/
/
איך מתקבלים למסלול אמנון? [שחקים]

איך מתקבלים למסלול אמנון? [שחקים]

מסלול אמנון הינו חלק מן המסלולים אליהם יכולים להתייעד המתמיינים במסגרת מסלול שחקים היוקרתי של חיל המודיעין.

הכשרה צה”לית זו מתרכזת בעולמות הסייבר, והיא איננה מצריכה כל ידע קודם, רקע או ניסיון. יכולותיהם של המתמיינים במסגרת מסלול שחקים והנתונים העולים מן הדפ”ר וכן מבדקים נוספים הנערכים בצו הראשון, נלקחים בחשבון על-ידי הממיינים אשר בוחנים את מידת התאמתם של המתגייסים אל התוכנית.

בדומה לשאר ההכשרות הנובעות מתוכנית שחקים, גם מסלול אמנון מתאפיין בהכשרה מתקדמת החושפת את המתגייסים אל הטכנולוגיות המתקדמות ביותר. הידע הרב עמו יוצאים בוגרי התוכנית פותח בפניהם דלתות בשוק העבודה ומציב אותם בחוד החנית של לוחמת הסייבר בישראל.

המתגייסים המתמיינים בהצלחה למסלול אמנון, נדרשים להתחייב ל-3 שנות שירות קבוע, וכן נשים נדרשות ל-32 חודשי קבע.

תנאי הקבלה למסלול אמנון

כאמור, תוכנית אמנון נובעת מתוך תוכנית שחקים היוקרתית של חיל המודיעין, ותנאי הקבלה נובעים למעשה מן הנתונים שהציג המלש”ב ושהביאו את יחידת המיון לזמן את המלש”ב למיונים של שחקים.

לצורך זימון למסלול שחקים, על המלש”ב להציג נתוני דפ”ר העומדים על ציון 80 ומעלה.

כמו-כן, ישנם היבטים לימודיים הנלקחים בחשבון על-ידי הבודקים לרבות 5 יחידות לימוד במתמטיקה, 5 יחידות לימוד בפיזיקה, 5 יחידות לימוד במדעי המחשב וכן בחלק מן המסלולים 5 יחידות לימוד בשפה הערבית.

על-סמך המבדקים הנערכים במסגרת המיונים, וכן מבדקי המשך הנובעים מיום המיונים המרוכז, מוחלט לאילו מסלולים לזמן את המלש”ב, זאת לרבות מסלול אמנון.

האם רקע קודם יכול לסייע?

הקבלה למסלול אמנון איננה מצריכה רקע קודם.

ועם זאת, כפי שרקע ב-5 יחידות לימוד במדעי המחשב יכול לסייע לזימון אל המיונים של תוכנית שחקים, כך גם רקע ועניין קודם מצד המלש”ב יכולים בהחלט להשפיע לטובה על מקבלי ההחלטות, וכל שכן עבור הייעוד אל יחידות פרטניות.

מלש”ב המביא עמו רקע בעולמות הסייבר והתכנות, בהחלט יכול להפגין את אופן החשיבה המצופה מלוחמי סייבר ואנשי אבטחת מידע.

אודות מכללת שחקים

מכללת שחקים הינה מכללה ללימודי קוד וסייבר לילדים ונוער.

המסלול ללימודי האקר פרו הינו אחת מתוכניות הדגל של מכללת שחקים, ובמהלכו לומדים התלמידים והתלמידות את עולמות הסייבר וההאקינג על דרך של משחק, תרגולים ושפע של פרקטיקה. מטרתנו היא להכשיר אנשי סייבר ואבטחת מידע שחושבים כמו אנשי סייבר ואבטחת מידע. אין בנמצא אצלנו לימודים המתבססים על שינון.

התוכנית מלווה על-ידי אנשי ונשות מקצוע המגיעים מתוך עולמות אבטחת המידע והסייבר, ובמהלך הקורס מתנסים התלמידים והתלמידות במגוון רחב של טכניקות פריצה תוך שהם נכנסים לנעליהם של ההאקרים ולאופן חשיבתם, וכן למגוון טכניקות למגננה ואבטחת מידע תוך שהם נכנסים לנעליהם של לוחמי הסייבר המיומנים ביותר.

בכל שאלה והתייעצות בנושא, אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר טלפוני או להשאיר פניה באתר.

השאירו פרטים

השאירו פרטים ויועץ לימודים ישוב אליכם בהקדם.

תפריט:

סושיאל: