/
/
מחפשים קורס תכנות לנוער לקיץ? יש לנו פתרון לכל עונות השנה!

מחפשים קורס תכנות לנוער לקיץ? יש לנו פתרון לכל עונות השנה!

הילדים הביעו עניין בתחום המחשבים? מוצאים את עצמם מבלים שעות רבות וממושכות מול מסך המחשב? אם עניתם על אחד משאלות אלו בחיוב, אנו במכללת שחקים סייבר מאמינים שמצאתם את המקום הנכון 🙂

הקיץ אוטוטו מתקרב, וקורס תכנות נשמע כמו רעיון מוצלח. הוא גם יקנה כישורים שנדרשים שנים רבות קדימה, וגם ימלא את הזמן הפנוי שממתין לו בחודשי הקיץ.

רגע לפני שנקפוץ אל המים העמוקים ונסביר על המסלולים שלנו, חשוב לנו לציין:

קורסי התכנות שלנו אורכים כשנה. הם בהחלט יכולים למלא את חודשי הקיץ, אך כמוהם הם גם ימלאו את יתר עונות השנה. לצד זאת, מדובר בקורסים אונליין שמתקיימים בשעות שאינן מתנגשות עם בית הספר, והן יאפשרו לילדיכם להתמקצע בתחומי תכנות ברמה שלא תבייש גם מתכנתים בגילאים בוגרים.

קצת על המכללה

מכללת שחקים הוקמה בשנת 2016 במטרה שעולמות הסייבר והתכנות יהיו נגישים לתלמידים ותלמידות מכל רחבי הארץ.

הקורסים מועברים פרונטלית בכ-40 מוסדות לימוד, אך עיקר הפעילות השוטפת שלנו מתרחשת אונליין עם קורסים ב-ZOOM שנערכים בזמן אמת.

סגל תכניות הלימוד כולו מורכב מבעלי תארים, אנשים העוסקים בתחום, יוצאי יחידות טכנולוגיות, או במילים אחרות: נשים וגברים המגיעים הישר מתוך התעשייה.

את כל הידע שלנו, את כל הרמה המעשית והתיאורטית תרגמנו למסלולי לימוד מרתקים, מהנים וחווייתיים במיוחד.

אופן הלימוד

כל הקורסים מועברים על דרך של חוויה, על דרך של משחק, של עלילות, משחקי תפקידים והמון פרקטיקה.

כאנשים שלמדו בעצמם תכנות, אנו יודעים עד כמה לימודים שכאלו יכולים ‘ליפול’ אל תוך אזור השעמום. 

ישבנו, שקדנו, בנינו ויצרנו תוכניות לימוד סופר מהנות, מלאות באדרנלין, כאלו שבהן התלמידים והתלמידות לומדים תוך כדי תנועה, ואפילו לא שמים לב לכל הידע הרב שצברו.

שנתחיל? אלו הם הקורסים שבהם תוכלו לבחור.

קורס תכנות במיינקראפט לנוער

מיינקראפט ממשחקי המחשב המשוחקים ביותר בהיסטוריה.

מיליוני ילדים משחקים במיינקראפט מדי יום ויום כשהוא מציע עולם וירטואלי  עשיר. אדם שיראה את המשחק לראשונה עשוי בהחלט לתהות כיצד גרפיקה כה בסיסית, גרפה קהל מעריצים כל כך רחב.

העולם הווירטואלי והחופש ליצור, עשו את שלהם, ויוצרי מיינקראפט ראו את הדבר ונקטו בצעד מיוחד: הם הקימו פלטפורמה הנקראת מיינקראפט  Education ובו ניתן להטמיע קטעי קוד, לתכנת ולשנות את המשחק מן הקצה אל הקצה.

בגרסה זו אנו מתמקדים בקורס, ומלמדים את טכנולוגיות הקוד: Python, JavaScript, JSON ושפת התכנות הוויזואלית סקראצ’.

כל מה שהתלמידים מתכנתים במשחק, קורה לנגד עיניהם עם תוצאות ממשיות.

נלמד לשנות את המשחק לחלוטין באמצעות מודינג, להשפיע על חוקי הגרביטציה ולערוך מגוון ענק של שינויים עם יכולות תכנות אותן ניתן לרתום לעוד מגוון משימות טכנולוגיות.

קורס סייבר לנוער

להתגונן מפני האקרים כמו לוחמי הסייבר שניצבים בחוד החנית של מדינת ישראל? להיכנס לנעליהם של האקרים הנעזרים בטכניקות טכנולוגיות וגם פסיכולוגיות על מנת שיוכלו לבצע את מזימותיהם?

ברוכים הבאים לתכנית הסייבר לנוער של מכללת שחקים, תכנית לימודים שתכשיר את לוחמי ולוחמות הסייבר של העתיד.

דרך עלילות, משחקי תפקידים מרתקים ופרויקטים כיתתיים מורכבים אך מלאי אקשן, התלמידים והתלמידות ילמדו כיצד לקחת חלק בלתי נפרד באבטחת המידע של ארגונים ומוסדות.

נלמד לאתר פרצות קוד אותן מנצלים ההאקרים, נבין את הטכניקות בהן האקרים מערימים על גולשים (כמו למשל אתרי משחקים להורדה חינם שכוללים קוד זדוני), כיצד מבצעים עקיפות למערכות אבטחת מידע מתקדמות, לחשוף סיסמאות, וזה רק על קצה המזלג.

הקורס מתחיל במבואות המחשב, וכולל מידע על אופי העבודה של האינטרנט, פעולת הראוטר, כיצד אתר עולה לאוויר, מהו אחסון אתרים וכן רשתות מחשב ורשתות.

חלקו השני של הקורס חולש על פני 5 שפות קוד: PHP, HTML, CSS, SQL ו-JavaScript. בזכות הידע הזה, נבנה אתר אינטרנט מתקדם. במסגרת הקורס יבנו התלמידים רשת חברתית חדשה לגמרי, ממש כמו פייסבוק.

חלקו השלישי של הקורס יכניס את התלמידים אל תוך נעליהם של ההאקרים. נפיל את האתרים שנבנה, נזהה את החולשות שבתקשורת בין שפות הקוד, ולצד זאת ניכנס לנעליהם של לוחמי הסייבר המגנים על האתרים מפני מפלה.

לימודי פיית'ון

הכירו את שפת התכנות הוורסטילית ביותר, שפה שמשמשת מתכנתים, בוני אפליקציות, בוני אתרים ועד ל… לא טעיתם גם האקרים.

שפת הפיית’ון כל כך שימושית וכל כך קלה, עד שהיא מושכת אליה אנשי מקצוע מקשת רחבה של תחומים טכנולוגיים.

ניתן לתכנת בה פקודות בשורות קוד קצרות (כ-10 שורות בשפת קוד אחרת אל מול כ-3 שורות בלבד בשפת פיית’ון), והיא נבחרת פעם אחר פעם כאחת משפות התכנות הפופולריות ביותר בקרב לימודי קוד לילדים ונוער.

במהלך הקורס נלמד כיצד לבנות עם פיית’ון פאנל באמצעותו נייצא מתקפות סייבר, נבין כיצד מזריקים וירוסים מרחוק, גונבים סיסמאות וכמובן – כיצד מתגוננים מאותן מתקפות.

במכללת שחקים אנו מתגאים לציין כי אנו המכללה היחידה בישראל המשלבת בין לימודי Python לבין סייבר.

מהם תנאי הקבלה?

חיפשתם קורס תכנות לנוער לקיץ ומצאתם קורסים רחבים ומעמיקים. אנו מניחים שאתם משערים כי ישנם תנאי קבלה נוקשים 🙂

ובכן, כל שילדיכם צריכים הוא אנגלית בסיסית, זיקה בסיסית למחשבים והכי חשוב – להשתתף בראיון קבלה אישי (ניתן כמובן להצטרף יחד עם ההורים).

ראיון הקבלה הוא קריטי לתהליך, הוא מאפשר לנו ולכם לערוך תיאום ציפיות לקראת הקורס.

מתכונת תכניות הלימודים

כל מסלולי הלימוד מתפרסים על פני 30 מפגשים, כל מפגש בן 75 דקות.

התייעצו איתנו

בכל שאלה בנושא מסלולי התכנות של שחקים, אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר טלפוני או להשאיר פניה באתר.

יועץ לימודים מטעם שחקים ישוב אליכם בהקדם.

השאירו פרטים

השאירו פרטים ויועץ לימודים ישוב אליכם בהקדם.

תפריט:

סושיאל: