/
/
תוכניות חוץ לבתי ספר

תוכניות חוץ לבתי ספר

מכללת שחקים סייבר מציעה שורה של תוכניות חוץ בית ספריות בנושאים טכנולוגיים, ועושה זאת באמצעות שותפותה בפרויקטים המונהגים על-ידי משרד החינוך: תכניות תל”ן ופרויקט גפ”ן.

המכללה מביאה עמה ניסיון רב בלימודים טכנולוגיים לקהל הצעיר. מסלולי הלימוד מותאמים על-פי מקבצי הגילאים, כאשר בין התלמידים והתלמידות הרשומים במכללת שחקים, ניתן למצוא את גילאי היסודי, החטיבה ועד התיכון כולל.

פרטי תכניות תל"ן וגפן

את רישומה של מכללת שחקים בתוכניות התל”ן ניתן למצוא במספר המזהה 7722 וכן תחת השם ‘ניצני סייבר – תכנית שחקים’.

ברישומכם את פרטים אלו, תוכלו למצוא את כל האישורים הנדרשים מטעם משרד החינוך.

לצד תכניות התל”ן, מכללת שחקים גאה ומתגאה להיות שותפה גם בפרויקט גפ”ן ובו ניתן למצוא שני מסלולים לבחירה: מסלול 25076 ללימודי גיימינג ומסלול 26788 ללימודי סייבר משולב עם שפת פיית’ון.

כל שאלה בנושא זה, יכולה לקבל פירוט נרחב מטעם המציגים של מכללת שחקים, וכן בשיחה עם מר עידו דויטש, מייסד המכללה. למידע נוסף, צרו עמנו קשר טלפוני או השאירו פניה באתר.

שיטת הלימוד

אנו במכללת שחקים דוגלים בפרקטיקה וכן בטכניקת לימוד ובה הלימודים מועברים ‘על הדרך’ ולא באופן ישיר.

לא תמצאו אצלנו שינון קוד, שכן איננו מאמינים ששינון מייצר מתכנתים מעולים. מתכנת נדרש לחשיבה מחוץ לקופסה, ליכולת להשתמש בידע שלו כדי להפיק פתרונות. שינון בהחלט לא ייקח אותנו למחוזות שכאלו.

מה עשינו? משחקנו את הקורסים!

כל הקורסים מועברים על דרך של טורנירים, תרגולים כיתתיים, רגעים מותחים של משחקי תפקידים ועוד מגוון שיטות שבנינו במרוצת הזמן, כל זאת כדי להבטיח תכנית לימודים שבוגריה יוצאים עם ידע בו יוכלו להשתמש ולפתח במרוצת הזמן.

מהם המסלולים המוצעים מטעם המכללה?

הן פרויקט גפ”ן והן פרויקט תל”ן שניהם מאפשרים לתלמידים והתלמידות ליהנות מאותם הנושאים ומאותם הקורסים אותם נפרט להלן:

  • קורס מיינקראפט – קורס המלמד כיצד לתכנת מחדש את משחק מייקראפט הנחשב למשחק המשוחק ביותר בהיסטוריה. מיליוני ילדים ועד לבני נוער משחקים בו, ויוצרי המשחק הקימו פלטפורמה מקבילה הנקראת מיינקראפט Education. כאן נלמד את שפות הקוד הפופולריות: פיית’ון, ג’אווה סקריפט וסקראצ’ ונשנה את המשחק לחלוטין עם טכניקה הנקראת מודינג.
  • קורס סייבר קוד – קורס הנחשב למסלול הדגל של שחקים. אלו הם הקורסים המעמיקים בעולמם של לוחמי הסייבר וההאקרים. בתחילה נלמד את מבואות המחשב, לאחר מכן נבנה אתר אינטרנט באמצעות לימוד שפות הקוד: html, CSS ו-Javascript ולאחר מכן נפרוץ אל האתרים כמו האקרים מיומנים וכן נלמד עוד מגוון טכניקות התקפיות נוספות, כמו גם טכניקות הגנתיות כאשר ניכנס לנעליהם של לוחמי הסייבר. יש לציין כי בקורס המיועד לבני נוער נוספות 2 שפות קוד: SQL ו-PHP.
  • קורסי גיימינג – מסלול הגיימינג של שחקים מציע 2 פלטפורמות לבניית משחקים לבחירה: רובלוקס או יוניטי. אלו הם המנועים הגרפיים לבניית משחקי מחשב המובילים והחזקים ביותר בעולם עם מיליוני משתמשים מדי יום.
  • קורס סייבר פיית’ון – קורס ללימוד שפת Python הנחשבת לשפה המובילה בעולם לבניית אתרים, אפליקציות וכן גם לפעולות התקפיות והגנתיות בהאקיג וסייבר. זהו גם הקורס היחידי בישראל שמשלב בין לימודי פיית’ון לבין לימודי סייבר.

האם התלמידים צריכים להחזיק בידע קודם?

כלל וכלל לא.

התכניות כולן מיועדות לצעירים וצעירות, ככאלו הן אינן מצריכות שום ידע קודם. לשם כך אנחנו פה 🙂

כן יש צורך באנגלית בסיסית בשביל לימודי הקוד, ויש צורך בהבנה בסיסית במחשבים, מעבר לכך אנחנו לוקחים את המושכות.

כיצד הקורסים מועברים?

תוכניות חוץ לבתי ספר ניתן להעביר פרונטלית במסגרת המוסד הלימודי, או לחילופין באמצעות תוכנת ה-ZOOM.

התייעצו איתנו

בכלש אלה בנושא תוכניות חוץ בית ספריות, אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר טלפוני או להשאיר פניה באתר.

נציגי מכללת שחקים יצרו אתכם קשר בהקדם.

השאירו פרטים

השאירו פרטים ויועץ לימודים ישוב אליכם בהקדם.

תפריט:

סושיאל: