/
/
חיפשתם אתרים טכנולוגיים לילדים? יש לנו הצעה מדליקה

חיפשתם אתרים טכנולוגיים לילדים? יש לנו הצעה מדליקה

ברוכים הבאים למכללת שחקים סייבר ללימודי הייטק ותכנות לילדים ונוער. חיפשתם אתרים טכנולוגיים לילדיכם? או שאולי אתם הם אלו שחיפשתם עבור עצמכם אתר עם מגוון לומדות וקורסים אונליין?

כיף שנפגשנו! בשחקים סייבר יש לנו את ה-פתרון עבורכם עם מגוון עשיר ורחב של קורסים והכשרות אונליין הנלמדים על-ידי מדריכים ומדריכות מתוך התעשייה, אנשי הייטק ותכנות, יוצאי יחידות טכנולוגיות, וכולם ככולם בעלי ידע עשיר בלימוד לגילאי היסודי ועד לתיכון (כולל).

תוכניות הלימוד של מכללת שחקים מועברות פרונטליות בלמעלה מ-40 מוסדות לימוד בארץ, אך פעילותנו העיקרית היא במרחב האונליין עם קורסים מקוונים שנפתחים במחזורים קבועים ומותאמים לכל מקבץ גילאים.

מה תמצאו אצלנו? בואו נקפוץ אל המים העמודים 🙂

קצת עלינו

ממש על קצה המזלג, ולכל מידע נוסף אודותינו אפשר להקליק כאן.

מכללת שחקים סייבר הוקמה בשנת 2016, ומאז עד והיום צועדת יחד עם הקדמה הטכנולוגית ומובילה עם קורסי התכנות, הסייבר והגיימינג המתקדמים בישראל.

לצד היותנו מכללת הייטק פרטית לילדים, אנו גאים ומתגאים לקחת חלק בחזית החינוך הטכנולוגי של ישראל כששחקים סייבר רשומה במשרד החינוך ומציעה את תוכניותיה במסגרת תכניות גפ”ן ובתכניות תל”ן הנלמדות בבתי ספר בכל רחבי הארץ. 

בשחקים פיתחנו שיטות לימוד המותאמות במיוחד אל הגילאים הצעירים, ושמחושפות את הדור הבא אל עולמות המחשוב על דרך של משחק ושל חוויה. מ’בלי ששמים לב’ התלמידים והתלמידות רוכשים ידע פרקטי עשיר ורחב המשיק אל דרישותיו של שוק העבודה הטכנולוגי.

בשחקים תמצאו מגוון קורסי מחשבים אונליין לילדים, ולצידם אנו מתפעלים קמפוס דיגיטלי; מעין מרחב סטודנטיאלי שבו התלמידים והתלמידות של המכללה יכולים להיפגש, להשתתף בשיעורי אקסטרה חינמיים, ליהנות בתחרויות ובטורנירים נושאי פרסים, ופשוט להשתלב במרחב חברתי תוסס.

המרחב הסטודנטיאלי המקוון מתופעל על-ידי שחקים ומפוקח בקפידה למען סביבה מכילה, בטוחה וסובלנית כלפי כל אחד ואחת.

אילו מסלולי לימוד אנחנו מציעים?

בשחקים הגישה אל הקורסים הטכנולוגיים לילדים היא פשוטה ונגישה דרך האתר, אך תמיד נדגיש כי ניתן לפנות לצוות יועצי הלימודים שלנו ולקבל פרטים מקיפים על כל המסלולים.

כמו-כן, על אף היותנו אתר טכנולוגי לילדים, הרי שהרישום מותנה במעבר ראיון קבלה; או יותר נכון תהליך שבו אנחנו וילדיכם מוודאים שהקורס אכן עונה על רצונכם. לעתים מתגלה בראיון שדווקא קורס אחר הוא העדיף. תיאום ציפיות ושיחה מקדימה מאפשרים לנו לדייק את צורכיכם ולהעניק את המסגרת הלימודים המתאימה.

להלן נדגים כמה מן הקורסים הבולטים והמובילים של שחקים סייבר:

1. קורס מיינקראפט

הקורס האידיאלי עבור כל ילד וילדה בגילאי היסודי שאמצעותו קל ונוח ללמד ילדים תכנות .

אמרנו תכנות על דרך חוויה? קורס מיינקראפט בהחלט מדגים זאת וממחיש את כוונותנו.

בקורס מיינקראפט ילדיכם ילמדו דרך המשחק המשוחק ביותר בהיסטוריה, כיצד לתכנת בשפות: פיית’ון, ג’אווה סקריפט ושפת סקראצ’.

המסלול מתבסס על גרסת מיינקראפט Education, גרסה מקבילה וזהה של מיינקראפט הרגיל, רק שכאן אנחנו נתנסה בתכנות ונראה כיצד פקודות הקוד משפיעות על המשחק עוד באותו הרגע.

להורים שאינם מכירים את המשחק, מדובר במשחק מחשב ובו משתתפים בכל רגע נתון מיליוני ילדים מכל רחבי העולם. המשחק מציע עולם ווירטואלי שבו ניתן להסתובב עצמאית, לערוך משימות וליהנות מסביבה חברתית תוססת.

נלמד כיצד לשנות את המשחק מן הקצה אל הקצה באמצעות טכניקה שנקראת מודינג, נלמד כיצד לשנות את העולם הווירטואלי באופן מוחלט, ונרכוש ידע מעשי בטכנולוגיות קוד מבוקשות בשוק העבודה.

2. קורסי סייבר

קורסי הסייבר של שחקים מביאים עמם ידע חשוב ומבוקש בשוק העבודה, והם מתחלקים בין שתי שכבות גיל עיקריות: יסודי אל מול חטיבה ותיכון.

נדגיש תמיד שאנו מקפידים לבנות את הכיתה על בסיס אותו מקבץ גילאים.

הקורסים הם: קורס סייבר קידס הפונה לגילאי היסודי והקורס המקביל לו קורס האקר פרו שמותאם במורכבות שלו לבני ובנות נוער.

שני מסלולי הלימוד הם דומים ושונים בו-זמנית. המבנה הוא דומה כלהלן:

  • מבואות במחשבים – בואו נרכוש רקע לפני שנקפוץ אל המים העמוקים. כאן נלמד איך המחשב עובד? ההבדל בין חומרה לתוכנה, כיצד האינטרנט עובד? מה גורם לאתר להיות באוויר? מה זה שרת אחסון? איך מקשרים דומיין לאתר? מהו ראוטר? כיצד מתקנים תקלות מחשב נפוצות? ועוד. אנו תמיד מציינים בפני הורים שעם סיום הקורס, ילדיהם יהיו מעין אנשי התמיכה הטכנית של הבית.
  • לימוד שפות קוד – בקורס סייבר קידס נלמד 3 שפות קוד אל מול 5 שפות קוד בקורס לבני נוער. השפות הנלמדות בקורס סייבר קידס הינן: HTML, CSS ו-Java Script. ובאמצעותן נבנה אתר אינטרנט לגמרי לבד! (וחכו מה יקרה לאתר בשלב ההאקינג). בקורס האקרו פרו שהוא מיועד לבני נוער, הוספנו עוד 2 שפות קוד חשובות: SQL ו-PHP. וגם איתן נבנה אתר אינטרנט רק שכאן הוא יהיה מורכב יותר ויתפקד כמו רשת חברתית לכל דבר ועניין (ממש כמו פייסבוק).
  • האקינג ולוחמת סייבר – זה הזמן להשתמש בכל הידע שצברנו וכן להוסיף עליו עוד המון חומר מרתק עם לימודי סייבר, האקינג ולוחמת סייבר נגדית. נלמד לייצא מתקפות סייבר ונלמד כיצד להפיל אתרי אינטרנט. נפיל את האתר שבנינו ונבחן מהן החולשות הקיימות בקשר שבין שפות הקוד השונות.

3. קורסי גיימינג

אנו מציעים 2 מסלולים נפרדים לגיימינג, האחד מלמד כיצד לבנות משחקי מחשב בפלטפורמת רובלוקס והשני מלמד כיצד לבנות משחקי מחשב על פלטפורמת יוניטי.

מדובר בשני מנועים גרפיים למשחקי מחשב סופר עוצמתיים, ובהם ממשק שלם לעיצוב ובניית משחקי מחשב.

פלטפורמת Roblox מביאה איתה קונספט מעניין שכן היא רשת חברתית שמתפקדת גם כמנוע גרפי למשחקי מחשב. המשתמשים שגולשים ברשת החברתית הזו, הם גם אלו שבונים את המשחקים. וכך אם יצרתם משחק מחשב, הוא נחשף למיליוני משתמשים ברחבי העולם.

ניתן לבנות עם רובלוקס משחקי מחשב דו ממדיים ותלת ממדיים בגרפיקות מרשימות וריאליסטיות במיוחד.

פלטפורמת Unity דומה לרובלוקס רק שהיא נחשבת לעוצמתית יותר ועל-כן היא גם פופולרית יותר. יש לציין כי אין מדובר ברשת חברתית, ולכן החשיפה אל המשחק היא שונה.

בשתי הפלטפורמות נלמד כיצד לייצר משחקים שמוציאים את המיטב מן המנועים הגרפיים, תוך שהתלמידים והתלמידות לומדים גם שפת תכנות רלוונטית ואיתה השמיים הם הגבול. בלימודי רובלוקס נלמד את שפת LUA לתכנות מונחה עצמים ובלימודי יוניטי נלמד את שפת C#.

אנו לוקחים את התלמידים והתלמידות שלנו אל המקסימום, וכן מלמדים כיצד לשלב מוניטיזציה במשחקים (כיצד להפוך את המשחקים לכאלו שניתן להתפרנס באמצעותם), כיצד לשווק את המשחקים ועוד. יש לציין שכיום בני ובנות נוער רבים עובדים כבוני משחקי מחשב, וקורסים אלו מהווים קרש קפיצה משמעותי בדרך אל הענף.

קורס סייבר פיית'ון

לצד שני קורסי הסייבר של שחקים, אנו גאים להיות המכללה היחידה בישראל המציעה קורס שמשלב בין לימודי שפת Python לבין לימודי סייבר.

הלימודים כמו כל יתר המסלולים, מתחילים מרמת הבסיס ועד לשלב המתקדם ביותר.

לאורך הקורס נלמד כיצד לתכנת עם שפת הפיית’ון הנחשבת לטכנולוגיית קוד וורסטילית ובה ניתן לעשות שימושים רבים ושונים.

נתכנת איתה משחקים, נבנה כלי האקינג מתוחכמים ונבין כיצד היא לוקחת חלק בלתי נפרד בעולמות הווב מבניית אתרים ואפליקציות ועד ללוחמת הסייבר שמתרחשת מתחת לפני השטח.

קורס סייבר פיית’ון CPK יחשוף את ילדיכם אל יכולות טכנולוגיות מדהימות וחשובות, והוא מצטרף אל מערך הסייבר היוקרתי של שחקים עם ידע פרקטי חשוב ונדרש בשוק העבודה.

קורס AI לבינה מלאכותית

מהי בינה מלאכותית? כיצד נהוג להשתמש בה? מה ניתן לעשות איתה?

כולנו שומעים על הבינה המלאכותית חדשות לבקרים, ובקורס בינה מלאכותית AI לילדים, נלמד את המשתתפים והמשתתפות למקסם את יכולותיהם ולעשות בהם שימושים לאינספור.

ליצור גרפיקות מרשימות, כתבות תוכן ואפילו לתכנת.

הבינה המלאכותית בנתה לעצמה מוניטין מאיים ככזאת שעלולה לעשות הכול במקומנו; כאן נלמד לתעל אותה לטובתנו ולהפוך אותה לכלי עזר חשוב ואפילו יומיומי.

חיפשתם אתרים טכנולוגיים לילדים ומצאתם אותנו?

יש לנו המון מידע להקנות לילדיכם, ואת הצוות המקצועי ותכניות הלימוד המדויקים ביותר למען סביבת לימוד טכנולוגית פורייה, מהנה ומלמדת.

בכל שאלה והתייעצות בעבור כל אחד ואחד מן הקורסים שציינו מעלה, אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר טלפוני או להשאיר לנו פניה באתר.

יועצי הלימודים של שחקים סייבר ישמחו לסייע בכול.

השאירו פרטים

השאירו פרטים ויועץ לימודים ישוב אליכם בהקדם.

תפריט:

סושיאל: