/
/
תוכניות גפ”ן במכללת שחקים

תוכניות גפ”ן במכללת שחקים

מכללת שחקים ללימודי קוד לילדים שמחה ומתגאה להיות חלק ממערכת גפ”ן תוך שהיא מציעה מגוון רחב של הכשרות ולימודים טכנולוגיים לדור הצעיר בישראל.

מנהלים ומנהלות המבקשים לבחור בתוכניות חינוך המתכתבות עם המציאות הטכנולוגית, יכולים למצוא תחת מכללת שחקים מגוון רחב של מסלולים.

מכללת שחקים רשומה באישור משרד החינוך, ומעתה כל בתי הספר יכולים להירשם וליהנות ממגוון מסלולי לימודי קוד הנסמכים על לימודים חווייתיים, פרקטיים ומלאים בערך מוסף.

תוכניות גפ"ן במכללת שחקים

תוכנית גפ"ן מס' 30728 – מאסטר AI

הבינה המלאכותית תהפוך במרוצת הזמן למיומנות נדרשת ולא רק בשוק הטכנולוגי.

מטרתנו בקורס זה היא לחשוף את התלמידים והתלמידות למגוון רחב ועשיר של כלי בינה מלאכותית, תוך שאנו מקנים את ה’היגיון’ שבדבר כיצד לבחור בכלי AI לצרכים שונים, כיצד לשלב בין הכלים, יכולות כלי הבינה המלאכותית ושימושים שונים.

במהלך הקורס ילמדו התלמידים להתאים את הבינה המלאכותית לצורכיהם ולעשות דברים שפעם יכולנו רק לדמיין (והכל בשניות עד דקות ספורות).

למידע נוסף >>>

תוכנית גפ"ן מס' 32637 – סייבר קידס

מסלול סייבר ואבטחת מידע לילדים כיתות ג’ עד ו’, המלמד ומכשיר את המשתתפים והמשתתפות בעולמות הסייבר וההאקינג.

התוכנית מכירה את האופן שבו עובד האינטרנט, הדרך שבה האקרים מנצלים פרצות וגם היבטים פסיכולוגיים (דוגמת הורדת משחק חינמי ותמים למראה). נלמד לבנות אתרים, נלמד כיצד להפיל את האתרים באמצעות מתקפות סייבר, וכן נשלב מעט מעולמות הבינה המלאכותית והעיצוב הגרפי.

למידע נוסף >>>

תוכנית גפ"ן מס' 32630 – תכנות במיינקראפט

המיינקראפט המשחק המשוחק ביותר בעולם עם מיליוני יוזרים. יוצריו יצרו פלטפורמה מקבילה, אותו המשחק רק עם אפשרות לתכנת אותו ולהזריק לתוכו קוד.

פלטפורמה זו הנקראת מיינקראפט Education מאפשרת לנו ללמד את התלמידים קונספטים מורכבים מעולמות התכנות לרבות PHP, ג’אווה סקריפט וסקראצ’. נלמד מהם משתנים, פונקציות, לולאות ועוד מגוון כישורי תכנות נדרשים.

הקורס מביא עמו ערך מוסף אדיר והוא מפר את יכולות השפה האנגלית של הילדים, ומאפשר להם לבנות עולמות וירטואליים שלמים במו-ידיהם.

למידע נוסף >>>

תוכנית גפ"ן מס' 32624 – תכנות וסייבר באמצעות פיית'ון

שפת ה-Python נחשבת לאחת מטכנולוגיות הקוד הפופולריות ביותר בעולם, תוך שהיא משמשת בוני אתרים, בוני אפליקציות, מתכנתים ליישומים שונים, וגם אנשי אבטחת מידע והאקרים.

זוהי התוכנית היחידה בישראל המשלבת בין לימודי שפת פיית’ון לבין לימודי סייבר. במסגרתה נלמד ונתנסה בבניית וירוסים, נבין כיצד בונים אתרים, כיצד יוצרים מערכות לפריצת והפלת אתרים ומנגד כיצד מתגוננים ממתקפות סייבר.

התוכנית מלמדת את המשתתפים את שפת הפיית’ון מרמת מתחיל ועד למתקדם.

למידע נוסף >>>

תוכנית גפ"ן מס' 30727 – מציאות מדומה ופיתוח משחקים ביוניטי

בתוכנית לימודים לא רק נתנסה במשקפי וקסדות מציאות מדומה (דבר מגניב בפני עצמו) אלא גם נלמד כיצד לתכנת ולפתח עולמות ווירטואליים למציאות מדומה באמצעות פלטפורמת יוניטי; מנוע משחקים גרפי פופולרי אם לא הפופולרי ביותר כיום בעולם.

נלמד כיצד בונים משחקי מחשב תלת ממדיים ב-Unity תוך התנסות מעשית ורכישת כישורים הנדרשים בעולמות הגיימינג.

למידע נוסף >>>

למה לבחור בשחקים?

ננסה שלא להיגרר לסלוגנים כמו ‘אנחנו הכי טובים’, שכן ברור לנו שאנחנו משוחדים 🙂

מה שכן נוכל להדגיש הוא שכל תוכניות הלימוד נבנו על דרך של למידה חווייתית, על דרך של משחק, על דרך של טורנירים, תחרויות ושלל משחקי תפקידים.

התלמידים לומדים ‘כבדרך אגב’ ונחשפים לתכנים שאט-אט הופכים אצלם להיגיון של מתכנת/ת. לא תמצאו כאן שינון, כי אם דרך עבודה, ודרך חשיבה חדשה.

אנו מתגאים להיות חלק בלתי נפרד מן הנוף ההכשרתי הטכנולוגי לדור העתיד של ישראל.

בכל שאלה והתייעצות בנושא תוכניות גפ”ן טכנולוגיות, צרו עמנו קשר, ונציגינו ישמחו לסייע.

השאירו פרטים

השאירו פרטים ויועץ לימודים ישוב אליכם בהקדם.

תפריט:

סושיאל: