/
/
חוג תכנות לילדים בדרום

חוג תכנות לילדים בדרום

ברוכים הבאים למכללת שחקים סייבר המתמחה בלימודי תכנות, סייבר וגיימינג לילדים ובני ובנות נוער.

בחיפושכם וחיפשוכן אחר לימודי תכנות לילדים בדרום הארץ, וודאי אתם שואלים – למה בכל זאת אנו מציעים את עצמנו שהרי אין מדובר בלימודים פרונטליים? 

את שחקים הקמנו כדי להנגיש את לימודי המחשבים לילדים ונוער מכל רחבי הארץ. עידו דויטש, ממקימי המכללה, יליד קריית שמונה, חווה בעצמו את המחסור העצום שבנגישותם של קורסים וחוגי העשרה בקצוותיה של הארץ. 

מתוך הדרייב שלנו לאפשר לכל ילד וילדה להגשים את חלומותיהם ורצונותיהם, יצרנו שורה של מסלול לימוד לתכנות וסייבר המדמים לימודים פרונטליים, שיוצרים סביבה חברתית ושמאפשרים לרכוש הן ידע פרקטי והן חברים חדשים מכל נקודה ונקודה בישראל.

שיטת הלימוד שלנו

לימודים יכולים להיות אתגר, וכל שכן כאשר מדובר במסלולים טכנולוגיים.

מהיכרות אישית, כאנשי מחשבים בעצמנו, אנו מודעים לכך שלימודי מחשבים עלולים להיות עמוסים ומאתגרים. הבעיה המרכזית עליה שמנו את האצבע, היא בכך שהמסלולים האקדמיים והמקצועיים השונים, מלמדים קוד לשם לימוד הקוד.

בכל מסלול לימודי אותו אנו מציעים כאן, אנו מלמדים קוד לשם החוויה. את הקוד לומדים ‘על הדרך’, תוך כדי תנועה, במהלכם של תרגולים, משחקי תפקידים, טורנירים ושלל רגעים מותחים ומלאי אדרנלין.

באופן הזה, כל ילד וילדה, כל נער ונערה, היוצאים מן המפגש, מחכים בכיליון עיניים אל המפגש הבא 🙂

קמפוס הלימודים שלנו

אם העמסנו במידע אז דעו שהחל מן הפסקה הבאה אנו מדברים על מסלולי הלימוד עצמם!

אך חשוב לנו להתייחס ולו לרגע אל קמפוס הלימודים הווירטואלי שיצרנו.

אם תשאלו אותנו, כל סביבה לימודית מוכרחה להיות מגובה בסביבה חברתית מהנה ומגובשת. בדיוק מתוך התפיסה הזו, יצרנו לשחקים סייבר קהילה מקוונת בפלטפורמת דיסקורד. זהו האייסיקיו של היום, כאשר דיסקורד מאפשרת להקים קהילות שונות ובנושאים שונים.

אין זה מקרי שבחרנו בה, כיוון שדיסקורד נחשבת לפופולרית מאוד בקרב קהילות הגיימינג.

תלמידי ותלמידות מכללת שחקים נהנים מסביבה חברתית (שמפוקחת על-ידי המרצים שלנו), שיעורי אקסטרה ללא עלות, טורנירים, הגרלות ושלל פעילויות כיאה לקמפוס לימודי 🙂

מסלולי תכנות לילדים

באשר לחיפושכם אחר לימודי תכנות לילדים בדרום הארץ, זה הזמן לצלול אל תוך מגוון המסלולים שאנו מציעים.

קורס מיינקראפט

מיינקראפט הוא משחק מחשב המציע עולם וירטואלי ובתוכו השחקן או השחקנית יכולים לעשות כל שעולה על רוחם עם דמות ווירטואלית.

המשחק צבר פופולריות מדהימה וכיום מתהדר בתואר המשחק המשוחק ביותר בהיסטוריה. עם מיליוני ילדים ובני ובנות נוער המשחקים בו, יוצרי מיינקראפט תיעלו את הכוח האדיר בידיהם ויצרו גרסה נוספת בה ניתן ללמוד כיצד לתכנת דרך המשחק.

לאורך הקורס, נלמד כיצד לתכנת ב-3 שפות קוד: סקראצ’, פיית’ון וג’אווה סקריפט. נחולל שינויים מדהימים במשחק ותוך כדי הנאה נלמד קוד. ממש כך.

במהלך הקורס נלמד מודינג שזוהי טכניקה ובה אנו משנים לחלוטין את העולם הווירטואלי. מדובר בטכניקות המצריכות ידע תכנותי ברמה גבוהה. על כל אלו אמון צוות המרצים והצרות של מכללת שחקים.

הקורס מתאים בעיקר לילדים בגילאי יסודי ועד לחטיבה כולל.

לימודי סייבר לילדים

הכירו את קורס Cyber Kids  ללימודי תכנות ואבטחת מידע.

זהו קורס שקיימת לו גם מקבילה המתאימה לבני ובנות נוער. במהלכו רוכשים המשתתפים והמשתתפות ידע עצום ופרקטי בנושאי אבטחת מידע, סייבר, תכנות ובניית אתרים.

כיצד זה בא לידי ביטוי בפועל? נשמח להסביר זאת דרך 3 השלבים של הקורס:

  • מבואות במחשבים – בשלב המבואות נלמד להכיר את המחשב, כיצד הוא עובד, כיצד אינטרנט עובד. מהו שרת אחסון? מהו אתר אינטרנט? כיצד אתרי אינטרנט מוצגים לנו ועולים לאוויר? נכיר את האופן שבו WIFI עובד, ונתפעל תקלות נפוצות הן בנושאי חומרה והן בנושאי תוכנה.
  • שפות קוד – במהלך השלב השני, למדים המשתתפים 3 טכנולוגיות קוד: HTML, CSS ו-Java Script. אין מקום לדיבורים באוויר וכל משתתף ומשתתפת יבנו אתר אינטרנט משל עצמם באמצעות הידע שירכשו בשפות הקוד הללו.
  • לימודי אבטחת מידע וסייבר – בשלב זה אנו נלמד כיצד לרתום את הידע שרכשנו בקוד כדי להבין את החולשות שמתקיימות בין השפות השונות. אנו נייצא מתקפות סייבר ונפיל את האתר שבנינו.

במהלך הקורס נלמד מגוון רחב של מתקפות סייבר שונות, וניכנס הן נעליהם של לוחמי הסייבר והן לנעליהם של ההאקרים.

זהו מסלול לימודי עשיר בתכנים ובחוויות, רווי באדרנלין וכיף.

מסלולי תכנות לנוער

חיפשתם חוג תכנות לילדים בדרום והתכוונתם בכלל לבני ובנות נוער? יש לנו מסלולים המותאמים לשכבת הגיל מחטיבת הביניים ועד לתיכון, כולל.

קורס האקר פרו

קורס האקר פרו הוא למעשה המקבילה של לימודי סייבר קידס. השוני ניכר בקושי של התכנים הנלמדים ורמתם.

הלימודים מעמיקים יותר ממסלול הסייבר קידס, ובהם אנו מרשים לעצמנו ללמד את המשתתפים והמשתתפות עוד 2 שפות קוד נוספות: PHP ו-SQL. 

בזכות הכרתם אותן השפות, אנו נבנה במו ידינו רשת חברתית, ממש כמו פייסבוק.

גם כאן, אנו ניכנס אל נעליהם של ההאקרים ונלמד כיצד להפיל את הרשת החברתית שבנינו. מנגד, ניכנס לנעליהם של לוחמי הסייבר ונגן על הנכסים הדיגיטליים שלנו בחירוף נפש.

זהו קורס מרתק ומעמיק ובמהלכו לומדים המשתתפים עוד מגוון רחב של טכניקות לייצוא מתקפות סייבר. 

קורס פיית'ון

מסלול פיית’ון לנוער פונה נכון להיום אך ורק לבני ובנות נוער, וזאת לאור מורכבותו של המסלול.

במהלך הקורס נלמד את שפת הפיית’ון על בוריה החל ממתודות עבודה סדורות, דרך טכניקות עבודה נפוצות ועד למגוון רחב של תרגולים המציגים את שימושיה העיקריים של שפת הקוד.

לאור העובדה שמדובר בשפת קוד פופולרית גם בקרב האקרים, אנו בשחקים סייבר שמחים להציע את המסלול הראשון בישראל שמשלב בין לימודי תכנות בפיית’ון לבין לימודי האקינג.

קורס רובלוקס

אם חיפשתם אחר חוג גיימינג לילדים, אנו נשמח לספר לכם יותר אודות קורס רובלוקס לבניית משחקי מחשב תלת ממדיים.

אם ננסה לתמצת את משמעותה של רובלוקס, הרי שמדובר בפלטפורמה חברתית רק שבה היוזרים, הגולשים הם למעשה גם אלו שבונים את משחקי המחשב, או אלו שמשחקים בהם.

זהו עולם שלם ומרתק וישנן אף חברות גיימינג שממש תרות אחר מתכנתים. בני ובנות נוער יכולים להתפרנס הלכה למעשה כתוצאה מן המשחקים שהם יתכנו ברובלוקס.

במהלך הקורס, למדים המשתתפים תכנות מונחה עצמים בשפת LUA. בוגרי מכללת שחקים יוצאים עם ידע תכנותי ברמה הגבוהה ביותר.

מבנה המסלול + תנאי קבלה

כלל תכניות הלימוד אורכות כשנה, כל מפגש בן 75 דקות (כי שעה זה לחלשים).

הקבלה לכל מסלולי הלימוד מותנית בראיון אישי. המטרה שלנו היא לערוך תיאום ציפיות עם התלמיד/ה, ובמידת הצורך גם להמליץ על קורסים אחרים שיכולים להתאים יותר.

כבר היו לנו מועמדים שרצו בקורס א’, גילו בראיון הקבלה כי אופיו של המסלול שונה ממה שחשבו, ובמהלך המפגש הכוונו לקורס שענה ועלה על הציפיות.

חיפשתם לימודי תכנות לילדים בדרום? התייעצו איתנו

אנו במכללת שחקים שמחים לעמוד לרשותכם בכל שאלה והתייעצות.

לשאלות בנושא לימודי תכנות לילדים, צרו עמנו קשר טלפוני, כתבו לנו בוואטסאפ או השאירו פניה באתר.

השאירו פרטים

השאירו פרטים ויועץ לימודים ישוב אליכם בהקדם.

תפריט:

סושיאל: