/
/
האם לילד שלי מתאים ללמוד מחשבים?

האם לילד שלי מתאים ללמוד מחשבים?

במכללת שחקים סייבר אנו מתמחים בלימוד קוד, תכנות וסייבר לילדים ובני ובנות נוער, מגילאי היסודי, דרך גילאי חטיבות הביניים ועד לגילאי התיכון.

לעתים אנו פוגשים בילדים ובני נוער חדורי מטרה, לעתים דווקא בהורים שמעוניינים שילדיהם ילמדו וייחשפו לעולמות המחשבים. לעתים מנגד, אנו פוגשים בהורים וילדיהם שמתלבטים אם תכניות הלימוד יתאימו להם, ואם כן – אז אילו מבין ההיצע יענו על הציפיות?

טבעי והגיוני לחלוטין שבתחומי לימוד שטרם נחשפנו אליהם קודם, נמצא את עצמנו בצומת דרכים; ובדיוק לשם כך, הצוות המקצועי שלנו שמח לסייע עם ראיון קבלה אישי מקיף ומעמיק שמטרתו להבין את רצונות הילד/ה ולהתאים את המסלול המדויק.

תנאי הקבלה ה'יבשים' למסלולי המחשבים

באופן מכוון אנו פותחים עם תנאי הקבלה שלנו.

כלל מסלולי הלימוד של שחקים סייבר, הם ברמה מקצועית מאוד גבוהה ומטרתם לא רק להקנות ידע בתכנות, אלא ממש פרקטיקה בתכנות. כל ילד וילדה, כל בן ובת נוער יוצאים עם ידע מעשי אותו הם יכולים ליישם הלכה למעשה.

ובכל זאת, על אף המסלולים המורכבים, הרי שתנאי הקבלה אינם נוקשים כלל:

  • אנגלית בסיסית – אין צורך באנגלית ברמה גבוהה, אלא רק ביכולת להבין את האותיות ולקרוא את המילים. זאת כיוון שפקודות הקוד השונות כולן ככולן נכתבות בשפה האנגלית.
  • זיקה בסיסית למחשבים – אנחנו לא מצפים, בטח שלא מילד או ילדה בגילאי היסודי, להיות ספצים במחשבים. הרי בסופו של דבר צריך להתחיל איפשהו, ומי אנחנו כמכללה לילדים ונוער שלא נהיה נקודת הפתיחה? כל מה שצריך הוא זיקה בסיסית טבעית למחשבים.
אז פתחנו בתנאי הקבלה הפורמליים, ומכאן נמשיך אל ראיון הקבלה האישי שנועד לענות על השאלה הגדולה מכול – האם זה בשביל ילדינו?

מטרת ראיון הקבלה האישי

הסוד להצלחה בכל תכנית לימודית, ובטח בתכניות לימוד הסובבות סביב נושאים מאתגרים דוגמת מחשבים, טמון ביכולת של המשתתפים והמשתתפות ליהנות מן המסלול.

אנו מקפידים על ראיון קבלה אישי מעמיק שנועד לפגוש בראש ובראשונה את הילד/ה. 

נכון, להורים יש מקום מאוד חשוב בבחירת הקורס, אך בסופו של יום, אלו הם הילדים שיגיעו אליו, והם צריכים ליהנות מן החומר הלימודי.

כבר היו לנו מקרים בהם נער שרצה ללמוד גיימינג, לפתע גילה שהזיקה שלו נמשכת הרבה יותר אל עולמות הסייבר. וכבר פגשנו בילדה שמאוד אהבה לשחק במיינקראפט, אך גילתה שיש לה את היכולת לבנות משחקי מחשב בתלת ממד באמצעות רובלוקס.

מטרת הראיון האישי היא לשקף את הרצון של ילדיכם, ויותר מכך – להבין יחד איתם את רצונותיהם שלהם.

האם ההורים שותפים בראיון?

וודאי שכן 🙂

וחשוב לנו נורא להסיר את הספק על כך.

הראיון האישי מתבצע יחד אתכם, ומטרותיו לספר לכם ולילדיכם על הקורסים השונים, ולהכווין אל המסלולים שעונים באופן המדויק ביותר על הציפיות.

המטרה שלנו היא למנוע מצב ובו ילדיכם יתחילו בתכנית הלימודים, וירגישו שאינם מתאימים. נקודת הפתיחה היא החשובה ביותר, והיא זו שתאפשר להם לשמר את הניצוץ בכל מפגש ומפגש מחדש.

מסלולי הלימוד של שחקים

בשחקים סייבר אנו שמחים להציע מגוון של מסלולי לימוד המתאימים לילדים ובני נוער:

קורס מיינקראפט

תכנית לימוד ובמהלכה ישחקו המשתתפים והמשתתפות במשחק המשוחק ביותר בהיסטוריה – מיינקראפט.

סוד הקסם שלו איננו נעוץ בגרפיקה (שלמעשה איננה מתהדרת במראה מרשים כלשהו), אלא בקונספט. המשחק מציע עולם וירטואלי בו כל שחקן ושחקנית הם לרשות עצמם, ואינם מחויבים עם הדמות הוירטואלית שלהם לשום משימה או מטלה.

הקורס מתרכז בגרסת מיינקראפט העונה לשם גרסת Education ובה ניתן להזריק קוד ולבצע שינויים תכנותיים.

במהלך המסלול למדים המשתתפים 3 טכנולוגיות קוד:

  • שפת פיית’ון
  • שפת JavaScript
  • ושפת סקראצ’ הנחשבת לקלה ומהנה לילדים
2 השפות הראשונות מהוות חלק בלתי נפרד מעולמות תכנות ה-WEB והאפליקציות. והשפה השלישית שפת הסקראצ’ מהווה דרך נפלאה ופשוטה ללימוד קוד באמצעים וויזואליים.
 

קורס Cyber Kids

לימודי סייבר קידס חושפים את המשתפים והמשתתפות לעולמות אבטחת המידע, הסייבר וההאקינג.

אנו עושים זאת שלב אחר שלב, ומחלקים את הקורס ל-3 שלבים מרכזיים:

  • לימודי מבואות המחשב – אנו עונים על שאלות רבות ושונות כגון מהי רשת WIFI, כיצד האינטרנט עובד, כיצד פותרים מגוון תקלות תוכנה וחומרה ועוד.
    עם סיום שלב זה, היו סמוכים ובטוחים שיהיו לכם אנשי טכני שיסייעו לכם בכל תקלה 🙂
  • לימודי קוד – הלימודים מתרכזים ב-3 טכנולוגיות קוד: HTML, CSS ו-JavaScript. עם טכנולוגיות קוד אלו נהוג לבנות אתרי אינטרנט גם בחברות בניית אתרים מקצועיות. וכמובן שאל לנו ללמד שפות קוד מבלי לחוות אותן הלכה למעשה. כל התלמידים והתלמידות בונים אתר במסגרת פרויקט בקורס.
  • לימודי סייבר – האקשן הגדול! הילדים והילדות ילמדו כיצד לנצל את חולשות הקוד של האתר ולהפיל אותו. לצד מתקפת סייבר זו, נלמד לייצא עוד מגוון מתקפות סייבר וגם ניכנס לנעליהם של לוחמי הסייבר ונתמגן מפניהן.

קורס רובלוקס

רובלוקס היא פלטפורמה חברתית שמשלבת בין גיימינג לבין רשת חברתית. אלו שבונים את משחקי המחשב הם גם אלו שגולשים בה!

את הקונספט המדליק הזה ריכזנו בתוך קורס רובלוקס ובו הילדים והילדות לומדים תכנות מונחה עצמים בשפת LUA וממש בונים משחקי מחשב שיכולים להפוך לדרך הוויראלי הבא.

עם סוף הלימודים, בוגרי הקורס יכולים לעבוד בתחום! ממש כך, כמתכנתים ומתכנתות לכל דבר ועניין. ישנן חברות גיימינג רבות המחפשות אחר בני ובנות נוער מומחים לרובלוקס, והן מחפשות בנרות אחר מומחים שיצטרפו לשורותיהן.

למידע נוסף על הקורס

מידע אודות הקורסים

כל מסלולי הלימוד אורכים כשנה, כל מפגש הוא בן 75 דקות.

הקורסים נלמדים במתכונת פרונטלית או מקוונת ב-ZOOM.

התייעצו איתנו

רוצים לדעת יותר? לבחון איתנו מה מבין מסלולי הלימודים יתאים לילדיכם? 

בכל שאלה והתייעצות, אנו מזמינים אתכם ואתכן להשאיר לנו פניה באתר, ליצור עמנו קשר טלפוני או לכתוב לנו בוואטסאפ.

השאירו פרטים

השאירו פרטים ויועץ לימודים ישוב אליכם בהקדם.

תפריט:

סושיאל: