/
/
חוג תכנות לילדים

חוג תכנות לילדים

הילד או הילדה מבלים שעות ממושכות מול מסך המחשב? מראים זיקה לעולמות האינטרנט? אם עניתם בחיוב על 2 שאלות אלו :), אנו במכללת שחקים סייבר נשמח להזמין אתכם ואת ילדיכם להכיר את תכניות הלימוד שלנו לתכנות, סייבר ואבטחת מידע.

מכללת שחקים סייבר הינה מכללה פרטית שנוסדה ומנוהלת על-ידי בוגרי תארים בתחומי מדעי המחשב, יוצאי היחידות הטכנולוגיות המובחרות וכן עובדים ובעלי עסקים המגיעים הישר מתוך התעשייה.

מטרתנו היא להכשיר את דור העתיד של בעלי מקצועות המחשבים, ולעשות זאת באמצעות לימוד מתוך עניין ומטרה, ולא לימוד לשם הלימוד.

אנו מעבירים חוגי תכנות לילדים ונוער בלמעלה מ-40 מוסדות ברחבי הארץ, ופעילים במרחב האינטרנטי עם מחזורי לימוד רציפים המועברים LIVE באמצעות הזום.

מסלולי הלימוד מופרדים בין ילדים לנוער, וכן לכל חוג וחוג משובצים ילדים בשכבת גיל דומה (כגון ג’-ד’ או ה’-ו’).

מסלולי קורס תכנות לילדים

אנו שמחים להציע לילדים בגילאי היסודי, 2 מסלולי לימוד מרתקים, מעשירים ועמוסים בחוויות ואדרנלין:

קורס מיינקראפט

החבר’ס הקטנים משקיעים שעות רבות במיינקראפט? 

ראשית כל, הם לגמרי לא לבד! מדובר בעולם וירטואלי עשיר במשימות, והוא מחזיק כיום בתואר משחק המחשב המשוחק ביותר בהיסטוריה. ילדיכם הם חלק ממיליוני משתתפים ומשתתפות מכל רחבי העולם. 

יוצרי מיינקראפט שהבינו את הכוח הרב המצוי בידיהם, פיתחו את הגרסה המקבילה הנקראת מיינקראפט Education.

זהו ממשק מיוחד עבור גיימרים, המאפשר לכל המשתתפים והמשתתפות להתנסות בתכנות, וכל זה תוך כדי שהם משחקים!

במהלך הקורס ילדיכם ילמדו כיצד לבנות דמויות בעצמם, כיצד לשנות את הסביבה הווירטואלית ולמלא שורה של משימות תכנותיות מדליקות, מצחיקות ומאתגרות.

לאורך החוג, התלמידים והתלמידות ילמדו 3 טכנולוגיות קוד: 

  • שפת פיית’ון
  • שפת Java Script
  • ושפת סקראצ’ 

לצד היותו חוג תכנות לילדים, קורס מיינקראפט מהווה גם צוהר לפיתוחן של מגוון מיומנויות רכות המהוות חלק בלתי נפרד מחיינו הבוגרים.

בין היתר תכנית הלימוד תפתח אצל ילדיכם:

  • קואורדינציית מחשב מדהימה עם יכולת תפעול זריזה במיוחד
  • פיתוח השפה האנגלית שכן כל שורות הקוד והפקודות מחייבות אנגלית בסיסית
  • מתן ערך מוסף בנושאים רבים ומרתקים דוגמת מדעי החשמל ופיזיקה.

לאורך הקורס נבצע טכניקה שנקראת ‘מודינג’ ובה ממש נשנה את חוקי המשחק, נשנה את חוקי הגרביטציה. נגרום לשינויים המבוססים בראש ובראשונה על חשיבה מדעית.

קורס פיתוח לילדים - Cyber Kids

נגיד זאת כך ואנו ממש לא מגזימים: עם סיום הקורס הזה, ילדיכם יהיו אנשי אבטחת המידע של הבית. הם יהיו אלו שינזפו בכם אם תגלשו באינטרנט בצורה שתסכן את ביטחון המידע.

הם יהיו אלו שידעו כיצד לדבר עם הטכנאי של ספק האינטרנט שלכם כאשר יהיו תקלות. והם גם ידעו… ובכן… לייצא מתקפות סייבר ולהפיל אתרים. הנה אמרנו את זה!

זה לא עוד חוג תכנות לילדים, זה ה-חוג לתכנות לילדים (וכן.. אנחנו יודעים שאנחנו קצת משוחדים, אבל מאמינים בזה בלב שלם).

קורס סייבר קידס לילדים יצלול יחד עם המשתתפים והמשתתפות אל תוך חוויה סופר אתגרית ומרתקת במהלכה הם יבינו איך מחשבים עובדים, איך האינטרנט פועל, כיצד בונים אתר, שימוש בטכנולוגיות קוד חשובות וכלים לפריצה וניצול חולשות קוד וחולשות אנושיות (האקרים מנצלים זאת היטב).

קורס Cyber Kids מתחלק ל-3 שלבים:

  • מבואות המחשב – שלב זה כולל טיפול במגוון רחב של תקלות מחשב הנחשבות לנפוצות, היכרות עם מבנה המחשב, הבנה על האופן שבו האינטרנט פועל, מהו ראוטר, כיצד פועלת טכנולוגיית ה-WIFI, מהו שרת אחסון ואיך מעלים אתר על גבי שרת.
  • טכנולוגיות קוד – שלב זה כולל לימוד והתנסות מעשית מעמיקה ב-3 טכנולוגיות קוד: HTML, CSS ו-JavaScript. אלו הן טכנולוגיות הקוד הנפוצות ביותר בפיתוח אתרי אינטרנט, ואת כל הידע הזה נרתום לבניית אתר מעשה ידי ילדיכם בלבד. הכל שלהם.
  • סייבר – השלב הגדוש באקשן. כאן ניכנס לנעליהם של ההאקרים ונבין כיצד לנצל חולשות המתקיימות בין טכנולוגיות הקוד השונות, כיצד להפיל אתרים, כיצד לפרוץ חשבונות, לאתר סיסמאות וגם – איך מתגוננים מפני כל אלו? ניכנס לנעליהם של ההאקרים מן הצד האחד, לנעליהם של לוחמי אבטחת המידע מן הצד השני.

עם סיום הקורס, תגלו ילדים בוגרים יותר, אחראים יותר. ילדים שיודעים להבין את המסוכנות של עולם האינטרנט, ועם ידע אותו ניתן יהיה לרתום לעיסוקים מקצועיים בשנותיהם הבוגרות.

מסלולי קורס תכנות לנוער

אמנם חיפשתם אחר חוג תכנות לילדים, אך ייתכן מאוד שכיוונתם דווקא לבני ובנות נוער.

בשחקים סייבר אנחנו שמחים להציע מסלולי לימוד מקבילים המתאימים לשכבות הגיל של נערים ונערות, עם מגוון תכנים מעמיקים ומאתגרים:

קורס פיתוח לנוער - האקר פרו

תכנית לימודים דומה אך שונה ומעמיקה יותר מקורס סייבר קידס.

במסלול האקר פרו זיקקנו את כל נושאי ההאקינג, לוחמת ואבטחת המידע והסייבר, אל תוך תכנית לימוד מרתקת, פרקטית וגדושה במשימות, אתגרים, עלילות ומשחקי תפקידים.

נערים ונערות המגיעים אל הקורס ללא כל רקע קודם (אך עם מוטיבציה וסקרנות), יוצאים מן הקורס כאשר הם מחזיקים ברמת ביצוע גבוהה ומדהימה להגנה על מידע וביצוע פעולות פריצה והאקינג מתקדמות.

הקורס מתחלק לאותם השלבים בדומה לסייבר קידס עם היכרות עם המחשב ועולמות האינטרנט, לימודי תכנות ובניית אתרים ולימודי סייבר ואבטחת מידע.

עם זאת, התכנים הינם מעמיקים הרבה יותר, ולצד 3 שפות התכנות: HTML, CSS ו-JavaScript, הנערים והנערות המשתתפים בקורס ילמדו גם 2 טכנולוגיות קוד נוספות: PHP ו-SQL.

בשונה מסייבר קידס, לא נבנה אתר אינטרנט רגיל, כי אם נרתום את הידע שלנו ב-2 השפות הנוספות כדי לבנות רשת חברתית הדומה לפייסבוק.

בשלב השלישי של הקורס נלמד לנצל את החולשות שבתקשורת בין טכנולוגיות הקוד השונות, כיצד לפרוץ ולהפיל את הרשת החברתית שבנינו, וכן כיצד לבצע מגוון רחב של פעולות האקינג ותקיפה לרבות פריצת סיסמאות וגישות, הזרקות של קודים זדוניים ועוד.

קורס פיית'ון

קורס Python לנוער הוא היחידי בישראל שמשלב בין לימודי תכנות בשפת פיית’ון לבין לימודי סייבר.

לאורך החוג נלמד להכיר ולעבוד עם Python הנחשבת לשפת התכנות הפופולרית ביותר כיום בעולם.

היא משמשת לבניית אתרים, לתכנות אפליקציות, תכנות יישומים ותוכנות מחשב, וכן היא נחשבת לקלה ופשוטה מאוד, ולכן מועדפת גם על האקרים.

בשלביו הראשונים של הקורס, נלמד להכיר את יסודותיה של השפה, יסודות ופרקטיקות בסיסיות בתכנות עמה. כבר בשלב זה, עורכים המשתתפים והמשתתפות פרויקט מעשי ובו בונים מערכת הצפנה לאימות דו-שלבי. נלמד כיצד מתגוננים מפריצת קוד ולזהות חולשות מובנות.

בשלבים המתקדמים נלמד תכנות סייבר ותכנות WEB.

נלמד כיצד בונים אתר באמצעות שפת הפיית’ון וכן כיצד האקרים רותמים שפה זו לצורך ייצוא של פעולות סייבר התקפיות.

במודול הסייבר, אנו מלמדים על 5 מתקפות סייבר שונות שמיושמות באמצעות הפיית’ון וביניהן נבנה אפילו מפצח סיסמאות אוטומטי!

נבנה כלי שיודע לשאוב את סיסמת הוויפי של הרשתות ה-WIFI הסובבות אותו ושנחשב למתקדם גם במובנים מקצועיים.

נייצא מתקפת קילוגר, כלי שיושב על המחשב כמו וירוס, מבלי שאיש מודע אליו. כל לחיצת מקלדת מתועדת על-ידי הכלי, ומאפשרת להאקרים לשחזר את הקשות המחשב ולפצח סיסמאות בקלות מפתיעה.

מה הם תנאי הקבלה?

בכל חוג תכנות לנוער ולילדים שבו תבחרו, לא נדרש כל רקע קודם.

זיקה בסיסית למחשבים, אנגלית בשפה בסיסית והמון המון מוטיבציה.

כל מסלול לתכנות מחשבים לילדים מחייב מאשר ראיון קבלה אישי. הוא מאפשר לנו לבצע אתכם ועם ילדיכם תיאום ציפיות, וכן לעתים אנו אף יכולים להכווין לקורסים נוספים שעשויים להימצא כרלוונטיים יותר.

מבנה תכניות הלימודים

כלל תכניות הלימוד הינן באורך של שנה.

כל מפגש הינו בן 75 דקות.

חיפשתם קורסי תכנות מחשבים לילדים? התייעצו איתנו

רוצים לקבל פרטים על חוגי תכנות לילדים? 

בכל שאלה והתייעצות אודות מסלולי חוג מחשבים לילדים, צוות יועצי הלימודים של מכללת שחקים שמח להזמינכם לשיחת ייעוץ טלפונית ללא עלות או התחייבות.

צרו עמנו קשר ונשמח לסייע בכל ולענות על כל שאלה.

השאירו פרטים

השאירו פרטים ויועץ לימודים ישוב אליכם בהקדם.

תפריט:

סושיאל: