/
/
אתר תכנות לילדים? הכירו את שחקים

אתר תכנות לילדים? הכירו את שחקים

ברוכים הבאים למכללת שחקים סייבר 🙂 בחיפושכם אחר אתר ללימודי תכנות לילדים אנו קפצנו לכם בתוצאות? קודם כל איזה כיף שמצאתם אותנו! ונשמח לספר לכם אודותינו, מה אנחנו מציעים ולמה (לדעתנו הסובייקטיבית כמובן) לימודי תכנות מוקלטים ומוכנים מראש באתר אינטרנט הם פחות עדיפים מאשר קורסי האונליין שאנחנו מציעים.

שחקים סייבר הוקמה למען הנגשת עולמות התכנות, הסייבר וההאקינג לילדים מגילאי יסודי ועד לתיכון כולל. 

תכניות הלימוד שלנו מועברות פרונטלית בלמעלה מ-40 מוסדות ברחבי הארץ, אולם עיקר הפעילות שלנו בהחלט מורגשת במרחב המקוון כאשר קורסי האונליין שלנו נפתחים באופן עקבי עם תלמידים ותלמידות מכל רחבי הארץ.

לצד מסלולי הלימוד שמועברים LIVE בזום, אנו מתפעלים ‘קמפוס סטודנטיאלי’ בו כל תלמידי ותלמידות המכללה חברים, ונהנים מתכנים חינמיים, שיעורי אקסטרה, טורנירים ותחרויות, ומרחב חברתי תוסס ומהנה (שכמובן מפוקח בקפידה על-ידי צוות המדריכים שלנו).

למה קורס LIVE ולא אתר תכנות מוקלט?

מטבע הדברים שאתם קוראים את המילים הללו בחשד מסוים, הרי באנו להציע את השירות שלנו. אבל חכו עוד רגע אחד 🙂

תכנות הוא תחום שכאנשי מחשבים, אנו מרשים לעצמנו לתאר אותו כקשה, מורכב ואפילו.. כן.. משעמם לעתים. כאשר ניגשים ללמוד תכנות דרך סרטון שאומר לנו לעשות א’, ב’ ו-ג’ כמו רובוטים, הרי שאין פה ניצוץ, אין פה משהו שמשלהב אותנו ומדרבן אותנו לסרטון הבא. 

בנוסף, תכנות הוא עולם שבו יכולות טכניות נפגשות עם יצירתיות. אנחנו מוכרחים לחשוב מחוץ לקופסה, ולעתים קרובות זו הדרך היחידה למצוא פתרונות טכנולוגיים הולמים.

בסרטונים שבהם מלמדים אותנו לעשות דברים בע”פ, הרי שאין כל סיכוי אמיתי לפתח יכולת לחשיבה מחוץ לקופסה. או לפחות – אנו נפגוש במעין תקרת זכוכית מסוימת, שכן לא יהיה מקור בר סמכא אנושי שידרבן אותנו הלאה, או שישלים לנו את המידע החסר.

לכן, עם כל הכבוד שיש לנו לאתר תכנות לילדים כזה או אחר, הרי שקורס LIVE בזום שמועבר על-ידי מרצים ומרצות, מביא איתו עולם שלם של יכולות.

אופן הלימוד שלנו

ופסקה זו מובילה אותנו לדבר הבא – הגישה הלימודית שלנו.

אנו לא מאמינים בלימוד קוד לשם לימוד הקוד (מה שקורה הרבה בסרטונים מוקלטים מראש של תכנות). אנו מאמינים ודוגלים בשיטה של לימוד קוד לשם החוויה. ללמוד את הקוד על הדרך, מן הדלת האחורית.

כלל תוכניות הלימוד שלנו משלבות טורנירים, משחקים ושלל חוויות נהדרות שבהן הקוד מושרש ומוטמע בתלמידים בכדרך אגב, ולא באופן ישיר.

מסלולי האונליין שלנו

1. קורס מיינקראפט

דרך נהדרת ללמד ילדים תכנות באמצעות חוויה.

קורס מיינקראפט מלמד את הילדים והילדות כיצד לתכנת ב-3 שפות קוד: פיית’ון, ג’אווה סקריפט ושפת סקראצ’.

תכנית הלימודים כוללת את השימוש במיינקראפט Education, גרסה מקבילה ובהניתן להזריק פקודות קוד ולבצע שינויים המופיעים מידית בתוך המשחק.

נוסף על כך, אנו שמחים להציע לימודים מקיפים למודינג ובו אנו למעשה ‘בוראים’ מחדש את המשחק. משנים את כללי הפיזיקה, יוצרים עולמות חדשים ויוצקים תוכן חדש למשחק.

ממש ניתן לשנות את המשחק באופן דרמטי ולבלי היכר.

הקורס פונה לילדים ועד לבני נוער, ומקנה פרקטיקה והבנה גבוהות בשפות הקוד הנלמדות.

2. חוגי סייבר

אנו מציעים את המסלול בשני פורמטים; האחד קורס סייבר קידס הפונה לגילאי היסודי והשני קורס האקר פרו הפונה לבני ובנות נוער.

את מסלולי הלימודים אנו נוהגים לחלק ל-3 שלבים (תקף לשני חתכי הגילאים):

  • מבואות במחשבים – מבואות שעושים המון סדר, אך גם נותנים לא מעט פרקטיקה! אנו נלמד לתפעל ולתקן תקלות מחשב נפוצות, נבין מהו אינטרנט, כיצד הוא עובד, מה גורם לאתרי אינטרנט לעבוד ואיך כל הפלא הזה שנקרא WIFI עובד. זה על קצה המזלג כמובן, אך עם סיום שלב זה, ילדיכם יהיו טכנאי המחשב של הבית.
  • שפות קוד – בקורס סייבר קידס לילדים אנו לומדים 3 שפות קוד: HTML, CSS ו-Java Script. יחד איתן, אנו נבנה אתר אינטרנט ממש מעשה ידיהם של ילדיכם. בקורס האקר פרו למשל, לומדים עוד 2 שפות נוספות: SQL ו-PHP. יחד איתן אנו בונים רשת חברתית ממש בדומה לפייסבוק.
  • האקינג ולוחמת סייבר – בשלב זה אנו לומדים כיצד להפיל את האתר / הרשת החברתית שבנינו. מנצלים את החולשות שקיימות בקשר שבין שפות הקוד השונות. לצד זאת, לומדים עוד מגוון רחב של מתקפות סייבר, וכן נכנסים לנעליהם של לוחמי הסייבר ועומדים על המשמר עבור הנכסים הדיגיטליים השונים.
בדומה למיינקראפט המשלב משחק עם לימוד, גם כאן, כל הלימוד נעשה תוך כדי משחקי תפקידים, עלילות וטורנירים חווייתיים.

3. קורס רובלוקס

ואם כבר דיברנו על ללמוד תכנות תוך כדי משחק, אי אפשר שלא לספר גם על חוג גיימינג לילדים נהדר ושמו קורס רובלוקס.

רובלוקס היא פלטפורמה חברתית שדומה לפייסבוק נאמר כך, רק שכאן היוזרים הם גם בוני משחקי מחשב על מנוע רובלוקס. מדובר במשחקי מחשב תלת ממדיים באיכות גרפית גבוהה ומרשימה. היוזרים ברשת החברתית של רובלוקס יכולים להיות השחקנים או אלו שבונים את המשחק עצמו.

לאורך המסלול ילמדו המשתתפים תכנות מונחה עצמים בשפת LUA (ומומלץ מאוד ללמוד אותה לא דרך אתר תכנות לילדים, אלא עם מדריכ/ה באופן מסודר והדרגתי). ילדיכם ירכשו ידע מעשי ומבוקש בבניית משחקים. נספר לכם כי מגוון רחב של חברות גיימינג מחפשות אחר מפתחי רובלוקס, ומעסיקות גם בני ובנות נוער.

משך תכניות הלימודים

כלל תכניות הלימודים אורכות שנה, כל מפגש בן 75 דקות.

תנאי קבלה

התנאים אינם נוקשים והמסלולים פתוחים בפני כל אחד ואחת.

עם זאת, אנו מתנים את הרישום במעבר ראיון קבלה אישי מול סגל תכנית הלימוד. מטרתנו היא לערוך מולכם תיאום ציפיות, ולוודא יחד אתכם מהו הקורס המתאים ביותר עבורכם.

חיפשתם אתר תכנות לילדים ומצאתם את שחקים? התייעצו איתנו

בשחקים אנו נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה.

לרשותכם מוקד יועצי לימוד מקצועיים הבקיאים בכל מסלולי הלימוד המוצעים. נשמח לסייע ולענות על כל שאלה בפירוט.

השאירו פרטים

השאירו פרטים ויועץ לימודים ישוב אליכם בהקדם.

תפריט:

סושיאל: