילדים והילדות שמוצאים את עצמם מוקסמים ושקועים במשחקי המחשב לאורך שעות מרובות.

כאן זה המקום להפוך את האהבה הגדולה לגיימינג, למקצוע של ממש. או פשוט לידע שיכול ללוות את ילדיכם ולהעשיר את עולמם.

במסגרת הקורס של שחקים, אנו מלמדים לתכנת ולבנות משחקי מחשב במנוע הגרפי של Unity הנחשב לפופולרי בעולם. 

ביוניטי אפשר לתכנת משחקי מחשב בגרפיקה תלת ממדית ודו-ממדית, ומדובר במנוע גרפי שהביא לנו כמה מן המשחקים המוכרים ביותר דוגמת Angry Birds שכולנו מכירים ואוהבים 🙂

ביוניטי ניתן לבנות משחקי מחשב ללא ידע בקוד, אך ברור שבפועל הדבר דיי מגביל את המשתמש. לכן בקורס זה, מקבלים הילדים והילדות הכשרה מעמיקה גם בלימודי שפת C# שממנה.. ובכן ממנה השמיים הם הגבול.

קורס סייבר ואבטחת מידע

בישראל קיימים אחד ממערכי הסייבר המתקדמים ביותר בעולם. דבר הנובע גם מן המוח הישראלי שלא נח לרגע, וגם מאוייבינו שלא מפסיקים לנסות ולהפר את שגרת חיינו ללא הרף. מדובר ממש במלחמה לכל דבר ועניין המתרחשת מתחת לפני השטח, ברשת שלנו.

מכך שתחום הסייבר ואבטחת המידע הפך לאחד מן התחומים החמים ביותר בהכשרות לילדים, ובשחקים סייבר ניתן למצוא שני מסלולים: האחד מותאם לילדים בגילאי היסודי, והשני מותאם לבני ובנות נוער מגילאי חטיבת הביניים ועד לתיכון.

במסגרת הקורס לומדים המשתתפים והמשתתפות את דרך החשיבה של ההאקרים וכן את אופן החשיבה שמלווה את לוחמי הסייבר המיומנים.

בקורס זה לומדים לבנות אתר מאפס, לומדים אילו טכנולוגיות קוד משתלבות אלו באלו, וגם לומדים מהן החולשות הקיימות בקשר שבין טכנולוגיות הקוד, דבר אשר מנוצל היטב על-ידי ההאקרים.

אנו מפילים את האתר שבנינו, ולומדים גם מגוון רחב של טכניקות התקפיות.

במסגרת הקורס לומדים המשתתפים והמשתתפות HTML, CSS ו-JavaScript.

נציין כי במסגרת הקורס לבני נוער ובו ישנם תכנים מתקדמים יותר, התלמידים גם לומדים SQL ו-PHP.

לימודי קוד במכללת שחקים

מכללת שחקים סייבר מתמחה בלימודי קוד לילדים ובני נוער.

במרוצת השנים בנינו את מסלולי הלימוד על טכניקה ה”ממשחקת” את תוכניות הלימוד, והופכת כל מפגש ומפגש למקום חברתי בו המשתתפים והמשתתפות נהנים מטורנירים, תרגילים כיתתיים, משימות ושלל תפקידים עם משחקי תפקידים מרתקים.

אם אחת מתוכניות הלימוד הפופולריות ביותר ללימודי קוד ומחשבים לילדים, הציתה בכם עניין, היועצים שלנו ישמחו לסייע ולהסביר ולפרט על מסלולי הלימוד.

בכל שאלה והתייעצות, צרו עמנו קשר טלפוני או השאירו פניה ונשוב אליכם בהקדם.

השאירו פרטים

השאירו פרטים ויועץ לימודים ישוב אליכם בהקדם.

תפריט:

סושיאל:

קיץ תכנות וגיימינג 2024!

לומדים הייטק בחופש הגדול

מיינקראפט | פיי’תון | סייבר | בינה מלאכותית | תכנות

או