/
/
קורס בניית אתרים לנוער

קורס בניית אתרים לנוער

חיפשתם לימודי בניית אתרים לבני ובנות נוער? ברוכים וברוכות הבאים למכללת שחקים סייבר, המכללה המובילה בישראל ללימודי סייבר והאקינג בישראל.

סייבר? האקינג? מה בין זה לבין בניית אתרים? אתם וודאי שואלים 🙂

ובכן נכון, הדגש העיקרי שלנו בשחקים הוא על לוחמת סייבר ובה לומדים המשתתפים והמשתתפות כיצד להגן על אתרי אינטרנט ויישומי WEB שונים, ואף נכנסים לנעליהם של ההאקרים ולומדים שלל טכניקות פריצה לאיסוף מידע, פריצת סיסמאות והפלת אתרים.

אולם איך ניתן לעשות זאת, אם לא נלמד כיצד בונים אתרים? אם לא נתנסה הלכה למעשה בהקמתו של אתר דרך טכנולוגיות הקוד המובילות? 

בדיוק מן הסיבה הזו, זהו קורס מרתק, עשיר בתכנים וגם באדרנלין. 

המסלול עונה לשם קורס האקר פרו לנוער, וכאן נשמח לספר לכם כיצד ילדיכם ייכנסו לנעליהם של בוני האתרים, ייכנסו לעמדת לוחמי הסייבר המיומנים ויתרה מזו: יבינו ויתנסו בטכניקות הטכנולוגיות וגם הפסיכולוגיות, שבהן נוקטים האקרים מקצועיים.

אודות המסלול

האקר פרו הוא מסלול לימודים שנתי הפונה לתלמידי חטיבות הביניים והתיכונים.

התכנית איננה מצריכה כל רקע קודם למעט זיקה בסיסית למחשבים, אנגלית ברמה בסיסית לצורך כתיבת פקודות קוד ומוטיבציה.

לצד זאת, אנו מקפידים לערוך ראיונות קבלה מקדימים בטרם הרישום מול הנער או הנערה, כדי לספר יותר על הקורס, להבין את תחומי העניין שלו או שלה, ולערוך תיאום ציפיות שיאפשר לנו להבטיח חוויה לימודית מהנה, מועילה ובלתי נשכחת.

במידה ועולה תמונת מצב שונה, ובה הקורס איננו מתאים לציפיותיהם של המועמדים, ניתן להתאים להם מסלולי לימוד רבים נוספים המתמקדים יותר בגיימינג או בתכנות WEB .

הקורס כולל 3 שלבים עיקריים:

  • שלב ראשון – היכרות המחשב:
    בשלב זה לומדים המשתתפים והמשתתפות את רכיבי המחשב, ארכיטקטורת מחשבים ורשתות, היכרות ראשונית עם קוד ומבנה הקוד, בדיקה וסקירה של אתרי אינטרנט, היכרות עם מושגים מעולמות המחשבים ועוד.
    נענה על שאלות דוגמת כיצד עובד האינטרנט, כיצד עובדים המחשבים, מהו ראוטר ומה גורם לאתר אינטרנט להיות באוויר.
    זהו שלב המתמקד בתקלות מחשב נפוצות, ושמקנה לתלמידים את הבסיס הנרחב והאיתן כדי להמשיך לשלבים המתקדמים יותר.

  • שלב שני – בניית רשת חברתית:
    שלב סופר מרתק ומהנה לנערים והנערות. במהלך שלב זה, ילמדו המשתתפים כיצד לבנות רשת חברתית ממש כמו פייסבוק, תוך שהם נעזרים בטכנולוגיות הקוד: Html, Css, JavaScript, SQL ו-PHP. אין מדובר בטכנולוגיות קוד שעושות הנחה למשתתפים הצעירים; זהו הידע שבו מחזיקים מתכנתים מקצועיים ובוגרים העובדים גם בחברות מחשבים, אינטרנט והייטק.

  • שלב שלישי – לוחמת סייבר והאקינג:
    כאן נכנס האקשן הגדול והתלמידים והתלמידות נכנסים לנעליהם של לוחמי הסייבר המיומנים ומבינים כיצד טכנולוגיות הקוד מתקשרות זו עם זו, וגם יוצרות חולשות ופריצות הסוללות את הדרך להאקרים לבצע את זממם. מן העבר השני, נכנסים המשתתפים גם לנעליהם של ההאקרים ולומדים כיצד לייצא מתקפות סייבר, להפיל את הרשת החברתית ולערוך מגוון של פעולות האקינג מתוחכמות לפריצת סיסמאות וחשיפת מידע.
קבלו הצצה אל הקורס

היכן הקורס מתקיים?

כיאה למכללה בתחום ההייטק והמחשבים, אנו בשחקים מציעים קורס בניית אתרים לנוער משולב לוחמת סייבר במתכונת אונליין דרך תוכנת ה-ZOOM.

באופן הזה, אנו מסוגלים לתת מענה מקיף ורחב לבני ובנות נוער מכול רחבי הארץ.

זוהי הזדמנות מצוינת לילדיכם להכיר חברים וחברות חדשים מיישובים שונים, ולצד זאת אנו מתפעלים קהילה חברתית תוססת בה התלמידים מבקרים ונהנים מחוויה סטודנטיאלית במלוא מובן המילה. נקרא לזה מעין חוויה של קמפוס לימודים תוסס 🙂 

לצד המתכונת המקוונת, אנו גם עורכים את את תכניות הלימודים שלנו בלמעלה מ-40 מוסדות לימוד שונים באופן פרונטלי. נציין כי מחזורי הפתיחה של הקורסים מותנים במספר משתתפים מסוים ומספר קורסים, ולכן מתכונת ה-Zoom נפתחת באופן רציף ותדיר.

 

'אך עד כמה ניתן דגש על בניית אתרים?'

שאלה נפוצה וחשובה שהורים מקפידים לבדוק עמנו, היא אם אכן הקורס נותן די דגש על בניית אתרים.

בשונה ממסלולי לימוד אחרים המלמדים את בני ובנות הנוער לבנות אתרים בוורדפרס, וויקס או מערכות אחרות, אנו בשחקים מקפידים ללמד את תלמידינו כיצד לבנות אתר מן היסוד.

נסבר מעט את האוזן:

מערכות כגון וויקס או וורדפרס, הן למעשה מערכות No Code, כלומר הן לא מצריכות כל ידע בקוד ומאפשרות להקים אתר מבלי להבין את הטכנולוגיה שמאחוריהן.

אלו הן פלטפורמות נהדרות ומבורכות המאפשרות לכל מי שמעוניין או מעוניינת, לבנות אתר משל עצמם. ישנם אף בוני אתרים מקצועיים שאינם בקיאים בקוד אך מציעים שירות זה ומפיקים אתרים יפהפיים ומקצועיים.

אצלנו הדגש הוא על להבין כיצד אותן פלטפורמות נבנו, מה הן טכנולוגיות הקוד שגורמות לכל זה לפעול.

נדגיש כי זהו חלק מן הקורס, זה לא המוקד. המטרה שלנו היא להכשיר נערים ונערות המבינים את טכנולוגיות הקוד באופן מעמיק ויסודי, עד כדי שהם יבנו רשת חברתית משל עצמם.

אך בו-זמנית, הם יבינו את הנעשה מאחורי הקלעים, וגם ילמדו באופן מאוד ניכר ומורגש, את עקרונות לוחמת הסייבר וההאקינג, ואף יעמיקו לתכנים מתקדמים ומורכבים.

ובהערת אגב, אם חיפשתם אחר חוג בניית אתרים לילדים ולא לבני נוער, נשמח להפנות אתכם אל הקורס המקביל לסייבר קידס.

מבנה תכנית הלימודים

תכנית הלימודים הינה בפריסה שנתית, מפגש אחד לשבוע.

כל מפגש בן 75 דקות.

קהילת שחקים: הרבה מעבר ללימודים

בשחקים אנו נרגשים בכל יום מחדש ובו אנו חוזים כיצד יצרנו הרבה מעבר למכללה, יצרנו קהילה שלמה.

אנו מתחזקים קהילה של תלמידים ותלמידות באינטרנט, ובה עורכים שפע של הגרלות, שיעורי בונוס ומפגשים מקוונים בין החברים והחברות שבמכללה.

אנו סמוכים ובטוחים, כי ילדיכם לא רק יפיקו ידע רב ומיומנויות טכנולוגיות מתקדמות, אלא גם הנאה מרובה וחברים חדשים מכול רחבי הארץ.

התייעצו איתנו

חיפשתם קורס בניית אתרים לנוער ומצאתם אותנו? נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה והתייעצות.

לקבלת מידע והכוונה על מסלולי הלימוד, אנו מזמינים אתכם להשאיר לנו פניה באתר או ליצור עמנו קשר טלפוני (והיי אנחנו סופר חברותיים, אפשר גם לכתוב לנו בוואטסאפ).

השאירו פרטים

השאירו פרטים ויועץ לימודים ישוב אליכם בהקדם.

תפריט:

סושיאל: