/
/
קהילת הדיסקורד של שחקים

קהילת הדיסקורד של שחקים

הורים אמנם לרוב לא שוקלים לשאול אותנו אם ישנה חוויה סטודנטיאלית מסוימת הצפויה לילדיהם במהלך הלימודים, אך אנחנו במכללת שחקים.. ובכן.. שמחים להשוויץ בקהילה התוססת שבנינו סביבנו 🙂

קצת רקע לפני שנקפוץ אל המים העמוקים:

דיסקורד (Discord) זאת אפליקציה שניתן להתקין במחשב ובנייד. היא חינמית לחלוטין ומזכירה מעין ICQ (העלינו נשכחות לא?)  עם מגוון של קהילות, בעיקר קהילות בנושאי הגיימינג.

היא מאפשרת למשתמשים והמשתמשות להתכתב אלו עם אלו, לערוך שיחות שמע, שיחות ווידאו, לשלוח הודעות פרטיות וכמובן דיונים קהילתיים.

מפתחים שונים יכולים ממש לערוך אימות מול הנהלת דיסקורד עצמה ולייצר לעצמם קהילות רשמיות בנושאים דוגמת פיתוח משחקי מחשב, משחקים מסוימים, נושאים שונים בעולמות המחשוב כגון קריפטו, ביטקוין, גיימינג, NFT ועוד.

איפה דיסקורד פוגשת אותנו?

כבר כאשר עלו בקרבנו המחשבות הראשונות על הקמתה של מכללת שחקים, היה לנו ברור כשמש כי אנו מכוונים לפסגות הרבה יותר גבוהות מ’רק’ ללמוד.

במאמרי מידע רבים שאנו מפרסמים אודות הקורסים שלנו, אנחנו מדגישים כי מבנה תכניות הלימוד מבוסס על לימוד תוך כדי תנועה, מתוך מטרה, ולא לימוד לשם הלימוד בלבד. ללמוד קוד תוך כדי שמשחקים במחשב, או תוך כדי שהתלמידים עוטים על עצמם משחקי תפקידים שונים. לא לשנן קוד ותו לא. התפוקה פחותה והעניין של התלמידים ירד כך בהדרגה.

אותה גישה בדיוק, היא זו שהכווינה אותנו ודרבנה אותנו להקים לשחקים קהילה משלה בדיסקורד.

החוויה הסטודנטיאלית של המרחב המקוון

לפחות נכון לכתיבתן של שורות אלו ממש, בקהילה של שחקים משתתפים ומשתתפות כ-400 ילדים ובני נוער, כאשר בקצב עקבי מצטרפים עוד ועוד תלמידים ותלמידות. כולם ככולם נהנים מתכנים חינמיים, פעילויות וגם סתם רוצים לשוחח עם חברים לכיתה, להתעדכן ולהחליף חוויות ומסרים.

זוהי דרך נפלאה להכיר את החברים לכיתה, ילדים ובני נוער מקורסים שונים נוספים ולרכוש חברים חדשים מכל רחבי הארץ.

חשוב לציין כי הקהילה שלנו מפוקחת בכל עת על-ידי המדריכים והמדריכות של שחקים. המטרה שלנו היא להבטיח סביבה נעימה ומכילה עבור כולם וכולן.

שפע של פעילויות מעבר לשעות הלימודים

כבר אמרנו שבאנו ליצור כאן משהו שונה? 🙂

כי מעבר לכל מה שתואר עד כה, אנו עורכים שיעור שבועי בקבילה עבור תלמידי ותלמידות שחקים, והוא חינמי לחלוטין.

בדרך כלל, תכניות הלימוד שלנו מתקיימות על בסיס של מפגש שבועי. הצטרפות לקהילת הדיסקורד שלנו מקנה לתלמידים והתלמידות שיעור נוסף שאנו קוראים לו ‘מפגש קהילתי’.

התלמידים של שחקים פוגשים במדריכים, המפתחים ובוני המשחקים המלמדים במכללה. מדברים איתם, לומדים תכנים חדשים ונדבכים נוספים של תכנות וגיימינג.

המון המון ערך, וללא כל עלות נוספת.

בקהילה שלנו לומדים המשתתפים והמשתתפות על פתרונות סייבר, יוצרים פרויקטים חדשים, משחקים ביחד במיינקראפט, נחשפים לעולמות טכנולוגיים חדשים והכל מתוך הוויה חברתית.

מדי פעם אנו עורכים טורנירים במהלכם מוגרלים משחקים, גיפט קארדים ועוד מגוון רחב של פרסים והפתעות.

רוצים לדעת יותר?

באתרנו תוכלו למצוא את כל המידע אודות תכניות הלימוד שלנו לסייבר, קוד וגיימינג. כמו גם מידע משלים בבלוג המתעדכן מדי חודש וחודש.

לצד זאת, תמיד נשמח לציין כי יועצי הלימודים של שחקים ישמחו לעמוד לשירותכם בכל שאלה והתייעצות. 

השאירו לנו פניה באתר, כתבו לנו בוואטסאפ או צרו עמנו קשר טלפוני, ונשמח לסייע.

השאירו פרטים

השאירו פרטים ויועץ לימודים ישוב אליכם בהקדם.

תפריט:

סושיאל: