/
/
קורסי מחשבים לילדים ללא רקע קודם בתכנות – יש חיה כזאת?

קורסי מחשבים לילדים ללא רקע קודם בתכנות – יש חיה כזאת?

בשחקים סייבר אנו מנצלים כמעט כל הזדמנות שנקרת בדרכנו כדי לענות מיד על השאלה המתבקשת: האם הקורסים הטכנולוגיים שאנו מציעים מצריכים רקע או ניסיון קודם כלשהו מצד הילדים ובני ובנות הנוער?

לא נמתח אתכם גם עכשיו 🙂 אין שום צורך ברקע קודם. אנו מציעים מגוון רחב של קורסי תכנות ומחשבים לילדים ללא רקע קודם, ושמותנים בתנאי סף פשוטים וברורים.

נתחיל מסעיף התנאי החשוב ביותר אל הסעיפים הקלילים ביותר.

ראיון התאמה מקדים

נאמר זאת כך: כל מכללה ללימודי מחשבים לילדים ונוער שאיננה מתנה את הרישום בראיון אישי, צריכה להעלות חשד מסוים. לפחות כך זאת דעתנו.

מטרת ראיון ההתאמה לא לשלול מן הילדים את הזכות ללמוד. חלילה! המטרה שלשמה שחקים נוסדה היא להקנות את הידע לכל מי שמבקש או מבקשת ללמוד זאת.

אך, מבלי כמובן לפגוע בכם ההורים, לעתים הילדים נרשמים לקורס מסוים כי ההורים מכוונים למטרה מסוימת, מדרבנים אותם לשם, בעוד שהילד או הילדה מכוונים למטרה אחרת, או מתעניינים בדבר מה אחר.

הראיון מתבצע מול ההורים, אך חשוב מכך מול הילד/ה או הנער/ה.

השיחה עם ילדכם או ילדתכם זהו שלב מפתח בקבלה אל הקורס. אותה השיחה, מאפשרת לנו לא רק לתאם ציפיות, אלא להבין מה הם הנושאים שמעוררים בילדיכם את הניצוץ בעיניים, מה הם מדמיינים את עצמם עושים עם הידע שירכשו בקורס.

כבר היו לנו לא מעט מקרים בהם ילד והוריו הגיעו להתעניין בקורס פייתון לילדים ואילו לבסוף נרשמו לקורס תכנות במיינקראפט. כבר היו מקרים שהגיעה אלינו נערה שביקשה ללמוד לבנות אתרים, ולבסוף ביקשה לנתב את דרכה המקצועית אל עולמות לוחמת הסייבר עם קורס סייבר לנוער.

בראיון ההתאמה, השמיים הם הגבול. זו ממש לא קלישאה.

אנגלית ברמה בסיסית טובה

כאשר אנחנו מדברים על אנגלית ברמה בסיסית, כוונתנו היא לא ליכולת שיחה אלא להיכרות עם כל אותיות ה-ABC והיכולת לקרוא משפטים ומילים בסיסיות.

היכרות עם השפה האנגלית היא המפתח לעולמות התכנות שכן כל טכנולוגיות הקוד באשר הן, נכתבות בשפה זו. אם מגיע אלינו ילד בכיתה ג’ שאיננו מכיר את האותיות, הרי שהוא יחווה קשיים בנושאים הבסיסיים ביותר.

יתרה מזאת, אנו שמחים תמיד לספר כי מסלולי הלימוד שלנו לא רק שמעשירים את עולמם של הילדים בתחומי המחשוב והתכנות, אלא גם משפרים באופן ניכר את בקיאותם בשפה האנגלית. 

זהו כיף ענק לראות את הילדים יוצאים מן המסלולים שלנו עם שפע של ידע כללי החוצה את הקווים של עולמות הסייבר והמחשבים.

זיקה בסיסית למחשבים

נדגיש שוב ושוב כי אין כל צורך בהיכרות קודמת עם עולמות התכנות. הרי לשם מה הקמנו את שחקים אם לא לכך?

אולם בכל זאת, רקע מסוים במחשבים, היכרות בסיסית עם מערכות הפעלה, שימוש במקלדת ועכבר, הם בגדר חובה.

זהו התנאי האחרון ולמעשה הזניח ביותר שכן רוב התלמידים והתלמידות המבקשים ללמוד מחשבים, לא סתם נטו לכיוון זה. הם מגיעים משם בין כה וכה.

גם כאן אנו שמחים לספר כי למסלולי הלימוד שלנו ישנה השפעה מדהימה על מוטוריקת המחשב של המשתתפים והמשתתפות. שליטת עין – מקלדת – עכבר מדהימה וזריזה.

אלו הן מיומנויות רכות בסיסיות וחשובות כיום בתעשייה, וחלק בלתי נפרד מסביבת עבודתם של רבים.

התייעצו איתנו

בשחקים אנו שמחים להציע מגוון מסלולי לימוד לילדים ונוער, לימודי סייבר, פייתון, תכנות במיינקראפט, רובלוקס (בניית משחקי מחשב בתלת ממד) ועוד מגוון תכניות מרתקות ומעשירות.

בכל שאלה והתייעצות, אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר טלפוני, לכתוב לנו בוואטסאפ או להשאיר פניה בתאר ונשוב אליכם בהקדם האפשרי. 

השאירו פרטים

השאירו פרטים ויועץ לימודים ישוב אליכם בהקדם.

תפריט:

סושיאל: