/
/
הכירו את השת”פ שלנו עם טרופי – ללמוד תכנות דרך משחק

הכירו את השת”פ שלנו עם טרופי – ללמוד תכנות דרך משחק

למרות שמאמר המידע הנוכחי נועד לספר על שיתוף פעולה חדש ומוצלח של המכללה, ולעדכן את קהל מבקרנו שפוקד אותנו מעת לעת, נפתח גם כאן בהקדמה לבבית עבור מי שפוגש בנו בפעם הראשונה – ברוכים הבאים למכללת שחקים סייבר, מכללה ללימודי תכנות, סייבר וגיימינג לילדים ונוער.

הקו שמנחה אותנו בכל אחד מן המסלולים הוא שלימוד קוד לשם לימוד הקוד זוהי טכניקה משעממת, שמוציאה את החשק, ולבסוף לא מובילה אל המטרה. גם אנחנו המבוגרים, בדיוק כמו הילדים (וכל שכן הילדים!), נשתעמם והמחשבות ילכו למחוזות אחרים.

מה עשינו אם כך? הבסיס לכל קורס וקורס הוא שאת הקוד לומדים תוך כדי תנועה, ‘על הדרך’, תוך כדי משחקי תפקידים, עלילות, תרגולים שמשולבים עם טורנירים כיתתיים והרבה הרבה אדרנלין.

מה שהוביל אותנו לשת"פ פורה עם טרופי

טרופי הוא אתר שמציע פלטפורמת משחק אונליין עם עולם וירטואלי מצויר. 

מדובר במשחק מחשב אונליין נהדר שטומן בחובו שפע של הרפתקאות, משימות והתנסויות המביאות עמן ערכים, מסרים חינוכיים וידע שפשוט כיף להיחשף אליו.

הילדים והילדות (והמשחק מתאים גם לבני ובנות נוער), יכולים ליצור לעצמם דמות וירטואלית משלהם, לצבור מטבעות, לצבור נקודות, לאסוף לרשותם שלל של פריטים, אפשר ללכת לשחק ולטייל עם חברים, אפשר לבנות בית! אפשר לגדל צמחים, לאמץ חיה, ואפשר אפילו לא לעשות כלום! סתם להיפגש.

ערך מוסף סופר חשוב שדרבן אותנו אף יותר לשלב כוחות עם טרופי הוא המטרה של צוות המפתחים המוכשר: לגבש מודעות בקרב הדור הצעיר לסכנות שעורבות לו ברשת. להנחיל ערכים של כבוד הדדי, כבוד לאחר ומסרים של אחדות.

מכללת שחקים פותחת 'מכללה' בתוך העולם הווירטואלי של טרופי

אז מה אנחנו עושים שם בטרופי? 

התרשמנו מן הפלטפורמה החברתית הזאת ואמרנו ‘בא לנו גם!’. ממש ככה.

חברים וחברות, אם הגעתם אלינו לכאן ואתם מחפשים אחר משחק וירטואלי שגם ילמד אתכם איך להיות תותחי קוד וסייבר (או לא חיפשתם אבל ואללה פגשתם באנו במקרה) – אתם לגמרי במקום הנכון.

מכללת שחקים פותחת את דלתותיה ושמחה להזמין תלמידים ותלמידות ללמוד סייבר דרך עולם וירטואלי חדש שייפתח בתוך טרופי. 

תלמידי מכללת שחקים יכולים לקבל גישה לעולם נסתר וייחודי בטרופי בשם ‘עולם הסייבר’. עולם הסייבר כולל תוכן לימודי שלם על מחשבים, סייבר ואבטחת מידע, ועושה את זה בדרך שבה אנו נוקטים בכל קורס וקורס: דרך טורנירים, משימות והתנסות פרקטית בהגנות והאקינג.

גם אם אתם לא מעוניינים להירשם ממש לאחד ממסלולי המכללה, תוכלו להירשם לעולם הסייבר בעלות כספית נפרדת ולקבל גישה לאותם תכני לימוד בדיוק.

מה צפוי לנו בעולם הסייבר?

בעולם הסייבר לקחנו את הסילבוס ומהלך הלימודים של קורס סייבר קידס במכללת שחקים ותרגמנו אותו למה שמאפיין את טרופי.

נסביר קצת אודות קורס סייבר קידס:

מדובר במסלול לימודי שנועד להכשיר את הדור הצעיר באבטחת מידע והאקינג.

הקורס מחולק ל-3 שלבים עיקריים:

  • מבואות במחשבים – שורה של מבואות שבסיומם נדע לתפעל תקלות מחשב, נדע כיצד עובד ראוטר, מה גורם לאתרים להיות באוויר, מהו שרת אחסון, וכיצד כל הפלא הזה שנקרא אינטרנט למעשה מתקיים.
  • בניית אתר – נלמד לבנות אתר לגמרי בעצמנו. משתתפי הקורס של שחקים לומדים לבנות אתר מן היסוד עם לימוד 3 טכנולוגיות קוד: HTML, CSS ו-JavaScript. הכל גדוש בפרקטיקה.
  • לימודי אבטחת מידע וסייבר – החלק המטורף של הקורס. כאן נלמד כיצד לייצא מתקפות סייבר, נפיל את האתר שבנינו, וגם ניכנס אל נעליהם של לוחמי הסייבר שפועלים להגן על הנכסים הדיגיטליים.

ותמיד ניתן להתייעץ איתנו

אלמנט חשוב בטרופי הוא בכך שמדובר בסביבה ווירטואלית מבוקרת ובטוחה.

המשחק מנוטר 24 שעות ביממה על-ידי מנהלי המשחק. הפעילות מנוטרת הן על-ידי גורמים אנושיים והן על-ידי אמצעים טכנולוגיים שיודעים לזהות התנהגות פסולה שמעיבה על הסביבה הבטוחה.

בכל שאלה נוספת, אנו מזמינים אתכם להשאיר לנו פניה באתר, או ליצור עמנו קשר טלפוני.

השאירו פרטים

השאירו פרטים ויועץ לימודים ישוב אליכם בהקדם.

תפריט:

סושיאל: