/
/
קורס יוניטי אונליין

קורס יוניטי אונליין

גיימרים מושבעים ומתחשק לכם לדעת איך הדברים קורים מאחורי הקלעים? הורים לילדים ונוער שרוצים לקחת את היכולות הטכנולוגיות צעד אחד ענק קדימה? ברוכים הבאים לשחקים.

מכללת שחקים סייבר מתמחה בלימודי האקינג, אבטחת מידע וגיימינג לילדים ונוער, מגילאי היסודי ועד לתיכון (כולל).

בקורס יוניטי נלמד לא רק כיצד לפתח באופן עצמאי לחלוטין משחק מחשב תלת ממד, אלא גם את שפת C# שממנה… ובכן ממנה השמיים הם הגבול.

אנו בשחקים מלמדים באופן פרונטלי בלמעלה מ-40 מוסדות לימוד ברחבי הארץ, אך עיקר הפעילות שלנו טמון היטב בקורסים המקוונים. קבלו פרטים נוספים על מחזור בניית משחקי מחשב ב-Unity הקרוב, והתייעצו עם יועצי הלימודים שלנו 🙂

מהי יוניטי?

יוניטי (Unity) היא פלטפורמה לבניית משחקי מחשב שמתאימה הן לבניית משחקים בגרפיקה דו-ממדית והן לבניית משחקי תלת ממד.

מדובר נכון לכתיבת שורות אלו, בפלטפורמת בניית משחקי המחשב המובילה והפופולרית ביותר בעולם, תוך שהיא מאפשרת לתכנת באמצעותה משחקים מרשימים שבהחלט לא יורדים מרמתם של משחקי המחשב המוכרים.

יתרון גדול של יוניטי אל מול פלטפורמות אחרות, ניכר בעובדה שהיא שואפת להוות כמה שיותר כ-One Stop Shop; היא ממשק לבניית משחקים, היא מכילה בתוכה אפשרויות למוניטיזציה (כלומר, להפוך את המשחק לכזה שמאפשר לייצר רווחים עבור בונה המשחק), והיא מקנה לבונה המשחקים אופציות לשיווק יעיל.

למעשה, זוהי הדרך המובילה כיום לבנות משחקים.

בשחקים תלמדו הרבה מעבר ליכולות הסטנדרט של יוניטי

בשביל לדעת לבנות משחקים בפלטפורמת יוניטי, אין כל צורך בידע קודם וכן גם אין כל צורך בידע תכנותי. אך על הפרט השני, בהחלט יש מי שיחלוק על הדעה הזו, וגם אנו במכללת שחקים מצטרפים אל המחנה המתנגד. ומדוע?

בניית משחקים המסתמכת “אך ורק” על היכולות של יוניטי (ויש לא מעט כאלו) עדיין תציב אותנו בעמדה מוגבלת למדי. בשביל לפרוץ את הגבולות ולתכנת כל משחק שרק יעלה על דעתנו, חשוב להצטייד גם ביכולת פרקטית לתכנות בשפת C#, טכנולוגיית הקוד המובילה בתוך יוניטי.

התכנית ללימודי קורס יוניטי אונליין שלנו בשחקים, משלבת בין לימודי יוניטי קלאסיים לבין לימודי שפת סי שארפ לרמת תכנות גבוהה ומקצועית.

למעשה, בוגרי הקורס יוצאים עם כישורי תכנות אותם יוכלו לרתום לעוד מגוון רחב של שימושים מקצועיים עתידיים. 

מבנה תכנית הלימודים

קורס Unity דומה במתכונתו למסלולי הלימוד הנוספים שאנו מציעים, ומתפרש על גבי כשנה, סה”כ 30 מפגשים.

כל מפגש הינו בן 75 דקות (אנחנו לא חסידים גדולים של שעה עגולה בודדה ואוהבים אקסטרה), כאשר כבר מן היום הראשון, התלמידים והתמידות נחשפים ומתרגלים את יסודות התכנות של שפת C#.

הקניית היסודות: כיצד השפה עובדת? מה הן אבני היסוד של השפה? ואיך מתחילים לבנות קוד ברמת הבסיס ועד למתקדם?

במקביל ללימודי שפת סי שארפ, אנו כבר נתחיל ליישם את הידע הנלמד, ולו הבסיסי ביותר, על מגוון פרויקטים בתוך יוניטי: יישומים ואפליקציות כגון חידונים, יצירת שעון מעורר, בניית מיני משחקי מחשב קטנים, משחקי מרוצים ועוד.

תכנות מתקדם והיכרות עומק עם יוניטי: אנו ניקח את הידע שלנו לרמה הבאה ונתחיל ללמוד גם על תכנות מונחה עצמים (Object-Oriented Programming) שתשפר באופן דרמטי את סט הכישורים שלנו והיכולות בפלטפורמה לבניית משחקי מחשב. בין היתר נלמד נושאים תכנותיים מתקדמים כגון מחלקות, הורשה, פולימורפיזם ועוד.

במקביל לשיפור יכולות התכנות בשפת סי שארפ, נלמד לנהל אירועים מורכבים ביוניטי המאפשרים ניהול מספר מרובה של שחקנים, יריות וניקוד, כיצד מוסיפים שלבים למשחק המחשב ועוד.

עיצוב גרפי: חלק מן הקורס מוקדש גם ללימוד עיצוב גרפי למשחקי מחשב.

לשם כך אנו נשתמש בפלטפורמה מן המובילות בעולם העונה לשם בלנדר, ובה נעצב דמויות בתלת ממד.

נלמד ממש כיצד לעצב דמויות תלת ממדיות מהבסיס ועד לרמה מתקדמת, כיצד לייצר דמויות שזזות באנימציה גבוהה, וכן לייבא אותן הישר אל תוך המשחק שאנו בונים.

פרויקט הגמר: בסיום הקורס נבנה פרויקט גמר ע-נ-ק שבמסגרתו נייצר משחק ביוניטי המסוגל לארח בתוכו מספר רב של משתתפים. 

התלמידים והתלמידות יבנו משחק שממש יכול לארח שחקנים בכל העולם.

היבטים שיווקיים: לדעתנו זהו בונוס חשוב, ולצד לימוד בניית משחקי מחשב ביוניטי, נלמד גם כיצד לרתום את הפלטפורמה הזו לכיוונים עסקיים.

נלמד כיצד להטמיע מנגנוני מוניטיזציה שיאפשרו להרוויח מן המשחק, מתי ואיך נכון לעדכן גרסאות עתידיות של המשחק, כיצד לבנות סביבו קהילה ועוד.

למי קורס יוניטי אונליין מתאים?

הקורס מתאים לכולם ולכולן.

אין כל צורך ברקע קודם, ואפילו אין צורך לברר מהי שפת סי שארפ או לקרוא על עיצוב / בניית משחקים.

אנחנו מלמדים הכל מאפס ועד לשלב מתקדם.

זיקה בסיסית למחשבים, אנגלית ברמה בסיסית (לצורך כתיבת הפקודות) ומעבר ראיון קבלה אישי.

מידע נוסף על הראיון ועל תנאי הקבלה תוכלו למצוא כאן.

ותמיד ניתן להתייעץ איתנו

רוצים לדעת יותר על לימודי יוניטי אונליין? לשמוע על מסלולים נוספים שאנו מציעים בתחום הגיימינג דוגמת קורס רובלוקס או קורס מיינקראפט?

במכללת שחקים סייבר אנו מזמינים אתכם/ן ליצור עמנו קשר בכל שאלה. צרו עמנו קשר טלפוני, כתבו לנו בוואטסאפ או השאירו פניה ונציגינו ישובו אליכם בהקדם.

השאירו פרטים

השאירו פרטים ויועץ לימודים ישוב אליכם בהקדם.

תפריט:

סושיאל: