/
/
קורס בניית משחקי מחשב לילדים

קורס בניית משחקי מחשב לילדים

מכללת שחקים סייבר וגיימינג שמחה להציע לתלמידים ותלמידות מגילאי היסודי ועד לתיכון (כולל תיכון!) מסלולי לימוד להכשרת בוני ובונות משחקים בפלטפורמות המובילות בעולם.

מבלים שעות מול מסך המחשב? או שאולי אתם ההורים לילדים וילדות ומתבגרים שנהנים משעות בילוי ממושכות מול המסך? זה הזמן להיכנס אל הנעליים של הצד השני, ולהכיר את עבודתם של בוני ובונות משחקי המחשב. ואל תטעו – ממש לא מדובר בטעימה או דגימה קטנה מיום עבודתו של בונה משחקים – אנחנו הולכים על הקופה, ועושים את זה ביג טיים 🙂

מכללת שחקים - פרקטיקה זה שם המשחק

כל תכניות הלימוד שלנו, החל ממודינג במיינקראפט, דרך לימודי סייבר ואבטחת מידע ועד ללימודי בניית משחקי מחשב לילדים; כולן ככולן מבוססות על הגישה של לימוד תוך כדי תנועה – לימוד מתוך חוויה.

מכללת שחקים מתמחה בלימודי מחשבים לילדים ונוער, והקו המנחה שבו אנחנו נוקטים הוא שאי אפשר להיצמד למתכונות לימודים משעממות ורגילות. זה שייך לעולם של המבוגרים. כאן זה המקום ‘להתפרע’ עם קורסים שמקנים ים של ידע ופרקטיקה, אך עושים זאת דרך משחקי תפקידים, פרויקטים מעשיים, עלילות ושלל טורנירים כיתתיים.

בנוסף לכך, אנו מתפעלים קהילת דיסקורד סופר פעילה השמורה לתלמידי ותלמידות המכללה. מעלים שם תכנים נוספים, עורכים שיעורי בונוס על בסיס שבועי, טורנירים, הגרלות וסתם נהנים ממרחב סטודנטיאלי בטוח, ובו מכירים אחד את השני.

שני מסלולי לימוד לבחירה

ועכשיו אחרי כל ההקדמה – אילו מסלולי לימוד אנו מציעים בחיפושכם אחר קורס בניית משחקי מחשב לילדים?

באפשרותכם לבחור בין קורס בניית משחקי מחשב ברובלוקס לבין קורס בניית משחקי מחשב בפלטפורמת יוניטי

שני הקורסים פרקטיים בטירוף ומלמדים כיצד לבנות משחקי מחשב מדהימים. בואו נצלול לרגע להכיר את ההבדלים.

המשותף לשני המסלולים

גם רובלוקס וגם יוניטי הן שתיהן פלטפורמות מבוססות ומוכרות לבניית משחקי מחשב בדו ובתלת ממד.

שתיהן מאפשרות להגיע לרמת ביצועים גבוהה מאוד, גרפיקה מרשימה ומשחקי המחשב הבנויים עליהן לא רק שמשוחקים על-ידי מיליוני יוזרים ברחבי העולם, הם גם מכניסים לא מעט כסף עבור בוני ובונות האתרים.

בין שתבחרו במסלול רובלוקס ובין שתבחרו במסלול יוניטי, בשני הקורסים נצלול אל תוך מעמקי הפלטפורמות ונכיר היטב כיצד לבנות משחקי מחשב מרשימים מאפס ועד לרמה המתקדמת ביותר.

ברובלוקס נלמד תכנות בשפת הקוד LUA

זוהי שפת קוד שניתן לכנות אותה כמעין שפת אחות לטכנולוגיית הקוד סי שארפ (ידוע גם בכיתוב C#).

זהו תכנות מונחה עצמים, ובמהלך הקורס ללימודי רובלוקס לא רק שנלמד כיצד לבנות משחקים בפלטפורמה, אלא כיצד לשכלל ולשדרג משמעותית את יכולות בניית המשחקים שלנו עם עקרונות תכנות שונים כגון שימוש במשתנים, שימוש בפונקציות, ניהול של אירועים, אובייקטים, מחלקות ועד להיבטים מתקדמים כגון פונקציות ולולאות. 

ביוניטי נלמד תכנות בשפת הקוד C#

בדומה לרובלוקס, גם ביוניטי ישנה האפשרות להסתמך על יכולות המערכת, אבל לא בבית ספרנו 🙂
במכללת שחקים נשלב בין לימודים להיכרות והתמצאות בפלטפורמת יוניטי לבין לימודי טכנולוגית שפת סי שארפ עד לרמה הגבוהה ביותר.
היא מאפשרת לנו לנפץ את גבולות הפלטפורמה ולתכנת כל משחק שרק נעלה על דמיוננו.
גם כאן, בדומה לרובלוקס, נלמד תכנות מונחה עצמים עם נושאים כגון הורשה, פולימורפיזם, מחלקות ועוד.

השוני בין שתי הפלטפורמות

אז קודם כל אלו פשוט שני שחקנים מאוד מובילים בשוק. כמו שיש לנו חברות שמתחרות על אותו נתח שוק בנושאים אחרים, כך זה גם קיים בעולם הגיימינג.

עם זאת, בחרנו בפינצטה את שתי הפלטפורמות המובילות ביותר.

אודות פלטפורמת רובלוקס

המיוחד ברובלוקס הוא שמדובר לא סתם בפלטפורמה לבניית משחקי מחשב, כי אם לפלטפורמה חברתית המשלבת יד בין בין עולמות הגיימינג לבין הסושיאל.

איך זה בא לידי ביטוי? פשוט מאוד – מי שבונים את משחקי המחשב, מי שמשחקים במשחקי המחשב – כולם ככולם הם יוזרים שגולשים ברובלוקס.

בוגרי תכנית הלימודים מגיעים עד לרמת ביצועים גבוהה מאוד, עד כדי שהם יכולים להשתלב בתחום ואפילו להצטרף לחברות בניית אתרים ברובלוקס שמחפשות אחר המשחק הוויראלי הבא.

אודות פלטפורמת יוניטי

יוניטי ורובלוקס אמנם דומות, ומבחינת הממשק הן מאוד מזכירות זו את זו. אך יוניטי היא איננה פלטפורמה חברתית.

היא מהווה וואן סטופ שופ תוך שהיא מציעה גם ממשק לבניית משחקים, גם אפשרויות מוניטיזציה (להפוך את המשחק לכזה שמכניס רווחים לבונה המשחק) וגם אפשרויות שיווק.

היתרון של רובלוקס הוא שהמשחקים שבנינו עולים אוטומטית לרשת הרובלוקס ונחשפים למיליוני זוגות עיניים ברחבי העולם.
היתרון של יוניטי הוא שהיא מאפשרת בניית משחקים ברמה יותר גבוהה ולהתאמות אישיות גבוהות יותר בעיקר ברמת הדמויות (ברובלוקס יש דמויות משחק מובנות וקשה יותר לבצע התאמה אישית וייבוא של דמויות, זאת לעומת יוניטי).

במה כדאי לבחור מבין השניים?

שני מסלולי הלימוד מלמדים על שתי פלטפורמות שונות, אך דומות מאוד.

במסגרת ראיון הקבלה האישי שאנו עורכים, אנחנו גם מבצעים תיאום ציפיות וכך יודעים לסייע בהתאמת מסלול הלימודים המדויק לתלמיד/ה.

ניתן לומר בהחלט כי שתי הפלטפורמות הן פופולריות (אם כי יוניטי נחשבת לטופ), וששתי הפלטפורמות זוכות לביקוש רב בעולם הגיימינג.

מתכונת הקורס

קורס בניית משחקי מחשב לילדים ברובלוקס וביוניטי מתפרש על פני 30 מפגשים שבועיים.

את הקורסים אנחנו עורכים פרונטלית או באופן מקוון. עיקר המחזורים שלנו נפתחים בשיעורי האונליין שנערכים באמצעות ה-ZOOM.

כל מפגש בן 75 דקות.

ותמיד ניתן להתייעץ איתנו

רוצים לדעת יותר על קורס יוניטי? או אולי על קורס רובלוקס? ללמוד על ההבדלים? 

בכל שאלה בנושא לימודי בניית משחקי מחשב לילדים ונוער, אנו מזמינים אתכם ואתכן ליצור עמנו קשר טלפוני, לכתוב לנו בוואטסאפ או להשאיר פניה באתר.

נציג שירות מטעם מכללת שחקים יצור עמכם קשר בהקדם.

השאירו פרטים

השאירו פרטים ויועץ לימודים ישוב אליכם בהקדם.

תפריט:

סושיאל: