/
/
מאיזה גיל מומלץ להתחיל ללמוד בניית משחקי מחשב?

מאיזה גיל מומלץ להתחיל ללמוד בניית משחקי מחשב?

כילדים (ויודעים מה גם כמבוגרים!) עולם הדמיון הוא מקום שכיף להיסחף אליו, לחלום בגדול, להגיע למחוזות חדשים. אז נכון שאצלנו המבוגרים האלמנט של יצירה קצת מתערער עם השנים (מה לעשות.. LIFE כמו שאומרים) – ואצל ילדים? אצלם השמיים הם הגבול, או אפילו הכוכבים הכי הכי רחוקים.

זה גם מה שיפה כל כך בלימודי גיימינג לילדים. זה מה שגורם לנו במכללת שחקים לחשוב על הקורסים הבאים, לעדכן בכל עת את החדשים, ולייצר סביבה לימודית שכולה יצירה, אדרנלין וציפייה לשיעור הבא.

אנו חסידים גמורים של תכנות, ותוכלו למצוא אצלנו קורסי קוד שונים החל מלימודי פיית’ון, דרך לימודי סייבר והאקינג ועד ללימודי גיימינג עם בניית משחקי מחשב בדו ותלת ממד.

אחת מן השאלות הבולטות שבהן אנו פוגשים, הן של הורים שתוהים עם הרמה הלימודית הטכנית תתאים גם לחבר’ה הקטנטנים יותר.

ראשית כל, הורים – הילדים של היום סופר-טכנולוגיים. הם לוקחים אותנו בהליכה 🙂 אבל כן, זוהי בהחלט שאלה ראויה וחשובה.

הגיל שבו ניתן להתחיל ללמוד תכנות

התשובה היא כללית יותר, ומעבר לשאלה אם מדובר בקורס גיימינג או בקורס סייבר לשם הדוגמה, הרי שהשאלה הקריטית היא – האם ילדיכם יודעים אנגלית? ולו ברמה הבסיסית ביותר.

אנחנו לא מתנים את הקבלה באנגלית גבוהה, אך היכולת להכיר את האותיות ולקרוא את המילים היא קריטית – פקודות הקוד בכל שפת תכנות, כולן ככולן נכתבות בשפה האנגלית.

לכן, קורסי הגיימינג שלנו, בין אם מדובר ב-Roblox, או Unity או Construct, כולם ככולם פונים לילדים וילדות מכיתה ג’, בה מתחילים ללמוד אנגלית והלאה. בקורס קונסטרקט יש קצת סייגים, ולכן מומלץ להמשיך לקרוא את הפסקה הבאה שתענה על הכל.

האם חייבים לדעת קוד בשביל לתכנת משחק?

אנו מורידים את הכובע בפני כל ההורים כאן בקהל, שכן רבים מפגינים ידע מדהים ושואלים אותה – מה, בטוח שצריך לדעת קוד? הרי קראתי על Unity ואין כל צורך בידיעת קוד בשביל לבנות משחק מחשב.

נכון, הפלטפורמות השונות של היום, מקנות לנו את ההזדמנות שלא הייתה בימים עברו – לבנות משחק מחשב שלם ומרשים לכל הדעות, והכל הכול מבלי לדעת ולו שורת קוד אחת.

אך בשחקים אנו נוהגים להעביר את הקורסים של רובלוקס ויוניטי, כשהם שלובים בלימודי הקוד המאפשרים לתלמידים והתלמידות לבנות כל משחק מחשב שיעלה על דעתם, מבלי שירגישו מוגבלים לאפשרויות הקיימות במערכות.

יש לציין, כי בקורס קונסטרקט אנחנו לא מלמדים קוד, והוא מקנה את האפשרות לקבל מבוא לעולמות הגיימינג עם פלטפורמה קלה ונוחה.

קונסטרקט, בשונה מרובלוקס או יוניטי, מאפשרת לבנות משחקי מחשב דו-ממדיים, קלילים מאוד מצד אחד, ומורכבים ומדליקים מן הצד השני.

גם בקונסטרקט ניתן ללמוד קוד, אך לקחנו את הנושא הזה והחלטנו לגבש אותו כקורס שייתן מבוא (ומשם השמיים הם הגבול). אם לדעתם ילדיכם יכולים לענות על הקריטריונים, צרו עמנו קשר, ונשמח לבחון הכל קודם כל בשיחה טלפונית, ולאחר מכן בראיון קבלה אישי מקוון. 

הילדים עוד לא יודעים אנגלית? יש לנו הצעה בשבילכם

ממש לאחרונה, במכללת שחקים נקטנו ביוזמה חדשה, ובשיתוף פעולה פורה, אנו שמחים להציע מטעמנו קורסים הפונים לילדים וילדות מגילאי הגן ועד ליסודי.

בין הקורסים שתוכלו למצוא, ניתן להירשם לקורס ללימוד אוצר מילים בשפה האנגלית. הקורס מתאים לגילאי 3.5 שנים ומעלה, והוא נבנה באופן הדרגתי כך ש-20 דקות ביום בלבד, יקנו לילדיכם ידע עצום ורב באנגלית, ויכינו אותם לקראת ראשית לימודי האנגלית בכיתה ג’.

בהרשמה אל קורס אנגלית לילדים, ילדיכם יחזיקו בידיעת השפה שתהא מספיקה (ואפילו הרבה מעבר) עבור הרישום לקורסי הגיימינג השונים.

נדגיש תמיד: יש חריגים, ואמנם אנו רואים בטווח הגילאים של כיתה ג’, ככזה שמאפשר לנו להקנות את הידע בצורה ברורה. אולם לצד זאת, פגשנו ואנחנו בטוחים שעוד נפגוש, בילדים שהראו מסוגלות ללימודים גם בגילאים צעירים יותר.

התייעצו איתנו בכל שאלה

רוצים לדעת יותר על מסלולי הלימוד? להתייעץ איתנו על מידת ההתאמה של ילדיכם ללימודי גיימינג?

בכל שאלה והתייעצות, אנו במכללת שחקים נשמח להזמינכם לשיחת ייעוץ עם נציג מקצועי מטעמנו. ניתן להשאיר לנו פניה באתר או ליצור עמנו קשר טלפוני ישיר.

השאירו פרטים

השאירו פרטים ויועץ לימודים ישוב אליכם בהקדם.

תפריט:

סושיאל: