/
/
הדרכות לתלמידים בבתי ספר

הדרכות לתלמידים בבתי ספר

מכללת שחקים סייבר רשומה ומוכרת על-ידי משרד החינוך להעברת תכניות תל”ן וכן בפרויקט גפ”ן. אנו שמחים ומתגאים להציע שורה של הדרכות חוץ לתלמידי בתי ספר עם מגוון רחב של קורסים טכנולוגיים מתקדמים.

מכללת שחקים הוקמה בשנת 2016, ומאז ועד היום מציעה שורה של קורסים טכנולוגיים החולשים על נושאי הסייבר, התכנות והגיימינג.

כלל תכניות הלימוד מועברות על דרך של משחק, ומציעות חוויה אקטיבית מהנה, טורנירים ותחרויות מלאי אדרנלין. מטרתנו היא ללמד ‘תוך כדי תנועה’ ולהשריש את החומר באופן פעיל.

ברצותכם לחפש אחר מכללת שחקים סייבר, הרי שניתן למצוא אותה בתכניות התל”ן תחת המזהה 7722, או בשם ‘ניצני סייבר – תכנית שחקים’.

בפרויקט גפ”ן, ניתן למצוא שני מסלולים לבחירה: 25067 המסמל את קורס הגיימינג ו-26788 המסמל את קורס הפיית’ון סייבר.

בכל שאלה והתייעצות, אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר.

אודות שיטת הלימוד: משחוק הקורסים

כמכללה ללימודי קוד אנו מאמינים שמותר לנו לומר זאת: קוד הוא עולם מרתק ורבגוני, אך לימוד קוד בשיטה של שינון יכול לשעמם ולהוביל לתסכול רב.

לטעמנו, אין בכך ידע אמיתי כי אם שינון שאיננו מאפשר חשיבה יצירתית. החשיבה היצירתית היא הקו המנחה שחשוב שיוביל את המתכנתים והמתכנתות בכל רגע נתון.

לכן, כל הקורסים המועברים במכללת שחקים הינם על דרך של משחק, של משחקי תפקידים, עלילות ושלל טורנירים מלאים וגדושים באדרנלין.

התלמידים והתלמידות יכולים לצאת מן המפגשים כאשר הם מחזיקים בידע רב, ומבלי ששמו לב לשיטת הלימוד כלל וכלל.

הידע מוטמע על דרך של פרקטיקה, והכל נעשה כדי לייצר דרך חשיבה אמיתית של מתכנת/ת.

מסלולי התל"ן של שחקים סייבר

תלמידים ותלמידות הנרשמים ללימודי הקוד של שחקים במסגרת קורסי התל”ן, יכולים לבחור במספר מסלולים לבחירה:

  • קורס מיינקראפט – קורס ובמהלכו לומדים לתכנת על משחק המחשב הפופולרי ביותר בעולם. מיינקראפט מציע עולם וירטואלי שלם, ובו אנו נלמד ליישם פקודות קוד בשפות: ג’אווה סקריפט, פיית’ון וסקראצ’. נראה את העולם הווירטואלי משתנה, נקים דמויות חדשות וניצור עולם שלם מאפס בשיטה שנקראת מודינג. זהו מסלול חווייתי מאוד ומהנה, מסלול שבאמצעותו קל ללמוד קוד ולהבין את משמעויותיו.
  • קורס סייבר קוד – לבחירה שני מסלולים, האחד  פונה לגילאי היסודי והשני לגילאי החטיבה והתיכון. הקורס מלמד את מבואות המחשב, ולאחריו לומדים המשתתפים לבנות אתר אינטרנט עם שפות הקוד: html, css ו-JavaScript. מבנה הקורס לנוער כולל מספר תכנים נוספים, ובמהלכו ילמדו המשתתפים גם את שפות SQL ו-PHP. בקורס נתנה במגוון שיטות התקפיות המשמשות האקרים, נפיל את האתרים שנבנה, וגם ניכנס לנעליהם של לוחמי הסייבר המגנים על הרשת.
  • קורסי גיימינג – לבחירתכם 2 קורסים המלמדים על המנועים הגרפיים המובילים בעולם: מנוע UNITY ומנוע ROBLOX. הקורסים מלמדים כיצד לבנות משחקי מחשב מן היסוד תוך שהתלמידים והתלמידות רוכשים ידע פרקטי ומעמיק בשפות תכנות שונות. ביוניטי ילמדו התלמידים C# ואילו ברובלוקס את שפת LUA – שתי השפות מאפשרות להפיק מן הפלטרפורמות את המירב ולייצר משחקי מחשב מרשימים ומרהיבים.
  • קורס סייבר פיית’ון – הקורס היחידי בישראל ובו התלמידים לומדים גם את שפת פיית’ון וגם סייבר. כאן נכיר לעומקה את השפה השימושית ביותר בעולם כשפיית’ון מאפשרת לבנות אתרים, לבנות אפליקציות וכן היא משמשת גם האקרים ולוחמי סייבר במגוון רחב של מקרים.

השתתפות מכללת שחקים בפרויקט גפ"ן

לצדם של מסלולי התל”ן, שחקים פעילה בפרויקט גפ”ן ומציעה 2 מסלולים לבחירה:

תכנית תכנות גיימינג 25067

מסלול לימודים ובו יכולים המשתתפים ללמוד גיימינג דרך הקורסים המובילים של המכללה.

לימודי מיינקראפט ובהם נלמד כיצד לערוך מודינג ולשנות את העולם הווירטואלי של המשחק באמצעות קוד.

לימודי תכנות במנוע הגרפי המתקדם של יוניטי וכן לימוד באמצעות עולם וירטואלי העונה לשם ‘טרופי’ ושכיום נחשב לאחד ממשחקי המחשב הפופולריים בקרב ילדים בישראל.

טרופי הינו בבעלות מכללת שחקים, ובו הנרשמים מקבלים אווטאר משלהם ומסתובבים כאוות נפשם בעולם הווירטואלי. הם יכולים לבקר בין מגוון משחקים ובין היתר להגיע לעולם הלימודי של שחקים. הכול מפוקח על-ידי צוות בקרה, וזאת כדי להבטיח שפה הולמת וכבוד הדדי.

תכנית סייבר פיית'ון 26788

מסלול לימודי מרתק ובו נלמד לעומקה את שפת הפיית’ון.

אנו משלבים את הלימודים יחד עם תכנים מרתקים ומעמיקים מעולמות הסייבר וההאקינג.

בוגרי המסלול המשולב, יוצאים עם ידע רב ועצום בתחביר השפה שנחשבת על-ידי רבים כאחת משפות הקוד המועדפות לילדים. היא מורכבת מתחביר קל וברור, היא נחשבת לקצרה אל מול שפות קוד מקבילות, ומביאה עמה שפע של אפשרויות לבניית אפליקציות, בניית אתרים ועד לביצוע פעולות האקינג ופעולות סייבר הגנתיות.

התייעצו איתנו

בחיפושכם אחר הדרכות לתלמידים בבתי ספר, אנו במכללת שחקים נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה.

ניתן ליצור עמנו קשר טלפוני או להשאיר פניה, ויועץ לימודים ישוב אליכם בהקדם האפשרי.

השאירו פרטים

השאירו פרטים ויועץ לימודים ישוב אליכם בהקדם.

תפריט:

סושיאל: